Gēla nagi mājas apstākļos - Essence Gel Nails At Home

24.04.14

Mēneša sākumā veikalos parādījās Essence komplekts, kas mājas apstākļos ļauj izveidot gēla tipa nagus. Kādu laiciņu esmu kārtīgi pētījusi un mēģinājusi šo komplektu un tagad vēlos ar saviem iespaidiem arī padalīties ar jums, jo manīju, ka vairākās vietās par šo komplektu jau interesējās.
Lai vispār varētu sākt kaut ko darīt vispirms jums vajdzēs LED lampu. Šī konkrētā lampa ir paredzēta individuāli vienam pirktam, bet ja mājās jau ir lielā LED lampa, piemēram, tad droši var lietot to, būs daudz ātrāk. Man patīk, ka šo lampiņu var pieslēgt pie jebkuras ierīces ar USB vadu. Pat pie planšetes vai mašīnā. Cena - € 22.99
 (Nospiežot to podziņu, lampiņa strādā uz 10 sek.)
Ar šo gēla tipu nagu komplektu var izveidot divu veidu nagus - klasiskos franču (neitrālā) stila un krāsainus lietojot jebkuru Essence nagu laku pamatā.

Attīrošs līdzeklis - tas ir jālieto pirms gēla nagu uzklāšanas, lai noņemtu nost visus liekos netīrumus un putekļus. Šo ir jālieto pirms un pēc katras uzklātās kārtas, lai neplaiek lipīgi nosēdumi. Cena - € 2.79
 - Uzklāj nedaudz uz vates plāksnītes un notīra akurāti katru nagu.
Bāze - lieto, lai varētu izveidot vienmērīgu, noturīgu gēla nagu stilu. Cena - € 2.79
 - Uzklāj uz naga un liek zem lampas uz 10 sek.
Nolobošā Peel Off gēla bāze - šo ir obligāti jālieto pēc bāzes, lai izveidojot manikīru, lai vēlāk to ir iespējams vispār noņemt. Cena - € 3.49
 - uzklāj uz katra naga vidēji biezā slāni un tad liek zem lampas uz 10 sek. Pēc tam notīra lieko ar attīrošo līdzekli, ko lietoja sākumā.
Virsējais pārklājums dabiskam manikīram - šī ir dabiska, nude stila krāsas gēla kārta, kas manikīram dos to veselīgo, bēšu toni nagiem, un ļaus rokām izskatīties koptākām. Cena - € 3.49
 - Klājas biezā kārtā (akurāti) un pēc tam atkal jāliek zem lampas uz 10 sek. Lieko notīra ar attīrošo līdzekli.
Gatavs! (Neesmu tā labāka manikīra atrādītāja, tāpēc parādu to kā man izdevās ar savu neprecizitāti izveidot gēla tipa nagus)
Lai izveidotu šādi nagus, ir nepieciešamas kādas 25 minūtes.
Man ļoti kā uzreiz izskatās nagu vizuālais stāvoklis. Tādi ļoti akurāti nadziņi uzreiz izskatās. Var redzēt, ka ir kļūdiņas, bet pie vainas ir mana neprecizitāte. Ar laiku roka jau smuki "piešaujas".
Noņemšana ir pavisam vienkārša. Vienkārši atknibina stūrīti un uzmanīgi norauj nost visu. Netiek traumēts ne nags, ne ir sāpju sajūta.
Tomēr pie šīs noņemšanas ir man jāpasaka par noturību. Ilgākais cik man uz nagiem spēja noturēties šie gēla tipa nagi, ir 1 diena. Nē, tas nav tāpēc, ka viņi ilgāk neturās. Ļoti labi viss turās, bet tā kā mani nervi bieži vien netur, man patīk knibināties gar nagiem, un ja es parauju kaut maliņu nost, es visu noņemšu, un tā arī tās visas reizes kopš es sāku šos taisīt, sanāk tā arī izdarīt.
Krāsainie nagi
 - Lai izveidotu krāsainu gēla tipa nagu manikīru, būs nepieciešams vēl viens līdzeklis - Caurspīdīgs virsējais pārklājums Clear Gel, kas to visu nostiprinās.
Izveidošanas secība ir sekoša - attīra nagu ar attīrošo līdzekli, uzklāj bāzi, patur zem lampas, uzklāju peel off bāzi, patur zem lampas, uzklāj nagu laka un pagaida kamēr nožūs, un tad pa virsu liekas caurspīdīgā virskārta un jāpatur zem lampas 10 sek. un gatavs!
Es mēgināju ne ar Essence nagu lakām, un arī izdodas, bet nevaru atrādīt, jo neiznāca pārlieku smuki. 

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
  • Visi produkti nopērkami veikalos Drogas
  • Vairāk indormācija - essence.eu
Man jāsaka, ka iepakojums kaut kur atgādina Gelish pudelītes baltajos iepakojumos. Un vispār, šī ideja man ļoti patīk. ja mani nervi vairak turētu, lai tik ātri nenolobītu visu nost, un manas rokas darbotos nedaudz precīzāk, tad šim komplektam manās acīs nebūtu vērtības. Jo, lai arī lampa ir padārga, salīdzinot ar Gelish salonā, tas sanāk izdevīgāk. Un vēl pietam, jekurā mirklī var noņemt nost un likt pa jaunam, negaidot pierakstu. Šo komplektu lietoju ar to bēšo (dabisko) pārklājumu, un esmu starā!
Šo komplektu ir vērts iegādāties, ja gribās smuku un kvalitatīvu manikīru.

&z


* fotogrāfijas no personīgā arhīva
** šis ir produktu sponsorēts raksts, tomēr visas izteiktās domas ir tikai un vienīgi manis pašas

33 komentāri:

  1. Nadziņi smuki sanākuši, bet man nebūtu pacietības, šobrīd dabīgie patīk labāk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sākumā, pirmajā reizē es sēdēju 1,5 stundas, lai izveidotu, un domāju, ka normālam cilvēkam nav taču tik daudz laika, lai šiverētos ap nagiem, bet nu neko, ar nākamajām reizēm arvien ātrāk gāja :)

      Dzēst
  2. Interesanti! Es arī metu acis uz šo, bet tomēr nepatika fakts, ka tikai pa vienam pirkstam var apstrādāt! Gribētos arī pēdām uzlikt vasarā!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es skatījos, ka ar šo lampu tas ir pat ļoti iespējami. Noteikti pamēģināšu :)

      Dzēst
  3. Man patīk šī visa gēla padarīšana, Essence super darbu padarījuši :) Taču... neuzskatu, ka īsti labi būtu šo gēlu "knibināt" vai raut nost, tas ļoti bojā naga virsu, ko pēc tam ir grūti savest kārtībā. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Var jau būt, ka trausliem nagiem tas var kādā veidā traumēt nagu, bet ja tiek liek visas kārtas pamatā, tā nevajadzētu būt. Es biju kādas nu 5 reizes taisījusi un ņēmusi nost, bet nagi veseli, nevar sūdzēties. Kādi bija, tādi arī palika :)

      Dzēst
  4. Hei, Zanda! vai driikst zinaat, kas ir Essence paarstaavji Latvijaa un kaa ir iespeejams ieguut savaa iipashumaa ko sponsoreetu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oooo, haļavas mīļi! :D

      Dzēst
    2. Zanda piemēram :D

      Dzēst
    3. Kādā ziņā es esmu haļavas mīle? Varbūt var detalizētāk paskaidrot? Uz jaunumiem es pati neuzprasos, man tos piedāvā firmas, un tad tāpēc es tā mīle, ka mani sponsorē?
      Neviens jau netur. Ja jūs domājat, ka rakstot dabūsiet visu pa velti, man negribas jūs apbēdināt, bet tā diemžēl lietiņas nenotiek. Ļoti skumji, ka pie mums ir iegājušies tādi steriotipi.

      Godīgi sakot, šādi pasakot, tas mani ļoti sarūgtināja..

      Dzēst
    4. Neņem galvā, vienmēr būs kāds neapmierināts anonīmais ;) Tu taču nediedelē firmām, lai tik dod. Es katrā ziņā priecājos, ka man ir no kā uzzināt reālas atsauksmes par dažādiem jaunumiem. Šis konkrētais produkts mani gan neuzrunā, bet noteikti atradīsies interesentu loks ;)
      Veiksmi! :)

      Dzēst
    5. Laura, paldies!
      Protams, ir un būs, vienmēr, tādi cilvēki,kas spēs piesieties pat stabam. 3 gadu laikā ir nācies ne tik ar tādiem cilvēkiem saskarties, bet neko, šadi cilvēki man palīdz uzaudzēt "biezāku ādu".

      Dzēst
  5. Labi, ka man gēla nagu mānija beidzās pirms vairākiem gadiem - jauki, bet nemaz nekārojas !

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Njā, ja šis periods jau ir iziets, tad jau protams, ka ne īpaši saistīs :)

      Komentārs augstāk - thumbs up, Velvet! Labs!

      Dzēst
  6. Šermuļi pārskrēja,kad izlasīju, ka tie vienkārši ir jāatknibina un jārauj nost. Priecājos, ka tev viss ok, bet vispār šādas darbības tiešām var sabojāt nagu, viegli paraujot līdzi kādu no naga virsējām kārtiņām.
    Pati nākamnedēļ esmu nolēmusi atkal gelish uzlikt, hehe, tikai nez, cik ilgi izturēšu ar vienu toni. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mani nagi jau pie tā ir pieraduši, ka jānoknibina nost. Es bieži tieši tāpat Gelish noknibinu nost. Tā sakot, atviegloju meistarītei darbu :D

      Dzēst
    2. Ak, šie "atvieglotāji"! Es parasti uz tiem rājos. :D Tas ir vissliktākais, ko var izdarīt. Parasti nagos ir izrauti robiņi, jāpulē vairāk, tādejādi nagi kļūst plānāki... Dažiem skaidro vai neskaidro, vienalga knibina. Neko nepadarīsi... bet no šī netikuma jācenšās tikt vaļā.

      Dzēst
    3. Jā, zinu, ka tas nav labi, bet ko darīt. esmu mēginājusi visādi, bet man neizdodas at,est šo ieradumu. Tikai pirms pāris gadiem pārstāju grauzt nagus, kas arī bija viens ļoti, loti kaitīgs ieradums gadiem, bet ar šo ieradumu nespēju tā cīnīties.
      Man ir viena paziņa, kas šitā gēlu knibina, un neko viņai nevar izdarīt.
      Nervi švaki, ko darīt, tapēc knibinam nost. :D

      Dzēst
  7. Vai tā vieglā nolobīšana nav dēļ peel-off kārtas? Ja to izlaistu, tad varbūt turās tāpat kā parastais gēla manikīrs? Man ir Sally Hansen mājas komplekts, tas valkājas kā jau gēla nagi, noņemās arī tāpat, satinot pirkstus acetonā un folijā... Noplēst noteikti nevar. Bet ja bieži gribas mainīt krāsas, tad šāds variants noteikti ir saudzīgāks nagiem nekā katru nedēļu ilgstoši peldināt nagus acetonā..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ir, ir, jau augstāk minēju. :)
      var jau būt, ka var neuzklāt, bet ko darīt, ja nevar dabūt nevar dabūt nost? es labāk izvēlos knibināt nost, neka mērcēt acetonā, tomēr :) Pierasts jau :D

      Dzēst
  8. Vienai dienai tik daudz laika patērēt izklausās par traku, turētos vismaz 4 ... Es tomēr eju pie meistraiem uzliek man gelish un 3 nedēļas dzīvoju bez bēdas :) Bet ideja meitenēm, kam patīk pucēt dikti nadziņus un mainīt dizianu pa dienām ir lieliska :) essence malači

    AtbildētDzēst
  9. Vai shii laka darbojas tikbar led? Majas ir uv lampa, tads nederees?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. visas viņas ir uv lampas ;) noteikti derēs arī tā, kas jau atrodas mājās:)

      Dzēst
  10. Piedod,bet nepatīk.
    1.Tas viss izmaksā nenormālīgi dārgi,dēļ tādu mazu komplektiņu,pa 25 eiro var nopirkt lielo krāsniņu,kur var ielikt visu roku un vēl visus vajadzīgos piederumus,tākā dēļ tādas mazas uv lampiņas cena ir daudzreiz par dārgu.
    Tākā nav vērts nemaz tērēt lieku naudu,pa to pašu naudu nopērku citā vietā,bet daudzreiz vairāk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es piekrītu, protams, komplekts ir dārgs, bet šī ir laba alternatīva iesācējiem, kas īsti nav pro gelish vai gēlveida laku likšanā. :)
      Par lampu piekrītu, man arī prasījās lielāku, bet drīzumā man update raksts par šo komplektu, tā kā varēs palasīt ko par to es atagad saku, gandrīz lietojot gadu :)

      Dzēst
  11. Izlasīju rakstu - Gēla Nagi – Vai Tas Ir Droši? un sāku domāt vai vispār mēģināt gēla nagus, jo negribas iedzīvoties visādās vesalības problēmās. Kā ir ar sūdzībām par gēla nagiem, sūdzās par kādām problēmām?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kādreiz arī domāju, ka gēla nagi ir kaitīgāki par Gelish, bet kad tagad esmu uzlikusi gēlu, man nagiem vispār nav nekādu problēmu. Es patiesībā neticu tiem visiem mītiem, ko runā par gēlu un Gelishu, vairāk ticu tam, ko pati esmu pieredzējusi :)

      Dzēst
  12. Nekādā gadījumā nedrīkst knibināt gēllakas pārklājumu nost no nagiem, tādēļ ari nagi sāk plīst un šķelties! Tas ir sliktākais padoms. Gēllaka prātīgi nedaudz jāievīlē virskārtā ar smalkgraudu vīlīti, tad jāuzliek vate izmērcēta acetonā, jāuzliek uz naga plātnes un jāapliek folijs, jāpastaigā apmēram 15 min. Pēc šīs procedūras gēllaka sačervelējas, viņa prātīgi jānokasa ar apelsīnu kociņu ( koka kociņš apm 10 cm garumā (var nopirkt aptiekās un drogās arī esmu redzējusi)).
    Meitenes, ja jums nav nekādas pieredzes, tad ,lūdzu, nelieciet šādus padomus. Tad šie lasītāji nāk pie manikīriem sūdzoties, ka produkti ir sliktas kvalitātes un bojā nagus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. šo procedūru kā noņemt pareizi nost gēllaku labi pārzinu un neko neieteiktu, ka ražotājs nav tā pats minējis. Jau nosaukums saka priekšā - peel off gel. Ja dzīvē pamēģināt, tad saprastu cik viegli tā nāk nost un nav tā, ka jārauj ar visu nagu, jo man ir vairākkārtīgi nācies noplēst īsto gelish un gēlu. :)
      Šīs lakas nav tik stipras kā gēllakas, tās ir vājas un nāk viegli nost, bez problēmām, tā kā tas ir tikai tāds emociju pārspīlējums :)

      Dzēst
  13. Ceru, ka šī knibināšanas procedūra nav aizskārusi kādu meistaru vai firmu, kā arī netika bojāta naga plātne, jo tās nav emocija, tās ir zināšanas. :)

    AtbildētDzēst
  14. Sveiki,es vēlētos zināt, kādos veikalos ir iespējams iegādāties šo komplektu?

    AtbildētDzēst
  15. Gandrīz noģību kad ieraudzīju, ka plēš nost!! nekad,nekad tā nedariet,ne ar kādām lakām!!

    AtbildētDzēst
  16. Sveika!
    Vai ir arī iespējams , ka tos gēla nadziņus uzliek garākus (jo esmu garu nagu mīle)😅☺️un spicākus vai tad man jāmeklē kaut kas cits (piemēram cita nagu laka utt.) ?

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan