Izlietotie produkti - augusts

02.09.14

Nu tad tā - miskastes diena!
Artdeco Skin Yoga White Tea Cleansing Mousse sejas putas - kad sākumā lietoju kosmētikas nomazgāšanai, tad man nepatika, bet kad sāku lietot kā ikrīta sejas mazgājamo līdzekli, tā man tas ļoti iepatikās, un sejai izrādījās, ka ļoti patīk. Patika tomēr nedomāju, ka vairs atgriezīšos pie šī.
Eveline micelārais ūdens - iegādājos pēc labajām atsauksmēm, tomēr līdz galam man tas kaut kā neiepatikās. Atkārtoti tomēr nepirkšu.
Artdeco Sin Yoga Oxyvital Tonic sprejs sejai - patika karstajā laikā lietot kā ikrīta un vakara toniku, kā arī kā ikdienas sejas atsvaidzinātāju bez aromāta utt. Patika, un domāju, ka pie šī atgriezīšos.
Mossa lāceņu C vitamīna sejas krēms sausai un jūtīgais sejas ādai - tas ur biezs un labs, un jūs jau zināt manas jūtas pret MOSSA. Uz šo brīdi laikam ne, bet domāju,ka uz ziemas laiku varētu pie šī atgriezties.
Johnson`s Baby šampūns - izlietoju otām, un šī lielā pudele lietojās jau kopš novembra. Ļoti ekonomisks iepakojums, un otas vienmēr tik mīkstas pēc mazgāšanas bija. Pirkšu atkārtoti.
Garnier Fructis Miraculous Oil eļļa pret karstumu - patika, bet beigās jau sāka nedaudz apnikt, tāpēc tagad eļļu izvēlēšos no pavisam citas klases. Pagaidām atkārtoti nepirkšu.
Mossa lāceņu C vitamīna toniks sejai - ne līdz galam patika, jo pārāk varēju just to spirta aromātu. Atkārtoti nepirkšu.
Klorane šampūns ar nātres ekstraktu - ļoti patika, un domāju, ka atgriezīšos vēl pie šī.
Batiste Tropical sausai šampūns - lielisks!
Darvas šampūns - izlietoju pēdējo iepakojumu no krājumiem, lai varu mierīgu sirdi atgriezties pie Klorane.
Nivea Pearl &Beauty dezodorants - patika aromāts, un vispār - Nivea ir labi antipersperati!
Garnier Protection 5 Floral Fresh antiperspirants  - patika aromāts un labā aizsardzība. Domāju, ka pirkšu vēl.
Tējas koka eļļa - klasika kosmētikas plauktiņā.
Organic Shop makadāmijas eļļa sejai - lietoju, lai attīrītu otas no krēmveida produktiem 100%, bet pašā sākumā bija lietots uz sejas arī, lai gan, ja salīdzina ar Kiehl`s serumu, tā nedeva neko.
Catrice Prime and Fine acu ēnu bāze - patika, bet tagad esmu atradusi labāku bāzi - Artdeco.
L`Oreal False Lash Wings Midnight Black skropstu tuša - patika otiņa un efekts, tomēr tā ātri sažuva.
Artdeco Color Lip Shine lūpu krāsa, tonis 46 - ļoti skaists rozā tonis, un šo lūpu krāsu lietojot sajūtas ir fantastiskas. Lūpu krāsa nav smaga, viegli klājas un vienmērīgi pazūd.

Paraudziņi
Kiehl`s Super Multi-Corrective Cream - par šo sajūsmā ir mana mamma. Viņa teica, ka efektu jau var just pēc pāris dienām, un viņa to vienu paraudziņu tik ekonomiski lietoja, ka uh!
Kiehl`s Midnight Recovery Eye - no tās pašas sērijas, kur serums, tomēr šim efektu es nemanīju nekādu.
Kiehl`s Creamy Eye Treatment with Avocado - ļoti patika. Lieliski mitrināja ādu ap acīm, un superīgi uz nakti kopa ādu ap acīm. Pat pa vasaru izveidojušās sausuma+mīmika līnijas bija jau pazudušas. Ļoti ekonomisks!
Kiehl`s Micro-Blur Skin Perfector - šo viennozīmīgi pirkšu pilno iepakojumu! Super! Tik perfekta seja ar nevienu produktu man iepriekš nav nekad izskatījusies. Galvenais, ka vienu pašu ar var lietot.
Kiehl`s Calendula Herbal Extract Alcohol-Free Toner - šo es kaut kā nesapratu, un man tas nedaudz sausināja pat sejas ādu. Patīk želeja, bet šis nē.

Es domāju, ka ir labi! Pat negaidīti labi!
Tādās reizēs es domāju - ja katru mēnesi izlietoju gandrīz 15-20 produktus, bet visus nepapildinu atpakaļ, kāpēc man nav sajūtas, ka kaut kas iet mazumā?

bučas
&z

11 comments:

  1. Kosmētikas plaukts atviegloti uzelpoja un jau gatavojas jauniem izaicinājumiem! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ak, tā rudens sezona! Liek tērēties tām jaunajām kolekcijām, ne? :D

      Dzēst
  2. Jautājums - kur var nopirkt Kiehl produktus?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man liekas, ka es Stockmann redzēju ;)

      Dzēst
    2. Latvijā tas ir nopērkams tikai Stockmann. ;)

      Dzēst
  3. Čupiņa labā!!
    Saprotu tevi, šķiet, ka kalniem galu neredzēt...Gribu iemācīties vienkārši nopirkt,kad beidzas, nevis sapirkt uz 28 gadiem, kā tas mēdz notikt. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tā ir problēmu, bet esmu kaut kā jau sevi nedaudz pieradinājusi pie tā, ka jāpērk to, kas tiešām ir beidzies vai ļoti vajadzīgs :)

      Dzēst
  4. WOW! Daudz! :) liekas crazy... ja būtu tikai viena tāda lieta man liktos ,ka ikdienā lietoju nereāli daudz produktu, bet uz mēneša fona un skiastumstūrīša fona tas ir ok :) Mums patīk un tas ir pats galvenais :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu, protams, ka patīk, jo šie un favorīti ir vieni no pieprasītākajiem rakstiem!

      Dzēst
  5. Labs darbiņš, vai ne? :D
    Man arī laikam būs jāiesāk krāt tukšie... :) Kur tu viņus glabā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. uh, sev pa plecu uzsitu! Prieciņš gan,ka tik daudz iztērēju :D
      Glabāju speciālā kastē skapī. Kad kaut kas izlietojas uzreiz atveru skapi un iemetu. Iesaku nolikt to parocīgā vietā :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan