Expo Beauty 2013

13.04.13

Domāju nekāds pārsteigums nebūtu ja es teiktu, ka arī šodien devos uz Skonto Halli, lai aplūkotu, ko tad skaistuma industrija mums piedāvā šajā pavasarī.
attēls ņemts no
Pašā sākumā varu minēt to, ka tad kad es devos uz izstādi, tur nebija daudz cilvēku, es pat teiktu maz, tomēr ja salīdzina ar pagājušo gadu tieši tajā laikā cilvēku bija vairāk.
Lai kā arī negribās salīdzināt, es piekritīšu citām apmeklētājām - pagājušajā gadā bija intersantāk. Toreiz bija daudz darbību uz galvenās skatuves, bet šoreiz varēja tikai lūkoties kā no tāluma tiek veidoti mati modelēm. Lai arī ļoti daudz produkti bija speciāli paredzēti profesionāļiem, arī vienkāršs kosmētikas entuziasts varēja atrast savai sirdij ko tīkamu.
 Par lielu pārsteigumu izstādē pavadīju vien pusotru stundu, jo es biju visu izstaigājusi, paspējusi visu nofotografēt un vēl arī uztaisīt video. Šodien ķeršos klāt montāžai, bet no manis būs video pārskats no izstādes.
Kā arī iepriekš, ļoti daudz varēja novērot dažādas procedūras, ko izstādes laikā apmeklētājiem bija iespēja izmantot, pa maksu vai bez tās, tas jau bija atkarīgs no procedūras.
Man pat ir grūti teikt kāds kosmētikas rangs tika vairāk pārstāvēts, jo vietām bija daudz nagiem paredzētie produkti un līdzekļi, citur matiem un tad vēl eko kosmētika. Kas man nedaudz traucēja, ir tas, ka šogad ļoti daudz bija aksesuāru un bižutērijas stendi, kuriem es pat nesaskatīju tik lielu vajadzību.
Es vispār biju izveidojusi mazu sarakstiņu no tā ko vēlos nopirkt, jo daudz maz atceros, ko piedāvāja 2012. gada maijā, bet ierodoties es sapratu, ka nekas no tā ko gribēju nebija.

Ja tā godīgi teikt, ja es būtu tikai apmeklētājs, man tā šķistu lieka naudas izmešana, jo pat es, kurai interesēja ne tikai pati izstāde, bet arī piedāvājums, nešķita šī izstāde ļoti interesanta.
Pārkāpšu pāri šim mazītiņajam sarūgstinājuma brīdim, un gaidīšu Baltic Beauty 2013.

bučas
&z

8 komentāri:

  1. he, es arī šodien tur biju un pavadīju tieši 1,5 h :D
    Man arī ne īpaši patika, bet nu bija arī pozitīvie momenti, piemēram, man izveidoja skaistu frizūru :)

    AtbildētDzēst
  2. Baltic Beauty vienmēr licies saistošāks, interesantāks par šo. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī tā šķiet, BB jau arī platības ziņā šķiet ir plašāks. :)

      Dzēst
    2. Ziniet, kad es pirmo reizi devos uz Expo Beauty pagājušajā gadā, man tā likās labāka pat nekā Baltic Beauty, jo tur piedāvā savu produkciju tikai Baltijas valstis, bet Expo Beauty ne tikai tās.
      Tikai šogad aizejot uz Expo Beauty, es saprtu, ka BB ir labāka izstāde. ;)

      Dzēst
  3. Es gan biju diezgan pārsteigta - izstādē smaržas BOSSA tādā pudelē kā BOSS un pa 3.90ls. Uzreiz slikts iespaids par visu pasākumu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paula, es tur smaržas nemaz neredzēju, bet taču ir daudz firmas, kuras taisa tos dupe iepakojumus, lai jauktu cilvēkiem prātus. :)

      Dzēst
  4. Es arī blogā tādas nevisai jaukas atsauksmes uzrakstīju. Bet vismaz labi, ka man vienai nelikās, ka izstāde ir švaka.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zini, es pat staigājot dzirdēju kā citi cilvēki izteicās. Nu nav labi!
      Ok, es saprotu, ka vajag daudz naudiņas un sponsorus, bet vai tiešām nevarēja vairāk firmas piedalīties šajā pasākumā.
      Lai arī nagu sfēram man ir uz "jūs", es labāk skatos uz kvalitatīvām un daudz piedāvātām firmām, nevis pāris, tiešām nezināmas izcelsmes, stendiem. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan