Pēdējais 2013. gadā

31.12.13

Njā, ja atskatās uz šo gadu kopumā tad jāsaka, ka man tas ir bijis veiksmīgs un man sapnis, kas tika ievēlēts Jaunajā gadā piepildījās, tāpēc tagad es varu pilnīgi noteikti: "sapņi piepildās!!"

Kā jau visiem cilvēkiem man ir bijuši kāpumi un kritumi, bet laikam esmu veiksmīgi piezemējusies un labi tikusi ar tiem galā, ka vairs tie mani nesatrauc.
Ir satikti daudz labi cilvēki, un ir manu ceļā bijuši ļauni un slikti cilvēki, tomēr tas pie dzīves lietām piederas.

Ja man vienā vārdā jāsaka kāds bija 2013. gads, tad tas bija "interesants". Jā, interesants un varbūt pat dažreiz nestabils.

Jums es novēlu izturību, mērķtiecību, veselību un vairāk naudas makā! :*

Šis ir pēdējais raksts šogad, tāpēc es no jums šobrīd atvados, un tiksimies jau jaunajā 2014. gadā ar jauniem rakstiem, jaunām domām un jauniem projektiem!

bučas
&z

* fotogrāfijas no personīgā arhīva

7 komentāri:

  1. Skaista! ļoti,ļoti :)
    Un te vēl neviena paša komentāra

    Kā jaunais gads sagaidīts? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ūū, liels paldies!!! :*
      Visi aizņemti ar svinēšanu, tāpēc neviena komentāra! :)

      Labi, mierīgi, priecīgi un ar jaunu iedvesmu aizvadīts 2013. gads ;)

      Dzēst
  2. Jauki izskatījies sagaidot Jauno Gadu! :)

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti labi izskaties!!! :)

    AtbildētDzēst
  4. Izskaties perfekti! Kapumi un kritumi vienmer bus cilvekiem kuri grib sasniegt merkus. Novelu virzities tik uz augsu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies! Jā, bez kritumiem nav dzīves, bet bez kāpumiem nav prieka :)
      Liels paldies par labajiem vārdiem! :*

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan