Jaunākais no katalogkosmētikas

29.03.15

Būdamai pusaudžu gados, nekas labāks par katalogkosmētiku nemaz nevarēja būt, jo atceros kā bija kāds jaunāks katalogs, tā bariņā visas sēdēja un pētīja ko varētu pamēģināt. Tagad tie laiki jau ir tālu pagātnē, bet vēlme izmēģināt katalogkosmētikas sortimentu ir.  Kādu laiciņu apkopju šādus un tādus jaunumus, tāpēc raksts tāds garāks un iespaidīgāks par tiem jaunumiem ko piedāvā Oriflame un Avon. 
Oriflame Time Reversing Intense SkinGenistII Rejuvenating serums sejas un kakla ādai (24.90 €)
Formula ar daudzām priekšrocībām, kas nostiprina, padara tvirtāku un uzlabo elastību, liekot ādai izskatīties un justies jaunākai ar izteiktākām kontūrām. Sastāvā iedarbīgas aktīvās sastāvdaļas: GenisteinSOY Amino+ komplekss, hialuronskābe un ProLift.
- Šis serums pat priekš manas elastīgās un jaunās ādas ļoti labi patika, jo tūlīt pēc uzklāšanas, ādai rodas tāda viegla velvetīga sajūta, nedaudz nostiepa sejas ādu (tas patiks vairāk sejai ādai ar novecošanās pazīmēm) un arī tas patīkamais aromāts. Vispār es šo serumu ik pa laikam no mammas čiepu kā bāzi zem grima, jo sajūta ir ārkārtīgi patīkama un grims turās tiiik labi.

Oriflame Optimals Gentle Daily maigs skrubis ikdienas lietošanai (4.5 €)
Maigs 2-1 skrubis sejas ādai, speciāli izstrādāts ļoti sausai ādai. Tas attīra ādu un noņem atmirušās šūnas, padarot to gludu un labi sagatavotu mitruma uzņemšanai.
- Šis skrubis ir ļoti, ļoti līdzīgs Чистая линия sejas skrubim ar avenēm, bet tas uz sejas pēc lietošanas īsti nedeva neko, bet kad lietoju šo es jūtu, ka sejas ir gludāka, to primāro "netīrumu" slānis ir notīrīts un kairinājums netiek nekāds radīts, kas man ir galvenais, jo lietojot fiziskos skrubjus (ar granuliņām), man sejas āda, konkrēti vaigi, uzreiz sāk protestēt un niķoties. Principā lietoju es viņu divreiz nedēļā, kad redzu, ka kosmētika neklājas tik gludi un vienmērīgi kā gribētos. Pats skrubis ir tāds ļoti krēmīgs, es to ieteiktu tik tiešām sausai vai jūtīgai ādai, pārējiem tas varētu nepatikt, jo liktos tāds paplāns.
Avon Nutraeffects mitrinošs SPF 15 dienas sejas krēms (pieejams drīzumā)
Mitrinošs sejas krēms ar spf 15 Active Seeds kompleksu un čia sēklām, kas zināmas kā bagātīgs antioksidantu avots. Veidots, lai spēcinātu ādas aizsargslāni, palīdz aizsargāt ādu pret vēja,aukstuma un sausa gaisa sausinošo iedarbību.. Piemērots jutīgai ādai, hipoalerģisks, nesatur parabēnus un krāsvielas. Nodrošina ādai mitrināšanu 48 stundu garumā un sniedz barojošas vielas, lai atjaunotu ādas skaisto un veselīgo izskatu. 
 - Man šis krēms atgādina visus klasiskos sejas krēmus, kas nav paredzēti itin nekam kā tikai smērēšanai. Tam ir vienkāršs, diezgan svaigs aromāts, pēc konsistences tas man atgādina nedaudz tādu vidusceļu starp krēmu un želeju. Es nelietoju SPF krēmus tikai tāpēc, ka nespēju izturēt to smagnējo sajūtu uz ādas un diemžēl šis dod tieši tādu pašu smagu sajūtu, lai gan sastāvā ir tikai SPF 15. Piemēram, lietojot Iwostin sejas krēmu ar SPF 20, es nejūtu neko. Avon sejas krēmus jau nelietoju labu laiku, jo man patīk cita veida tekstūra sejas krēmos, bet priekš parasta, vārda tiešākajā nozīmē, krēma šis ir ok.
Oriflame My Naked Truth Eau de Toilette tualetes ūdens sievietēm (24.90 €)
Tik maigs kā sievietes āda, My Naked Truth tualetes ūdens ir viegls un gaisīgs aromāts, gluži kā glāsti. Dabiski sievišķīgais un izsmalcinātais aromāts tev piekļaujas ar maigām kokvilnas zieda notīm, kas rada nepiespiestu gaisotni, kurā tā vien gribas uzkavēties.
 - Jāsaka, ka priekš mana deguna šis ir pārāk sievišķīgs aromāts un kā savu es to nevaru just, jo tas ir tāds svaigs, gaisīgs, puķains aromāts, kas nedaudz mijas ar zaļo ābolu spridzekli, ka es saprotu - šis aromāts nav man. Ja arī aromāts ļoti patīk, iesaku ar to dozēt mērīgi, jo mana draudzene ar šo pāršāva pār strīpu un tad pilnīgi man galva sāka sāpēt no šī aromāta meitenīguma un pašai draudzenei beigās tas likās ar neduadz pa daudz. Neteikšu, ka aromāts ir unikāls, tas ir līdzīgs daudziem, bet man visvairāk tas asociējas ar Chloe See By Chloe.
Oriflame True Perfection SkinPro Cleansing System ierīce ādas attīrīšanai (39.90 €)
Manuprāt, šis ir viens no interesantākajiem jaunumiem, jo beidzot šis biršu attīrīšanas paņemiens paliek arvien populārāks. Respektīvi, šī birste rotējot veic vairākas lieliskas darbības reizēs - attīra dziļāk, noņem atmirušās ādas šūnas un stimulē asinsriti sejā.
Es šo attīrošo ierīci lietoju aptuveni kādas 3 nedēļas un neteikšu, ka katru dienu, drīzāk, kad nav slinkums, bet efektu var pamnīt jau uzreiz. Āda tik tiešām liekas starojošāka, ādas tekstūra ir daudz vienmērīgāka un uz tausti patīkamāka, kā arī produkti, ko lieto pēc tam ātrāk absorbējas ādā. Vienīgais, kam es pat neredzu rezultātu pēc 3 nēdēļām, ir mazāk pamanāmās poras. Manuprāt, tās kā man ir, tā ir palikušas.
Šo ierīci optimālākais ir lietot divas reizes dienā, bet man patīk lietot tikai vakarā pēc sejas attīrīšanas. Es tā nopratu, ka viņu var izmantot arī ja uz sejas ir dekoratīvā kosmētika, un es tā arī izdarīju, bet man nepatika, ka pēc tam visi sariņi bija ar sejas grimu utt. Ā, aizmirsu piebilst, ka kā putojošo līdzekli izmantoju Mossa baltās jāņogas krēmputas un baigi labi kopā darbojas.
Zemāk var redzēt kā šis aparāts vispār darbojas. Princips vienkāršs - divas ātruma funkcijas, lieto kāds labāk patīk, un pēc mīnūtes tas automātiski būs atslēdzies, kad sejas āda būtu jābeidz tīrīt.
Summējot visu šķiet, ka katalogkosmētikai arī piedāvā tiešām nesliktas lietas un produktus, iespējams, tas pat mainīs manas uzskatus domājot, ka katalogkosmētika ir paredzēta tikai pusaudžu gados.
Ja man jāsadala pa vietām, tad pirmajā vietā noteikti ir SkinPro attīrošā birste, otrajā - serums, un trešajā - skrubis.

Ja jautāsiet, kas ir ar to skropstu tušu, tad par to rakats vēl tikai sekos. Tas arī ir salīdzinoši nesens jaunums, bet par to es pastāstīšu kāda citā rakstā, jo šobrīd man īsti nav sanācis izveidot nevienu uzskatāmu attēlu, lai atrādītu šo jauno skropstu tušu.


* raksts satur testēšanai piešķirtus produktus no oficiālajiem pārstāvjiem Latvijā, tomēr tas nekādā veidā neietekmēja manu subjektīvo viedokli
** fotogrāfijas no personīgā arhīva/ momentuzņēmumi no Oriflame.lv mājas lapas par SkinPro ierīci/ video no personīgā arhīva

&z

4 komentāri:

  1. Prieks, ka Clarisonic'am sāk parādīties budžeta klases līdzinieki, būtu interesanti redzēt abu ierīču salīdzinājumu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neteikšu, ka SkinPro ir kaut kāds līdzinieks, jo Clarasonic birste nerotē, tā impulsa veidā kustās, bet nerotē. Clarisonic arī iekļūst vairāk zemākas ādas slāņos, bet šis rūpējas tikai par virsējo ādas slāni. :)

      Dzēst
  2. Vai par to iekļūšanu dziļākos ādas slāņos ir kādi uzskatāmi pierādījumi, vai tikai ražotāja teiktais? Šo apgalvojumu lasu jau ne pirmo reizi, bet vai tiešām kādai ir arī kāds pamatojums no pieredzes, ka Clarisonic tiešām ir labāks un tādēļ būtu vērts par to maksāt vairāk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kā jau teicu, ka pati Clarisonic neesmu lietojusi, bet ir ārkārtīgi daudz par to lasīts. Internetā ir daudz pieejamas atsauksmes, bet tam īstākajam viedoklis, kas ir izvirzīts no dermatologu puses un arī viņi to par iekļūšanu dziļākos slāņos apgalvo, tā kā jādoma, ka tā vien ir, bet vispār, arī daudzas mūsu pašmāju blogeres ir rakstījušas par Clarisonic.
      http://www.beautybybloggers.lv/2014/12/27/clarisonic-mia-2-atsauksme/
      http://www.sugarmakeup.eu/2015/03/clarisonic-magiska-sejas-birste.html
      http://santakudrenicka.blogspot.com/2015/01/clarisonic-mia-2-skin-care.html

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan