Izlietotie produkti - februāris

04.03.14

Pagājušā mēneša izlietoto produktu raksts šoreiz tapa tik lēnu, pat nezinu kāpēc. Vispār februāris bija labs mēnesis, ar dažādiem jaunatklājumiem un iztukšojumiem.
Jāsaka, lai arī februāris ir pats īsākais mēnesis, tas man likās salīdzinoši garš un notikumiem bagāts. 
  • Insette saušais šampūns - pirku tajā pašā veikaliņā, kur Batiste, bet šis nebija ne uz pusi pat tik labs kā Batiste. Šis nedaudz atsvaidzināja matus, bet ne ļoti redzami. Tomēr lietojot bija labāk, nekā nelietojot vispār.
  • Got2Be Volumania apjomu piešķirošs izsmidzināmais pūderis - pēc batiste lietošanas sapratu, ka šajā produktā vienīgais jūtamais ir tikai aromāts, jo efekta arī nekāda nav, gluži tāpat kā iepriekšējam produktam. 
  • Bērzu darvas šampūns - līdz šim, pēdējo mēnešu labākais šampūns, kas spēj tikt galā ar manu jūtīgo galvas ādu. Redzēs kā ies tālāk, bet skatos, ka matiem jau šis sāk nepatikt. 
  • Revlon Pro You Repair matu maska - lietoju pagājušajā ziemā, un tad to noliku malā. Kad atkal paņēmu rokās, tad domāju, ka šī maska tā arī neko nedeva, bet līdz ko pirmo reizi kopš ilga laika pamēgināju, tā sapratu, ka maska tiešām ir laba. Lietoju vienu reizi nēdēļā un pēc lietošanas mati vienmēr palika ļoti maigi un gludi. Bija pilnīgi prieks pieskarties saviem matiem.
  • Garnier Fresh Essentials acu dekoratīvās kosmētikas noņēmējs - patika. Lietoju šo sejai, nevis acīm, bet ar kosmētiku tika galā ļoti labi. 
  • Garnier 2 in 1 acu dekoratīvās kosmētikas noņēmējs - šis man patika labāk. Lietoju acīm, un kosmētiku tas ņēma labi nost, lai gan man nepatika tā eļļainā sajūta uz acīm. Pēc lietošanas eļļa ātri absorbējās un vairs nebija jūtama. 
  • Lush Dark Angels skrubis - vai, šis man ļoti patīk! Tiesa, tagad sejai man tas ir pa raupju, bet efekts ir lietojot šo sejas attīrītāju. Noteikti pirkšu atkārtoti!
  • A-Derma  eļļa sejas mazgāšanai - šo lietoju ļoti ilgi, jo nepatika, ka koda acīs. Lietojot, kosmētiku noņēma labi, un pat nejutu, ka tas vairāk ir domāts sausai nekā kombinētais ādai. 
  • Чистая линия sejas krēms ar alveju - tas ir kaut kāds 4 iepakojums laikam. Ļoti patīk, tomēr kādu laiku nepirkšu, jo gribas kaut ko citu pamēģināt.
  • Pantenol 5% ziede - šis noteikti man februāra glābējs, kad cīnijos ar savu ādu. Tas superīgi baro un mitrina ādu, ļauj tai ātrāk atjaunoties, un der ne tikai pie bojātas un sausas ādas, bet pie apdegumiem un citām lietām arī. 
  • Manhattan Perfect Adapt tonālais krēms - ļoti patika. Šo pirku aptuveni pirms gada, un katru reizi kā lietoju, biju par to sajūsmā. Tas ir matēts tonālais krēms ar vidējas sedzamības efektu, bet turās tas fantastiski. Ceru, ka šo man vēl izdosies atrast kaut kur.
  • Catrice Multi Colour pūderis - šie pagājušajā gadā lietoju kā bronzeri un tas man ļoti patika, bet kad sasniedzu pamatni, sapratu, ka to ir arvien grūtak un grūtāk dabūt uz otas virsū, tāpēc nākas mest laukā. 
  • Зеленая АптекA lūpu balzams - pirku spontāni vasaras vidū, un kad sāku lietot Stenders šī sviestu, metu laukā, jo šis nedod neko. Tas ir parasts, taukains lūpu zieķis, kas nedeva neko. 
  • Stenders Hydrate Your Hair! šampūna paraudziņš - vienīgais mini šomēness. Maniem matiem ar vienu šo bija pa maz, bet lietojot ievēroju, ka tas savalda matus. Pēc žāvēšanas, mati ir tādi tā kā nostiepti un neplīvo visos virzienos kā parasti pierasts. 
Par dažiem prduktiem es ļoti priecājos, ka beidzot esmu izlietojusi, bet pēc vairākiem es noteikti skumšu, lai gan atkārtoti tos pagaidām nepirkšu, jo jāizlieto krājumi un jāmēģina kas jauns. 

bučas
&z

9 komentāri:

  1. http://www.draugiem.lv/#/mikroshop/gallery/?pid=345088677
    Batiste atpakaļ veikalā ;)

    Minētais Insette ir zemākas kvalitātes, tad nāk Mess Head un labākais protams Batiste, tas manāms arī pēc cenas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. P.S. Sākot ar šo nedēļu pamazām ievedīsim jaunumus, gaidīsim ciemos.

      Dzēst
    2. āāā, beidzot!! Noteiti! Es jau rīt došos pakaļ!
      Liels paldies Jums par informāciju, es ļoti par to priecājos! :)

      Dzēst
  2. Vai esi mēģinājusi bioderma Node K http://pilsaptieka.lv/lv/products/Bioderma_Node_K_sampuns,_150ml ? Arī es ziemas periodā cīnos ar savu galvas ādu. Patīk, ka šis šampūns kopj arī matus (no visiem citiem mani mati ir nekādi).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, nebiju mēģinājusi! Paldies par ieteikumu ;)

      Dzēst
  3. Cik bieži Tu lieto Dark Angels skrubi?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirmajās reizēs, kad poras bija super aizdambētas, tad lietoju divas reizes nedēļā, bet tā vispār tikai vienu reizi nedēļā, un ar to pietiek :)
      Pēc kādām pāris lietošanas reizēm jau var manīt, ka poras ir daudz tīrākas.

      Dzēst
  4. Es arī, iedvesmojoties no Tevis, aizjozu šodien uz to Mildas tirdziņu un nopirku Batiste. Tad nu rīt būs jāizmēģina.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noteikti!
      Vakar jau paķēru vairākus sausos šampūnus un ar pirmajiem pūtieniem, vienīgais, kas man bija prāta ir " OMG, nekas nevar būt labāks! "

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan