Mēneša favorīti - augusts

01.09.14

Sveiciens 1.septembrī! Man pirmā septembra diena vairs jau nebūs tāda tradicionāla kā ierasts visiem. Man pirmā universitātes diena iesākās jau no 9:00 un tā līdz 16, ar trīs lekcijām. Atceros sevi pagājušajā gadā, to pūcīti, kad viss vēl bija priekšā.
Lai vai kā, emocijas sit augstu vilni un ar nepacietību gaidīšu tālāk notiekošo. šoreiz, kā jau katru mēneša sākumu - mēneša favorīti.
Maybelline Matte Maker pūderis- ļoti patīk. tas labi matē, un tik ātri dienas laikā nerodas tas nepatīkamais spīdums uz sejas, pat karstajā vasaras laikā neparādījās.
Kiehl`s Midnight Recovery Concentrate nakts serums sejai - lietoju visu mēnesi un esmu ievērojusi kardinālas atšķirības. Drīzumā jau būs raksts, jo būšu izgājusi to ieteicamo 28 dienu kursu.
Garnier Mineral Protection 5 antiperspirants - tas labi aizsargā ādu, nekairina un saglabā liegu, neuzkrītošu dezodoranta aromātu visas dienas garumā, nesajaucoties ar citiem aromātiem.
Artdeco acu ēnu bāze - tā kā Catrice bāze vairs nebūs pieejama, tad meklēju jaunu, un esmu atradusi šo. Visas dienas garumā ēnas turās superīgi vietā un nesēžas nekas rieviņās, pat nevajag piepūderēt lieki.

Mēneša gardums - kūka Zemeņu našķis. Ļoti garda un elementāra kūka. Ja interesē recepte varu uzrakstīt, bet internetā ir arī pieejama.

No favorītiem tas viss. Jau rīt izlietotie. Nu tā, šodien jau skaitīju,kāda čupiņa jau ir!

bučas
&z

2 komentāri:

  1. Jocīgi, kāpēc Catrice bāze nebūs pieejama? Es gan savējo pēc mēnesi ilgas mocīšanās izmetu, drausmīga bāze. Artdeco daudz labāk patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viņi iziet no sortimenta, tāpēc :) Redz, Catrice ir ķepīgāka, bet Artdeco klājas plānāk un vieglāk, tikai man aizvien nedaudz tie spīdumi traucē :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan