Šodienas divkrāsu Gelish!

29.04.13

Jā, šodien atkal biju pie meistares, uztaisīju Gelish. Ar iepriekšējo Gelish 6 nagi no 10 nolūza, nācās visus vīlēt vienādi īsus. Šoreiz gribēju kaut ko jaukāku un kombinētu. Izšķīros par labu šādai krāsu kombinācijai.
Maigi toņi, taču tumšais nedaudz uz sarkano mālu pusi velk.

p.s. Man tiešām praktiski vairs vispār neaug kutikulas, tādēļ, ka meistarīte tā apvīlē. Es pati neticēju šai tehnikai, bet redz..

bučas
&z

8 komentāri:

  1. Es pēdējā laikā tik daudz lakas esmu sapirkusi, ka Gelish likt būtu grēks.
    Man patīk tas maigais tonis. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skatos, ka baigi kritusi uz mint toni! :)
      Tad jau, protams, lakas nevar mest laukā!

      Dzēst
  2. Man arī ļoti patīk gaišais tonis! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tam tonim tāds viegls šimeris vēl. Man liekas, ka ļoti labi kontrastē savā strapā abi toņi! :)

      Dzēst
  3. Tāda smuka retro saskaņa abu toņu starpā - meistarei - žetons :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nebiju iedomājusies!

      Paldies saku meistarītes vietā! :)

      Dzēst
  4. Exhale un Forever Beauty - ļoti skaista kombinācija! Sievišķīga!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tā gribējās zināt šo abu nosaukumus, bet nekur neatradu uz pudelītēm. Paldies, tagad zinu! :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan