Pārskats: Garnier Essentials Soothing Water Lily Extract losjons un toniks

24.12.13

Jaunā iepakojumā, uzlabotā formulā! Tādi ir Garnier Essentials toniks un losjons jūtīgai ādai.
Ražotājs apgalvo, ka šī sērija ar ūdensrozes ekstraktu ir lieliska priekš jūtīgas ādas, jo nesatur spirtu, smaržvielas un krāsvielas.

Losjons: Jāsaka uzreiz, ka losjonu mīlētāja un cienītāja es neesmu. Man vienkārši ļoti nepatīk tā krēmīgā sajūta uz sejas, kad tiek noņemta kosmētika. Tāpēc es ikdienā priekšroku dodu ūdenim un kādām šķidram līdzeklim.
Pats losjons ir bez diži izteikta aromāta, lai gan es teikšu, ka bez smaržvielām tam vispār nevajadzētu ne pēc kā ost. Lai vai kā, tas ir ļoti krēmīgs un vienai lietošanai uz vates diska nepieciešams ļoti minimāls daudzums.
Acis vai seju tas nekairina, un nerada arī šo velkošo sajūtu.

Toniks: Ar tonikiem man ir tieši pretēji. Tos es lietoju tagad jau labu laiku un man ir pat savs favorīts, kas arī ir paredzēts jūtīgai ādai. Teikšu, ka šis ir ļoti līdzīgs manis iemīļotajam Lumene tonikam, bet vienīgais kas man ne līdz galam šajā patīk, ir tas, ka pēc lietošanas uz sejas nepaliek tā atsvaidzinošā sajūta.
Ar aromātu ir tas pats, kas ar losjonu - viegls ir, bet ne stipri traucējošs. Šo es lietoju katru rītu un vakaru. ļoti patīk lietot vakarā pēc sejas attīrīšanas, tad seja tāda patīkama paliek. Priecē arī tas, ka nerada velkošo sajūtu sejai pat lietojot diendienā no rīta un vakarā. Patēriņš būs lielāks nekā losjonam, bet iespējams ka man tikai tā patīk tonikus tērēt (tāda maza apsēstība)!

Kopsavilkums
_____________________________________________________________________________
  • Nopērkami veikalos Drogas, lielveikalos Maxima, Rimi
  • Cena aptuveni katram - Ls 3.00/ € 4.27
  • Rezumējot - diemžēl iepriekš šo sēriju vecajā iepakojumā man neizdevās pamēģināt, tāpēc salīdzināt cik diži uzlabojās formula, es nezinu. Pati sērija man ļoti patīk, jo jūtīgai sejai es zinu, ka pareiza kopjošās kosmētikas atrašana sagādā problēmas. Protams, no šiem abiem, ļoti jūtīgai ādai es tomēr vairāk ieteiktu lietot losjonus, nekā šķidros tonikus, jo tie var radīt kairinājumu sejai. Abu produktu tilpumi ir pietiekami lieli, lai pietiktu ilgam laikam, aromāts nav uzkrītošs, bet ir, un iedarbība  tas laikam ir tas, kas katram iedarbojas individuāli. Tomēr uz manas sejas strādā un tonizē visu ko vajag, un noņem visu ko nevajag. 
bučas
&z


* fotogrāfijas no personīgā arhīva
** šis ir produktu sponsorēts raksts, bet viss rakstītais ir tikai un vienīgi manas pašas domas

4 komentāri:

  1. Sveika!
    Iesaku pamēģināt Bioderma micerālo ūdeni kosmētikas noņemšanai. Tas ir tik labs, ka nemaz negribu ko citu uz savas sejas mēģināt. Padārgs, bet katra lata un santīma vērts! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man kādus vairākus mēnešu pa vannas istabu mētājās divi sample trauciņi ar Bioderma micerālo ūdeni vispār neaiztikti. pamēģināju, un man tā. Nu jā, kosmētiku noņem labi, seju nevelk, bet tas arī viss.
      Es jau kārtējo reizi pārliecinājos, ka man labāk patīk seju mazgāt seju ar ūdeni un kādu līdzekli, nevis tīrīt ar visādiem noņēmējiem. Tas nav man, acīmredzot.:)

      Dzēst
  2. heyaa,
    Par pieniņveidīgajiem līdzekļiem...iesaku pamēģināt šādu procedūru, kas atvieglos kosmētikas noņemšanu un padarīs ādu supermīkstu un gludu- uz sausas sejas ar pirkstieņiem visā ādā iesmērē pieniņlīdzekli, kārtīgi izbrauka pa visu kosmētiku (:D) un tad ar mazu dvielīti (es lietoju tādu 20x20 apm.) ko tekošā karstā udenī samērcē un tad izskalo, ņem to visu kas uz sejas nost...no sākuma varbūt tiešām ar tādam maigām velkošām kustībām pēctam, kad pāŗis reizes dvielīti jau būsi paskalojusi, var pārklāt pa visu seju kā tādu kompresi uz dažām sekundēm, tā ir superkaifīga sajūta. (galvenais atcerēties dvielīti reizi nedēļā mainīt)..Šī procedūra liek ādai palikt daudz mīkstākai, palielinās arī tonika efekts. -ŠO ieteica kosmētiķe, un tas pilnībā mainija manu sejas kopšanas rituālu. ;)
    Līna

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. oho, paldies! šis izklausās tik vilinoši un efektīvi!
      Noteikti jāpamēģina. tik jānopērk šie mazie dvielīši, kas sejai paredzēti!

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan