Jaunums: Garnier Ultra Doux Honey Treasures matu kopšanas līnija

03.05.14

Jau kādu laiciņu testēju 3 jaunumus no jaunākās Ultra Doux sērijas, kurā ietilpst ne tikai šampūns un kondicionieris, bet pirmo reizi arī matu maska.
Medus spēks mūsu matiem!
Ražotājs
Garnier Ultra Doux ir radījis jaunu skaistuma recepti matiem – Medus Dārgumus - ar bišu māšu peru pieniņu, medu un propolisu. Šīs trīs vērtīgās dabas bagātības no bišu stropa stiprinās, atjaunos un baros bojātus un lūstošus matus. Saldais, bet neuzbāzīgais aromāts, padarīs matu mazgāšanas mirkli patīkamu un prieka pilnu. Rezultāts mati no saknēm līdz pašiem galiņiem ir labāk baroti, aizsargāti un atjaunoti. Dienu pēc dienas tie kļūst stiprāki, mirdzošāki un vieglāk ķemmējami. Nesatur parabēnus. Nepadara matus smagus.
Šī matu kopšanas sērija man lika atgriezties vairāk kā 10 gadus vecās atmiņās, kad dzīvoju laukos un katru vasaru čubinājos ar vecmammu gar bišu stropiem. Tās ir neaizmirstamas atmiņas!
Domāju, ikviena vecmamma var izstāstīt ne vienu vien stāstu par medus brīnumainajām spējām, un man ir prieks, ka šis tautas gudrības spēks ir ielikts šo šampūnu izveidē. Pietam, saglabājot arī veselīgo pusi, jo šai sērijai sastāvā nav parabēnu. 

Šī matu kopšanas sērija ir radīta trausliem un lūstošiem, kā arī pavasarī novājinātiem matiem. 
Vispirms jau man jāatzīmē, cik šai sērijai ir jauks iepakojums - tāds saulaini dzeltens ar bitītēm un šūnām.
Uzreiz man ir jāpasaka viens liels mīnuss - šai kolekcijai, manā skatījumā, ir nevis salds un neuzkrītošs aromāts, bet salds un, un kā krieviski saka, приторнo salds aromāts, vismaz manam degunam noteikti. Jā, kad ar šo sēriju izmazgā matus, tie smaržo saldi, bet ne tik uzkrītoši, toties, kad atver iepakojumu, tas saldais aromāts cēršas nāsīs. 


Šampūns un kondicionieris - šampūns ir krēmīgs, vidēji šķidrs un viegli puto. Galvas ādu arī attīra labi. Kondicionieris ir diezgan šķidrs pēc konsistences un smaržo ļoti saldi, toties pēc lietošanas padara matus viegli ķemmējamus un gaisīgus.

Matu maska - smaržo ļoti saldi, ir vidēji beizas tekstūras, un matos klājos ļoti vienmērīgi. Paturot matos 3 minūtes un pēc tam izskalojot, mati ir superīgi maigi un paklausīgi. Ieveidojot matus, tie izskatās ļoti veselīgi un dzīvīgi. Mati, tiesa, paliek nedaudz pūkaini, tomēr tie ir ļoti paklausīgi un maigi. 
Lietojot visu sēriju uzreiz var just pamatīgu atšķirību matos. Ja iepriekš, lietojot tikai kādu no produktiem, mati nelīdz galam bija mainījušies, tad lietojot visu sēriju kopumā, es ievēroju, ka mati nav vairs tādi sausi un tā kā iestīvināti, bet gan tādi maigi, viegli, pufīgi.
No šīs sērijas man tieši gribās paslavēt matu masku, lai gan, tai ir ļoti salds aromāts, tā matus padara daudz feinākus, un lietojot tā matos ir jātur vien 3 minūtes. Šampūns man likās ļoti ierasts, bet balzams manā skatījumā likās pa škidru, jo man patīk tādi biezāki kondicionieri.

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
  • Sērija nopērkama veikalos Drogas, lielveikalos Maxima, Rimi, Prisma u.c.
  • Cenas - šampūns/balzams - € 2.49, matu maska - € 4.25

&z

* fotogrāfijas no personīgā arhīva
*** šis ir produktu sponsorēts raksts, tomēr visas izteiktās domas ir tikai un vienīgi manis pašas

6 komentāri:

  1. Izklausās, ka varētu būt labs produkts, it īpaši matu maska, ļoti žēl, ka man nepatīk medus aromāts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aromāts nav nemaz uz medus pusi. atceros medus smaržu ļoti labi. šis vairāk tāds sintētisks medus aromāts :)

      Dzēst
  2. Mana mīļākā "drugstore" ir Dove Intensive Repair matu maska,tā esmu iemīlējusies,ka citas bail mēģināt,bet šajā kaut kas uzrunāja.Būs jāmēģina!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. To Dove masku jau kādu laiku vēlos izmēgināt, bet vispirms jau gribas izlietot krājumus un tad ķerties pie jaunas maska iegādes :)

      Dzēst
  3. Man ļoti patīk medus šampūns. Vai esi mēģinājusi arī kaut ko no Faberlic?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam tikai vienu nagu laku, bet man tā ne īsti patika. Pamēģinātu kaut ko, bet man nav neviena pazīstama meitene, kas izplata šo kosmētiku :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan