Nedēļas mīluļi #2

16.03.14

Šajā nedēļā atgriezos pie sen aizmirstiem produktiem - Gosh bāze un Organic Shop avakado eļļa. Tomēr bez tiem, ir vēl citi, kas man šajā nedēļā ļoti, ļoti patika. 
  • L`Oreal Skin Perfection acu krēms - šis ir mans agru rītu glābējs, kad acis ir nedaudz pietūkušas un ar tumšiem lokiem. Nedaudz uzklāju šo, un skats uzreiz labāks. Acu zona tiek viegli izgaismota, un līdz ar to seja neizskatās tik drūma un miega nomākta. 
  • Flormar pūderis | 191 - lietoju katru dienu, lai piedotu sejai nedaudz iedegumu. Ļoti labs tonis, kas nedod sejai to oranžo nokrāsu. 
  • Gosh Classic sejas bāze - ļoti patīk. Biju pat aizmirsusi cik tā ir laba. Bija dienas, kad man vajadzēja, lai tonālais krēms klājas daudz gludāk uz sejas, un turas ilgāk, tad izmantoju šo, un atcerējos tā brīnumainās pārvērtības.
  • Artdeco Hydra Lip Booster mitrinošs lūpu spīdums | 37 - vēl viens Hydra Lip Booster lūpu spīdums, kuru esmu ļoti iemīlējusi ikdienas gaitām. Nēsāju katru dienu līdzi, ar domu "kad vajadzēs nedaudz uzfrišināt seju". Neturas ļoti ilgi, bet labi mitrina. 
  • uz lūpām Hydra Lip Booster | 37
  • Organic Shop avakado sejas eļļa - uz vannas istabas plauktiņa stāv kopš decembra, bet jau kādu laiku to nebiju lietojusi. Šī eļļa kombinācijā ar Planeta Organica pīlingu, sejas kļūst tik maiga kā bērna dupsis. Ļoti labi kopj ādu, bet nedaudz liekas, ka šī eļļa man sit pumpas laukā. 

 No ne-kosmētikas favorītiem šajā nedēļā man iepatikās divi smieklīgi video, kur tiek attēlots, kā klubos dejo meitenes, un otra versija tāda pati, tikai kā dejo puiši.

Kā arī pēdējā nedēļā praktiski jau esmu izlasīju lielisku grāmatu "Dramatika jeb Racionālā Poētika", ko ir sarakstījis Lauris Gundars, kas ir dramaturgs, režisors, nopelniem bagāts un ļoti zinošs pasniedzējs (man arī pasniedz lekcijas).
Grāmata ir par to kā būvēt lugā pašu galveno  - raksturu jeb cilvēku, un kā vispār spēt izveidot izrādi/filmu, kas dos cilvēkiem to īsto emociju lādiņu, lai cilvēkiem tā liekas ļoti laba.
Grāmata tiem, kam interesē dramaturģija, un kas paši vēlas sākt veidot lugas.

&z

*fotogrāfijas no personīgā arhīva
** video no pakalpojuma youtube.com

10 comments:

  1. Man tas puišu atbildes video arī ir favorītos! :)))
    Džeks malacis, un arī īstajā profesijā strādā.
    Es arī sev kāzās tādu vadītāju gribētu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ar puišu variants labāk patīk, un tas džeks pilnīgi noteikti super!

      Dzēst
  2. izskatās, ka uz nagiem gelish, bet varbūt es maldos un ja tā tomēr ir nagu laka, tad padalies, kas tā tāda ir, ļoti iepatikās tonis. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jap, uz nadziņiem Gelish. Bet tas ir tāds pasteļlavandas tonis. Kaut kas līdzīgs ir Maybelline nagu lakām , bet numuru vairs neatceros ;)

      Dzēst
  3. Tie video laikam šobrīd daudziem ir topā :)

    AtbildētDzēst
  4. Artdeco spīdums izskatās ļoti labi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Izskatās ta viens, bet otrs, ka tie ir ļoti mitrinoši, un tas man šajā situācijā pat patīk labāk! Es jau 3 mēnešus cenšos par viņiem uzrakstīt atsauksmi, bet nevaru pieķerties un beidzot nofokusēt savas domas par tiem ;)

      Dzēst
  5. Noveicās ar flormar toni! Man koferī stāv 194 un tas jau sit orandžo cauri pietiekami! Veikala gaismās tā gan nebija, hehe...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. 194 atceros, ka veikalā skatoties, man ļoti oranžo atsita, tāpēc saku uzreiz, vienīgais, kuram nav oranžais tonis apakšā, kas ir reāli uz robežu, bet ir vairāk brūns, un neliks jums izskatīties kā no solārija izkāpušām, ir tieši 191 tonis, un ne viens cits, jo pārējie jau paliek oranži. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan