Catrice jaunumi rudens/ziema 2018

16.08.18

Ja man jautā, kurš ir mans mīļākais dekoratīvās kosmētikas zīmols budžeta kategorijā, tad ar pārliecību uzreiz saku, ka Catrice. Zīmols piedāvā virkni labus produktus, kas jebkuram ļaus izveidot labu un kvalitatīvu rezultātu. Es teikšu, ka ne visi produkti ir satriecoši, bet man vislielāko pārliecību dod sejas produkti un acu zīmuļi. Tās ir tās lietas, ar kurām nekad neesmu nošāvusi greizi. Tā kā, ja neesat vēl mēģinājušas Catrice zīmola produktus, noteikti iesaku pievērst uzmanību.
Pie manis ir nonākuši vairāki jauni produkti, kas īpaši tiks piedāvāti rudens/ziemas sezonā, tāpēc neesmu 100% pārliecināta, vai tie ir jau veikalos, bet, ja vēl nav, tad noteikti jau tūlīt, tūlīt būs!
Seja
Goodbye Pores matējošs un izlīdzinošs praimeris/bāze
Matējoša bāze? Jā, lūdzu! Lai arī ikdienā nelietoju bāzes, jo vairāk ticu piepūderēšanas tehnikai, cilvēkiem, kuri nēsā vieglākas konsistences produktus un nepatīk pūderains efekts, ļoti patiks tieši lietot bāzes, jo tās palīdz sagatavot ādu, lai maksimāli noturētu grimu vietā.
Goodbye Pores bāze ir ļoti viegla, teju uzreiz saplūst kopā ar ādu, atstājot seju viegli matējošu un tās  virsmu izlīdzinātu. Man patīk, ka bāzes netaisa lieku kārtu uz sejas, līdz ar to, ir sajūta, ka seja vairāk elpo.

Catrice Liquid Camouflage konsīleris 
Nav nekāds jaunums, es pat teiktu, drīzāk jau kulta cienīgs produkts, bet pirms vairākiem mēnešiem kolekcijai klāt nāca 2 jauni toņi, un beidzot man bija iespēja izmēģināt vienu no tiem. Tagad, kad esmu iesauļojusies, tonis 015 Honey der izcili. Jo, kādreiz, lietojot toni 020 Light Beige, man tas likās nedaudz, nedaudz pa tumšu. Kvalitāte nav mainījusies, strādā vienlīdz labi. Esmu izlietojusi šo konsīleri jau neskaitāmos iepakojumos, un pilnīgi mierīgi varu teikt, ka šis ir viens no labākajiem konsīleriem, ko jebkad esmu mēģinājusi (uz šo brīdi).

Catrice Blush Box vaigu sārtums - 020 Glistening Pink
Lai arī neesmu vaigu sārtumu cienītāja, pie maksimāli dabiska sejas grima, tas ir viens no nepieciešamākajiem līdzekļiem. Seja nav seja, kad tai trūkst mazlietiņ krāsas un pietvīkuma. Teikšu uzreiz, ka mani ne tikai uzrunāja konkrētais tonis, bet arī pats iepakojums. Man liekas, ka priekš Catrice tāds akurātāks un kvalitatīvāks. Savulaik daudz esmu mēģinājusi Catrice sārtumus, un man tie ļoti patika!
Lietojot Blush Box sārtumu, ievēroju, ka ņemot ar otu pigmentu, tas vairāk ceļas uz augšu nekā pieķeras pie otas. Un, kad produktu klāj uz sejas, to pilnīgi droši var vairākas reizes uzslāņot, jo pigments nav tik intensīvs. Bet atklāti sakot, parastam lietotājam, kuram ir bail no sārtuma lietošanas, tas ir pat labi, jo pārāk intensīvus sārtumus ir viegli pārspīlēt, bet šis vaigu sārtums to neļaus. Mana roka ir pieradusi pie intensīviem sārtumiem, tāpēc es pirmā brīdī apstulbu, bet galu galā, uzslāņojot, mani vaigi ieguva ļoti vienmērīgu un smuku sārtumu.

Uzacis
Brow Boost Serum serums uzacīm
Lai arī limitētās kolekcijas produkti, vēlos pāris vārdus pieminēt arī par šiem jaunumiem. Serums uzacīm, kas paredzēts cilvēkiem ar smalkākiem uzacu matiņiem, lai tos stiprinātu un veicinātu to augšanu. Neesmu lietojusi vēl pietiekami ilgi, lai vairāk komentētu par to, vai veicina augšanu, bet lietojot var just, ka matiņi tiek pabaroti, kas nekad jau par ļaunu nenāk.

Brow Pro Pen uzacu zīmulis
Arī limitētās kolekcijas produkts, bet par šo man ir izteikti pozitīvas sajūtas, jo, lai arī konkrētais tonis man ir nedaudz pa vēsu (skatoties attiecībā pret matu krāsu), kvalitāte ir diezgan laba. Līdz šim, jau veselu gadu, lietoju tikai NYX PMU Precision Brow uzacu zīmuli (Taupe), Catrice zīmulis ļoti atgādina manu iemīļoto zīmuli. Arī šis te slīpi nošķeltais galiņš, kas ļoti elementāri ļauj izzīmēt līnijas un iezīmēt šķietamos matiņus. Bet, ja salīdzina, tad Catrice zīmulis ir jūtami vairāk uz vaska bāzes, bet tas nav traucējoši, jo uzzīmēt uzacis bija ārkārtīgi viegli. Un, ja sākumā man likās nesaprotami, kāpēc otrā pusē zīmulim ir maza ķemmīte, tad pludinot vaska bāzes zīmuli, tas izcili izpludinās un neizskatās, ka uzacis būtu pamatīgi zīmētas. Ļoti patīk šis zīmulis, bet neesmu pārliecināta, vai ir kāds siltāks tonis piedāvājumā. Konkrētais tonis (C01 Golden Beige) izcili derēs tumšām blondīnēm un gaišām brunetēm (ar vēsu apakštoni).

Acis
The Glitterizer Mix N’ Match Eyeshadow Palette acu ēnu palete
Acu ēnu palete, kas paredzēta, lai jebkuru acu grimu padarītu īpašu un mirdzošu! Sākumā tiek ieteikts lietot tumšos bāzes toņus, tomēr tā ātri vien pie melna smokey eyes nonākt var. Tad seko 4 gliteru toņi un 2 top coat jeb efektu pūderi, kas ir vēl mirdzošāki par gliteru toņiem.
Visi toņi klājas gana raupji, bet sapludinot strādā normas robežās. Es gan ieteiktu pamatā lietot gliteriem paredzētu bāzi vai mitrināt plakano otiņu, citādi diezgan ātri nobirs nost. Ēnās ir jūtams graudainums, bet, krāsojot acis, tik un tā var iegūt vēlamo rezultātu.
No visas paletes mani ļoti uzrunāja abi top coat toņi, jo dzelteni gaišais atgādināja vienus dikti mīļus pigmentus, bet balti rozā toņi perfekti kalpoja kā iekšēja acs kaktiņa izgaismotājs. Acis uzreiz izskatās divreiz atvērtākas un izteiksmīgākas.

Kā gan labāk atrādīt efektivitāti, ja ne likt lietā visus jaunumus, kamēr krāsojies. Beigās sanāca tāds visai neierasts priekš sevis krāsu grims, bet visā visumā es teikšu, ka man patīk rezultāts.
Grimā izmantoju:
Catrice Goodbye Pores sejas bāze
Ex1 tonālais krēms + Catrice All Matt Plus tonālais krēms
NYX PMU HD Pressed Powder pūderis - Banana
NYX PMU Bronzer bronzeris- Deep
Catrice Blush Box vaigu sārtums - 020 Glistening Pink
Makeup Revolution Vivid Baked izgaismotājs - rozā

Catrice Brow Pro Pen uzacu zīmulis - CO1 Golden Beige
NYX PMU Control Freak uzacu tuša

NYX PMU Bronzer bronzeris- Deep (plakstiņa ieloces ēnojuma tonis)
Catrice The Glitterizer Mix N’ Match Eyeshadow Palette acu ēnu palete
NYX PMU Epic Ink acu laineris - Black
Catrice Lashes To Kill Pro - Black

Nip+Fab Liquid Matte Lipstick - Bisquit

---
Kopumā varu teikt, ka kārtējo reizi man nav dižu vilšanās produktu, vienkārši ir formulas, kuras man patīk vairāk, citas- mazāk. No visiem aprakstītajiem produktiem, vislielākais prieks ir par uzacu zīmuli un vaigu sārtumu. Acu ēnu paletei ir divi toņi, kas visvairāk patīk, pārējie nu tā, ne īpaši, jo pārāk graudaini.

! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmuma piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan