5 jaunumi skaistumplauktā: maijs

04.06.17

Kaut kā iekrita tā, ka maija beigas/ jūnija sākums bija diezgan aizņemti laika plānošanā, tāpēc esmu nedaudz iekavējusies ar pāris rakstiem. Bet nekas nav zaudēts. Šodien uzrakstīšu par pieciem maija jaunumiem, un tad jau pēc pāris dienām būs arī mēneša atskaite.
Šoreiz četri no pieciem produktiem ir no dekoratīvās kosmētikas kategorijas. Lai nebūtu man daudz un dikti jāaizkavē jūsu brīvais svētdienas laiks, centīšos maksimāli kodolīgi aptvert visu informāciju un savu viedokli, kas jums varētu noderēt.
Dr. Hauschka Facial Toner sejas toniks
Esmu ievērojusi, ka sākoties saulainākam un siltākam laikam, man rokas stiepjas pēc atsvaidzinošiem, izsmidzināmajiem tonikiem vai ziedūdeņiem, un kā reiz, pie rokas man atrodas Dr. Hauschka sejas toniks, kas sevi tik labi pierādījis, ka nevaru nepadalīties. Sejas toniks ir paredzēts, lai maigi stimulētu ādas dabisko aktivitāti, ādas attīrīšanu un atjaunošanu, samazinātu poras, regulētu mitruma līmeni ādā.
Tonikam ir fantastisks aromāts, kas atgādina svaigi plūktas dārza rozes. Lai arī roze nav mans mīļākais aromāts kosmētikā, šajā gadījumā tas ir vairāk kā piedodams, jo aromāts ir tik dabisks, ka es pat baudu un priecājos par šo izsmalcināto un liego aromātu. Toniku izsmidzinu reizēs, kad ādai trūkst mitrums, tas uzreiz apgādā ar visu nepieciešamo; vēl lietoju reizēs pirms klāju sejas krēmu, jo uz mitras ādas klājot krēmu, tas iesūksies dziļāk un kārtīgāk.
Tonikam ir burvīgs stikla iepakojums, ar pašu kolosālāko izsmidzinātāju. Ir lietoti daudz un dažādi izsmidzināmie produkti, bet tik perfektu un vienmērīgu mākonīti man ir devuši tikai divi produkti - šis, Dr.Hauschka toniks, un Urban Decay All Nighter grima fiksators.
Toniks ir lielisks sabiedrotais arī komplektācijā ar dekoratīvo kosmētiku. To var pūst mierīgi pa virsu pabeigtam grimam, nekas nekur nepazūd. Es pat teikt, sejas grims atsvaidzinās pēc tonika lietošanas.

Iegādāties: bio.lv un citos interneta veikalos, veikalā Biotēka u.c.
Cena: 26.20 €/ 100 ml

Essence All About mMatt! fixing compact powder kompaktais pūderis
Kopš lietoju RCMA NO Color birstošo pūderi, tā vairs neviens cits nav vajadzīgs. Tomēr Essence 15 gadu jubilejas kastē šis bija iekļauts un nolēmu, ka jāpamēģina un jāpastāsta, ko tad piedāvā vietējais kosmētikas tirgus ar bez toņa sejas pūderiem, jo RCMA var iegādāties tikai ārzemju interneta veikalos.
Tīri tehniski nav nekāds jaunums, bet manā kosmētikas artilērijā Essence pūderis nav bijis. Tātad, šis ir bez krāsas pūderis, kas nozīmē, ka neatkarīgi cik gaiša/tumša ādas krāsa, viens pūderis visiem toņiem.
Mani ļoti iepriecināja fakts, ka tas ir mīksts un uz otas viegli pieķeras. Klājot patīkami nomatē, bet nerada pankūkas efektu. Bet, man ir viens "bet", kas ir ļoti būtisks faktors grima uzklāšanas veiklībai. Lai vislabāk pateiktu kā strādā pūderis, es apzināti nomainīju tikai vienu kosmētikas produktu - šo pūderi -, un pārējo visu atstāju kā lietotu parasti. Lai arī cik forši tas nomatē, manu ierasto, samtaino un krēmīgo kontūrpūderi no Makeup Geek, tas padarīja par pleķainām divām švīkām. Un tas pats bija vaigu sārtumam. Tas nozīmē, ka pūderis nerada vienmērīgu klājumu uz ādas un tāpēc viss klājas nekārtīgi.
Ja nelietojot vairākus sejas produktus, varbūt patiktu, bet es sapratu, ka man labāk palikt pie sava RCMA. Vienīgais, kur es redzu šo pūderi ir mēģināt lietot zem acu zonā, lai nofiksētu konsīleri.

Iegādāties: veikalos Drogas un lielveikalos
Cena: 4 €

H&M Beauty Small Precision kosmētikas sūklis
Rakstā par Dermosil sūklīti, kur to atzinu par vienu no lieliskajiem atklājumiem pēdējā laikā, komentāros man rakstīja, lai pamēģinu H&M zīmola melno sūklīti. tas esot vistuvākais līdzinieks slavenajam Beauty Blender. Man ļoti interesē jūsu viedoklis un jūsu atklājumi, tāpēc pie pirmās izdevības, protams, devos un iegādājos.
Sūklītis ir uz pusi mazāks kā visi iepriekš lietotie sūkļi, bet es jau esmu paspējusi piešaut roku, un vairs nav nekādu problēmu. Kas ir forši, ka mazajam sūklim ir spics snīpītis, kas ļauj ļoti precīzi sapludināt produktus ap visām sīkajām sejas līnijām - zem acu zona, ap nāsīm, smaida līnijas u.c.
izmēru salīdzinājums: Dermosil - H&M Beauty
 Bet viena lieta gan ir skaidra, kas nav melots - atšķirībā no visiem iepriekš lietotajiem kosmētikas sūkļiem, neviens nebija pietiekami tuvu auduma materiāla tekstūrai kāda ir Beauty Blender'im . Man par lielu pārsteigumu, H&M Small Precision nevar just ne grama gumijas, jo uz tausti patiešām jūtas kā blīvs audums. Ja man ir jāsalīdzina, tad šis H&M sūklis ir patiešām ļoti, ļoti līdzīgs melnajam Beauty Blender, kura tekstūra ir stingrāka un blīvāka.
Nu ziniet, un par tādu cenu - tikai 2.99 €, man nav ko teikt, kā vien priekā dejot! Sūkli tagad lietoju jau vairākas nedēļas un tas nav palicis ciets un nav saplīsis. Paldies lasītājai, kas ieteica, jo esmu ļoti priecīga par šo jaunatklājumu!

Iegādāties: veikala H&M kosmētikas nodaļās vai interneta veikalā
Cena: 2.99 €

Maybelline Colossal Big Shot skropstu tuša
Pirms pāris mēnešiem rakstīju par vienu Maybelline skropstu tušu - Angel Eyes-, kas vēl aizvien ir lieliska un mana favorīte, bet vēlos izstāstīt par jauno Maybelline skropstu tušu - Big Shot, kas arī ir ļoti iepatikusies.
Big Shot skropstu tuša ir paredzēta ievērojamam apjomam un atdalītām skropstām. Mani šādi saukļi ne vienmēr pārliecina, jo dažkārt tas nozīmē, ka būs apjoms, bet nebūs pagarinājuma jeb mazas un resnas skropstas.
Uzklājot uz skropstām Big Shot man uzreiz bija skaidrs, ka šī ir lieliska tuša. Tā patiešām sniedz burvīgu apjomu, tā arī pagarina. Ne jau dramatiski, bet ļoti pietiekami. Skropstas ir atdalītas, bet izkārtojas kā vēdeklis, kas man ir ļoti būtiski. Bet pats galvenais, Big Shot tuša nepadara skropstas cietas un stīvas kā to var darīt Angel Eyes. Redz, katra tuša lietojama atšķirīgiem gadījumiem.
Uzklājot pat ļoti karstā dienā, tuša nenobira un neizsmērējās, kas mani ļoti pārsteidza. Arī noņemot kosmētiku, secināju, ka tuša ir noturīgāka kā ierasts, kas ir vēl viens pluss, īpaši vasarai.
Ja man nepieciešamas dramatiskas skropstas, kad negribas likt mākslīgās skropstas, izvēlēšos Angel Eyes, bet kad gribu vidēji dramatisku efektu ar kuplām un atliektās skropstām, tad izvēlos šo Big Shot.
Starp citu, aplūkojot Maybelline mājas lapā efektu pirms-pēc, ieraudzīju, ka modelei sanāk tieši tāds pats efekts kā manām skropstām.
saite
Iegādāties: veikalos Drogas, lielveikalos un interneta veikalos
Cena: 10.89 €

Maybelline Color Sensational Vivid Hot Lacquer šķidrā lūpu krāsa
Nu un tad noslēgumā vēl viens jaunums no Maybelline - Vivid Hot šķidrās lūpu krāsas. Kopumā ir pieejami vairāki toņi, un man liekas, ka ir visi, bet šoreiz vairāk pievērsīšu uzmanību tiem, kurus esmu lietojusi visvairāk.
Ļoti pigmentēta, ļoti intensīva, ļoti spīdīga lūpu krāsa. Pirmajā brīdī uzklājot liekas, ka lūpas izskatās kā ar laku pārklātas. Pēc brīža, laka nosēžas un sāk veidot lūpu krāsai līdzīgu izpildījumu. Un vēl pēc kāda laika "nofiksējas" atstājot mirdzumu, intensīvu toni un noturību. Lakas ir lipīgas, bet tas ir tāpēc, lai ilgāk turēties. Vai man tas patīk? Ne pārāk, it īpaši ja vējš uzpūš matus sejā un tie pielīp pie lūpām. Phē!
Ureal - Sassy
Tonis Sassy, kas ir ultra elektro rozā ir perfekta odziņa, lai atsvaidzinātu koptēlu. Uzliku pāris reizes un biju šokā cik ilgi noturējās. Pat pēc mirdzošās lakas kārtas, uz lūpām palika intensīvs krāsas pigments, pat kurš nenonāca nost ar visu kosmētikas noņēmēju.
Tonis Unreal ir tāds brūnais nude tonis. Burvīga krāsa, lieliska pigmentācija, bet secināju, ka noturība nav tik ilga kā Sassy. Man ļoti patika kā izskatījās manas lūpas ar šo toni, jo tās izskatījās tāds pufīgas un apjomīgas. Noteikti turpināšu lietot!
Visā visumā šim lakām mērķa grupa būs cilvēki, kuriem nepatīk matējoši lūpu produkti, kas sausina lūpas. Vivid Hot lakas nesausina lūpas, bet tas ir noturīgas. Tās ir ļoti pigmentētas un uz lūpām praktiski nav jūtamas, ja neskaita viegli lipīgo efektu.

Iegādāties: veikalos Drogas, lielveikalos un interneta veikalos
Cena: 7.99 €

Kas jauns jūsu kosmētikas maciņā? Kas pamēģināts labs vai slikts? Rakstiet komentāros!


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmumu piešķirti PR paraugi

2 komentāri:

  1. Sveika, Zanda!
    Vai vari izveidot rakstu vai vienkārši padalīties ar kādiem viegli tonējošiem vai vidēji tonējošiem, elpojošiem bb, cc krēmiem vai tonālajiem uz vasaru? Būtu ļoti pateicīga. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika, vārda māsa!
      Lai nebūtu ilgi jāgaida atsevišķs raksts, uzrakstīšu šeit pat. Es pati vairāk lietoju sedzošākus produktus, bet varu padalīties ar tiem, kas man patikuši no "vieglākiem" produktiem - Maybelline Fresh BB krēms, Bourjois CC krēms, Bourjois Healthy Mix tonālais (mitrinoša formula), L'Oreal Cushion tonālais krēms.
      Ja patīk vieglākas konsistences produkti, kas labi maskē un tajā pašā mitrina ādu, ieteiktu uzlūkot tieši kušona (Cushion) tipa tonālos produktus, jo tie ir viegli, bet nomaskē visas nepilnības un uz ādas izskatās ļoti dabiski :)

      Ja ir vēl kādi jautājumi, droši var rakstīt!

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan