Jaunums: Maybelline Dream Pure BB krēms

24.04.13

 Atceroties pagājušā gada maiju, man uzreiz atmiņā uzzib Maybelline pirmais BB krēms par kuru pat būdama kombinētas ādas īpašniece biju sajūsmā. Tagad man bija iespēja izmēģināt jauno BB krēmu, kurš ir speciāli paredzēts kombinētai ādai.
 Ražotājs sola, ka BB krēms sevī aptver 8 ādu uzlabojošas īpašības - nomaskē nepilnības un apsārtumu, novērš pumpu parādīšanos, samazina (vizuāli) poras, mitrina, nogludina un ādas toni padara vienmērīgu.

Pats svarīgākais, ka šī BB krēma sastāvā ir salicilskābe, kas ir vienkārši punkts uz "i". Padomāts līdz pēdējam!
 Saliciskābi izmanto kosmētiskajos līdzēkļos, lai ārstētu pinnes, psoriāzi, kārpas un citas ādas slimības.
Pēc konsistences šis BB krēms ir pilnīgi tāds pats kā pirmajai versijai, bet pirmā atšķirība jau ir redzama klājot.
Klājot tas ir vairāk jāiestrādā āda, lai tas sastrādātos ar sejas ādu. Uzreiz var novērot to, ka tas viegli nomaskē nepilnības, nogludina sejas ādu un izlīdzina sejas toni.
Kas mani ļoti pārsteidza ir tas, ka pēc uzklāšanas tas atstāj vieglu spīduma efektu. Tā kā ikdienā lietoju tikai matētos tonālos krēmus, tad man nelikās, ka šis BB krēms atstāj vieglu matētu efektu kā sākumā tika solīts.

BB krēms+viegla kārtiņa pūdera 8 no rīta.
Visu dienu pavadīju visai mierīgi + 40 minūtes sportošana.
 Lūk rezultāts!
Var redzēt , ka dienas laikā rajonos, kur sejas āda ir problemātiska tas ir pazudis un seja pat ar visu pūderi sāka spīdēt jau pēc 3 stundām.

Kopsavilkums
_____________________________________________________________________________
  • Nopērkams - drīzumā būs veikalos Drogas, Kolonna, U/V Stockmann utt.
  • Cena/ tilpums - aptuvena pirmajai BB krēma versijai
  • Rezumējot- man ļoti patīk BB krēma konsistence, tas, ka tā sastāva ir 2% salicilskābes spirta šķīdums. Visu ko sola ražotājs tas izpilda - nomaskē, izlīdzina, mitrina un padara sejas ādu daudz veselīgāku. Vienīgais mīnuss no manas puses ir par BB krēma finišu, kas man ir visai neierasts tā iemesla dēļ, ka lietoju daudz vairāk matētus tonējošos līdzekļu ikdienā. Tātad kopumā - 6 plusi pret 1 mīnusu. Tad jau pavisam labi!
bučas
&z

10 comments:

  1. Jaaa, bildees skatoties, kur paneesaats bbiits ilgaak, visa seja spiiid. ;/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja es neliktu pūderi vispār pa virsu, tad būtu tas efekts vēl izteiktāk redzams un izskatītos kriminālāk. :)

      Dzēst
  2. Skarbi.
    Liku uz šo lielas cerības!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis BB krēms neder manai sejas ādai, es nevaru izpriest vai tas derēs visām kombinētas/taukainas ādas īpašniecēm, bet manai sejai tas pagaidām nebūs īsti atbilstošs.
      Lai nav tā, ka naudiņa ir izmesta vienmēr ir iespēja izmēģināt produktu un tikai tad pirkt, kad esi vismaz vienu dienu ar to pastaigājusi uz sejas.

      Dzēst
  3. Njaa, tomēr laikam neviens nevar uztaisīt ideālu BB taukainai ādai!!! :(( Es arī uz šo jau skatījos, domāju, nu ta beidzot manai kombinētai-taukainai ādai arī būs kaut kas viegls un matējošs, jo tonālo krēmu vasarā nepatīk lietot, gribas kaut ko vieglāku! Iepriekšējais Maybelline BB un tie paši Garnier BB, kā arī Dior BB manai ādai nu vispār nekā, taukains pleķis, tāda sajūta, ka mana āda atsevišķi eksistē, BB atsevišķi....
    Pagaidām laikam nav normāla BB taukainai ādai! :( Bēdīgi... :( :))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Matējoša efekts nebūs, diemžēl, bet ļoti viegsl tas gan ir. Pēc konsistences abi BB krēmi no Maybelline ir ļoti līdzīgi, tā kā man grūti teikt vai Tev šis neradīs tādas pašas sajūtas kā pirmā versija. :)

      Dzēst
  4. Man gan labi turās un netaukojas. inčīgi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir ļoooti taukaina seja, tāpēc arī neturās. :)

      Dzēst
  5. Jā, ar Tevi netiek galā, man tāpat kā Kamillai, viss ok!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas mani saskumdina, bet nekas skatos uz to diezgan, jo var jau but, ka vasaras perioda deres. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan