LYL ImmunUp uztura bagātinātājs

21.11.15

Pēc tam, kad vasarā lietoju Lotos Pharma Magnemix Premium, sapratu, ka rudens periodam man tomēr būs nepieciešams komplicētāks produkts, un allaž meklējot šos multi vitamīnus, man farmaceite deva 3 kastītes ar dažādiem vitamīnu un minerālvielu sajaukumiem, bet neko kopā, jau savienotu, jo tādu vienkārši nebija.  Kad mamma septembra sākumā brauca uz aptieku, farmaceite jautāja vai esmu vēl komplekso vitamīnu un minerālvielu tablešu meklējumos un un tā pie manis atceļoja jaunums - ImmunUp.
Lai nesekotu jautājums par to, kāpēc man patīk dzert tabletes, paskaidrošu, ka laikus rūpējos par savu imunitāti, lai rudens nenes pēkšņas saslimšanas un visas tam sekojošās lietas mani neapdraudētu. Tāpat, ik rudeni iesaka lietot kādus vitamīnus vai minerālvielas, jo vasarā mēs uzņemam visas šī vielas vairāk, bet vēsākam laikam iestājoties, visādi baciļi un baktērijas uzbrūk. Un, protams, darbs vai skola atnes arī savu stresiņu, kas spēcīgi ietekmē nervu sistēmu un visu organismu kopumā.

Mani ļoti pārsteidz šī produkta uzstādījums, ka tas ne tikai uzturēt balansā imunitāti, bet arī rūpējas par noguruma mazināšanu un elpceļu veselību. 
ImmunUp satur septiņu jaudīgu augu ekstraktus – ehinācijas, ķiploka, rozmarīna, kurkumas, ingvera, liepziedu un acerolas ķiršu; sešus imūnajai vitalitātei nepieciešamākos vitamīnus – dabīgo C, D3, A, B6, B9 jeb folijskābi un B12, un četras nozīmīgas minerālvielas – cinku, varu, selēnu un dzelzi.
Šo uztura bagātinātāju lietoju kādu laiciņu un uz šo brīdi ir palikušas vien 3 tabletes. Uz šo brīdi es varu droši apgalvot, ka ImmunUp:
  • sniedz atbalstu organisma dabīgām aizsargspējām (biju apaukstējusies vien tikai vienu reizi, kas priekš manis ir ļoti maz);
  • palīdz samazināt nogurumu un nespēku (nekur nav pazudis, bet nejūtos iztukšota);
  • palīdz uzturēt ādas, matu, nagu un gļotādu veselību;
  • veicina normālu nervu sistēmas darbību, psiholoģiskās un kognitīvās funkcijas (tas, ka jūtos ikdienā daudz mierīgāk ir novērots arī no apkārtējiem cilvēkiem;

Tās ir tikai dažas no lietām, ko es novēroju pati, bet noteikti varu apgalvot, ka visas labās īpašības, ko sola šis produkts, tiek arī pildītas. Ja interesē arī citas šī produkta labās īpašības, ieskatieties šeit.
Vēlos piebilst, ka man ļoti patīk iepakojums, jo kastīte atveras kā tāds vāciņš un iekšā ir pamācība ar 3 tablešu tāfelītēm.
Rīt pabeigšu šo "kursu" un tad pārstāšu lietot, jo nav vajadzības visu laiku uzņemt komplicētus vitamīnus un minerālvielas. Ir jāļauj organismam pašam radīt uz šo vitamīnu un minerālvielu gūtās bāzes, aizsargfukcijas.
Ja esat šādu produktu meklējumos, kas aizvietos ikdienā 3 vai 6 tablešu lietošanu, tad noteikti iesaku paskatīties šo produktu, jo mani tas uzrunāja.
_________________________________________
LYL produkti nopērkami aptiekās un internetveikalos
Cena - 14,90 €
Vairāk informācija - mājas lapa, facebook lapa


* šis nav produkta sponsorēts raksts
** uztura bagātinātājs neaizstāj pilnvērtīgu un sabalansētu uzturu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan