Pārskats: Garnier Color Resist šampūns+balzams

11.03.14

 Divi jauni matu kopšanas līdzekļi no renovētās Color Resist sērijas.
Ražotājs par sēriju
Fructis Color Resist ir pirmā matu kopšanas līdzekļu sērija krāsotiem matiem, kas satur linsēklu eļļu un akai ogas. Jaunā formula iesūcas dziļi mata šķiedrā, lai nostiprinātu krāsas pigmentus. Mata kutikula no ārpuses tiek nogludināta, un tā labāk atstaro gaismu, radot spīdumu.
Šampūns ar divkāršu iedarbību: barošana+noturība
 - bagātināts ar vīnogu kauliņu eļļu un akai ogām. Intensīvi baro matus un saglabā krāsu ilgāku laiku. Pēc lietošanas mati kļūs maigāki, zīdaināki, vieglāk veidojami, savukārt, matu krāsa saglabās mirdzumu, spīdumu un krāšņumu.

Man patīk šampūna biezā konsistence un patīkamais aromāts. Tas ir kremīgs un labi attīra galvas ādu, neradot kairinājumu vai ko citu, tomēr man šķiet, ka šis šampūns īsti ne ar ko citu vairs neatšķiras. 
Jā, tas ir biezs, kremīgs, saldi smaržo, un labi attīra galvas ādu, tomēr matu krāsu tas nesaglabā labāk, un spīdumu klāt it kā arī nedod. 

Balzams krāsotiem matiem
 - ļauj labāk un ilgāk saglabāt krāsas spilgtumu, kā arī padara matus zīdainus un piešķir tiem mirdzumu. 

Šo balzamu lietoju vēl tad, kad matus netiku nokrāsojusi, un lietoju vēl tagad, kad nu jau, mani mati ir nokrāsoti. 
Balzams ir ļoti biezas konsistences, un tas man ļoti patīk. Tam ir patīksm ogu veidīgs aromāts, un vienai lietošanas reizei ir nepieciešams niecīgs daudzums. 
Lietojot nekrāsotos matos, tas labi dod spīdumu klāt un pietiekami pabaro, bet lietojot tagad, jau krāsotos matos, redzu to, ka balzams dod to papildus mirdzumu matiem, tomēr krāsu noteikti nespēj saglabāt.
Pēc lietošanas jāsaka, ka mati nedaudz paliek nevaldāmi, tāpēc gribētos, lai tas vairāk nogludina. Tomēr, labs pluss ir tas, ka šo balzamu var lietot arī kā matu masku, ja negribas neko smagnējāku lietot, jo paturot kādas 5 minūtes, mati paliek tik maigi un zīdaini, ka prieks pieskarties. 

Jāsaka, ka no šiem abiem produktiem man vairāk patika tieši balzams, jo tas ir biezas konsistences un labi kalpo arī kā matu maska. Tiesa, tas nesaglabā to krāsas intensitāti kā sola, tomēr tas sniedz nelielu papildus spīdumu matiem.
Esmu lietojusi arī šo Color Resist sēriju, kad man vēl nebija pat krāsoti mati, un man visvairāk tieši patika balzams, bet tagad, kad tas ir biezāks, man pat patīk labāk.

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
  • Nopērkami veikalos Drogas, lielveikalos Maxima, Rimi,  Prisma
  • Cena abiem - € 2.91
  • Vairāk informācija - Garnier mājas lapā
bučas
&z

* fotogrāfija no personīgā arhīva
** šis ir produktu sponsorēts raksts, tomēr visas izteiktās domas ir tikai un vienīgi manis pašas

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan