Nedēļas mīluļi #8

11.05.14

Šī nedēļa man bija nedaudz saraustīta un stresa pilna, bet tagad nedaudz atpūšos, un būšu Latvijā atpakaļ jau otrdien. Tomēr man ir vairāki nedēļas favorīti par kuriem nevaru nepastāstīt.
Lumene Birch&Honey skrubis ķermenim - biezs, bet ļoti maigs pret ādu. Ādu attīra lieliski un pēc lietošanas, āda ir samtaina un maiga. Žēl, ka iepakojums tik mazs, jo tērējas tas ātri.
Rimmel Stay Matte Liquid Mousse tonālais krēms - biezs, sedzošs, noturīgs un gaisīgs, bez smaguma sajūtas nesējot. Lielisks tonālais krēms!
Avon Calming Effects Redness zaļais korektors - uz plaukta jau stāv diezgan sen, bet pieķēros tam klāt tikai nesen. Neteikšu, ka baigi labi koriģē visus sarkanumus, bet lielumu tas labi neitralizē. Pēc viņa, klājot ne tik sedzošu tonālo krēmu, sejas krāsa izskatās tik vienmērīga un forša.
Essence Long-Lasting acu zīmulis - paldies Scentivory, ka iepazīstināja mani ar šo toni (15 Bling-Bling). Vispār šis tonis vairs nav pamatsortimentā, bet Drogas veikalos vēl šur tur tas ir (Origo, Barona 4). Superīgs zelta tonis ar tādu brūnu atblāzmu. Noturīgs un ļoti mīksts.
Biosilk Silk Therapy eļļa matiem - nopirku mini versiju, lai pārliecinātos par ovācijās pret šo produktu. Jā, šī eļļa ir mazs brīnums pudelītē. Jau prātoju par pilnā izmēra iegādi. Eļļa ir ļoti ekonomiska un smaržo gluži kā frizētavas matu kosmētika.


No mūzikas man ir divi favorīti
The Common Linnets - Calm After The Storm (The Netherlands) ESC 2014 - mani šī gada Eirovīzijas favorīti. Pilnīgi žēl, ka nevinnēja, bet dziesma fantastiska! Lai veicas abiem tālākajā karjerā!
Pharrell Williams - Marilyn Monroe - ļoti patīk šī dziesma. tāda melodiska un interesanta. Tomēr vismīļākā,protams, Happy. 

&z

10 comments:

  1. Tas Avon ir līdzīgs Catrice zaļajam praimerim!?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ideja ir tā pati - lai maskētu sarkanumus, tomēr šim praimerim nav tie zaļie mirdzumi iekšā, bet sarkanumus tas maskē nu tā uz 3 no 5 tikai, ja pa ballēm skatās. :)

      Dzēst
  2. Man arī Nīderlandes dziesma dikti patika, taču Končitas dziesma ir vairāk eirovīzijai atbilstoša un es pilnīgi labi saprotu kāpēc uzvarētājs ir tieši šāds, ne cits. :)
    Tas Biosilks varētu būt ļoti līdzīgs CHI silk infusion :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. CHI ir labāks,manuprāt,jo viņā nav alkohols iekšā (ja nemaldos),jo BioSilk ar laiku sausina matus.Zanda,pamēģini CHI mini versiju,tāds pats izmērs kā tev BioSilk un tad paskaties kurš labāk patīk.CHI tiešām ir lielisks :)

      Dzēst
    2. Man ir Gan Biosilk, gan CHI. Chi ir domāts slapjos matos pirms veidošanas vai pirms taisnošanas sausos, ja liks vairākkārtīgi, tad mati taukos. Biosilk var likt matos atkārtoti, tas matus nesataukos. Un principā CHI Un Biosilk ir viens un tas pats- Farouk brenda dažādi zīmoli ;) http://farouk.com tapēc tur kurš labāks/ sliktāks grūti definēt- jo Silk infusion ir paredzēts savādākai lietošanai kā bioslik zīds ;)

      Dzēst
    3. Jā, Biosilk es ieliku pa daudz un man mati izskatījās kā 3 dienas nemazgāti. Noteikti Silk Infusion izmēģināšu, paldies! ;)

      Dzēst
  3. Es arī nopirku mazo Biosilk paraudziņu, it kā patika, taču tajā pašā laikā nekas īpašs. ā un Pharrell Williams jaunā dziesma tiešām forša, tik lipīga! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ļoti lipīga! ;)
      Pharrell Williams pirms vairākiem gadiem bija mans mīļākais dziedātājs, un tagad man šķiet atkal :)

      Dzēst
  4. Par Rimmel tonàlo-saku to pašu tas ir vienkārši perfekts, labi izlīdzinās, nosedz sarkanās pumpas, arī zilos lokus, viegls, dienas laikā nenotek, seja nesāk spīdēt - tikai pirms uzklāšanas labi jāmitrina àda :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā kā man ir kombinēta āda, tad man tas baigi nesausina, vismaz pagaidām, bet, jā, sausākai ādai šis vispār nebūs tas labākais variants, tomēr tonālais ir lielisks ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan