Gada favorīti 2013 - 2. daļa; kopjošā kosmētika

31.12.13

Šis kopjošās kosmētikas favorītu raksts būs nedaudz garāks, jo šoreiz apkopošu kopā matu, sejas un ķermeņa favorītus.
Jāsaka, ka no kopjošās kosmētikas man nav tik daudz favorītu . Domāju, ka daudzi no tiem varētu būt jums pat ļoti paredzami,jo par tiem esmu skandinājusi visa gada garumā. Arī šie visi produkti būs budžeta klases.

  • Seja - šajos favorītus nav nakts sejas krēma, acu krēma un losjona , jo esmu vēl to meklējumos.
Labākais sejas krēms - Чистая линия sejas krēms ar alveju jaukta tipa ādai
- Esmu izlietojusi neskaitāmus iepakojums ar šo krēmu un tas man ļoti patīk. Tas ir maigs, viegli mitrinošs . Patīk!

Labākais toniks  - Lumene Basic Blue toniks ar rudzupuķes ekstraktu
 - Kā pirmo reizi pamēģināju, tā sapratu, ka tas ir īstais kas manai ādai ir nepieciešams. ļoti saudzīgs pret ādu, nav ar spirtu un sejai nerada sausos pleķus.

Labākais sejas skrubis - Lush Dark Angels  skrubis / attīrītājs
 - Salīdzinoši jaunākais kopjošās kosmētikas favorīts, jo šo fenomenālo produktu atklāju tikai novembrī. Superīgs skrubis kas ādu attīra, bet to nekairina un neskrāpē. tiešām ļoti efektīvs!

Labākā sejas maska - Superdrug sejas maska ar ogu aromātu
 - Maska, kas reāli nemaksā neko, bet ir efektīva sejas ādai. Pirmkārt, jau tas lieliski ogu aromāts, kas ir jūtams tik ilgi kamēr maska ir uz sejas. Maska labi nomierina sejas ādu, atsvaidzina to un arī nedaudz to attīra.

Labākais kosmētikas noņēmējs - Garnier 2 in 1 želeja sejas mazgāšanai
 - viens no pašiem labākajiem kosmētikas noņēmējiem tūlīt aiz putām sejas mazgāšanai. Man patika, ka želeju varēja izmantot kā sejas dekoratīvās kosmētikas mazgāšanai, tā arī acu dekoratīvās kosmētikas noņemšanai.

  • Mati - diemžēl man nav gada šampūns un kondicionieris, jo tos periodiski visu laiku mainu un katrs no tiem ir ļoti labs.
Labākā matu maska - Revlon Repair matu maska ar kviešu ekstraktu
 - Atsāku nesen lietot un sapratu, ka tā ir labākā matu maska, ko esmu lietojusi . Tā lieliski nogludina matus un padara tos neticami gludus un brīvi krītošus.

Labākais matu serums/ eļļa/ fluīds - Garnier eļļa matiem
 - Ja pagājušajā gadā favorīte bija šī pati eļļa tikai dzeltenajā iepakojumā, ar šogad favorīte ir šī eļļa tikai jaunākā versija - oranžajā iepakojumā. Esmu jau gandrīz vai izlietojusi pusi un vēl joprojām esmu starā par to!

Labākais matu veidošanas līdzeklis - Batiste sausais šampūns
 - Tikai nesen par to rakstīju rakstu un ja minēju cik esmu par to sajūsmā! as lieliski atsvaidzina matus, paceļ tos pie saknēm un piešķir tiem tekstūru. Superīgs!

  • Ķermenis  - daudz kas ir bijis lietots, bet palicis atmiņā ir tikai viens vienīgs produkts
Labākā ķermeņa eļļa - Garnier Ultimate Beauty Oil ķermeņa eļļa
 - Tiešām lieliska eļļa,kas ādā iesūcas pusminūtes laikā un atstāj ādu super maigu un smaržīgu.

Lūk, mani paši labākie kopjošās kosmētikas pārstāvji, kas gada garumā mani ir atstājuši ar sajūsmu vēl aizvien.

bučas
&z

* fotogrāfijas no personīgā arhīva
** šis nav sponsorēts raksts

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan