Jaunākais matiem

31.03.14

Lai ekonomētu laiku un atsaukmju daudzumu, izlēmu pēdējo pāris mēnešu jaunieviesumus matu sortimentā samest vienā katlā un izstāstīt pāris teikumos. 
  • Mess Head Shine serum matu serums  - man vajadzēja kādu līdzekli, kas sniegtu matiem mirdzumu, bet pērkot kaut kā nepamaniju, ka tas ir serums nevis sprejs, kā to biju iedomājusies, un tāpēc nācās to vien mēģināt tāds kāds ir. Pirmā reizē es paņēmu stipri pa daudz produkta un tas manus matus padarīja tādus taukainus un ķepīgus. Bet nākošajā reizē es apgājos tikai ar vienu pilienu, viegli pieskaroties matiem, lai sniegtu tiem papildus mirdzumu. Serums ir ok, bet man nepatīk tā silikonīgā tekstūra, un ar to nedrīkst pārspīlēt, tad mati būs jāmazgā pa jaunam. 
  • Urban Therapy Twisted Sista 30 seconds sprejs loku atsvaidzināšanai - vai, šo es pirku kaut kad diezgan pasen, gada sākumā. Pirku laika posmā, kad man aktuāli bija lokaini mati, un domāju šis periods vēl atkārtosies. Bet kā produkts loku nostriprināšanai tas man galīgi nepatika. Iepūšot matos, tas padara matus tikai slapjus un neko ne fiksē, ne veido. Pilnīgi neko! Tāpēc šis man nepatīk, un tagad stāv nolikts maliņā. 
Lūk, tādas lokas man bija topā kādus 3 mēnešus (mati vēl pirms krāsošanas)
  • Macadami Oil Extract kondicionieris - šo es lietoju gandrīz jau kādās 3 nedēļas, un esmu sajūsmā! Kopš nopirku šo, es vairs nelietoju pat matu masku, jo šis kondicionieris spēj pilnīgi pabarot un kopt matus tapat kā matu maska, bet nepadara matus smagnējus vai grūti ievedojamus. Man patīk, ka pēc šī kondicioniera lietošanas mati ir mīksti, un caur tiem ir patīkami izlaist pirkstus cauri. 
Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
  • Produkti nopērkami Mildas tirdziņa veikaliņā Mikroshop
  • Cena - visiem cena aptuveni € 2
&z


* fotogrāfijas no personīgā arhīva
** šis nav produktu sponsorēts raksts

4 komentāri:

  1. Macadamia ieintereseja! Vajadzes iecekot!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja vēl būs palicis, iesaku pamēgināt! Ir labs! ;)

      Dzēst
  2. Pamatīgas princešu lokas :)
    Uz tādām skatoties gribas, lai mati ātrāk būtu atkal gari :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jap, tādas man bija tās lokas. :)
      Es taču teicu, ka gribēsies kādu dienu garus matus atkal atpakaļ :D

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan