Pa taisno no sarkanā paklāja - Red.Carpet Beauty Blender

25.03.15

Kad uzzināju, ka Latvijā būs drīzumā pieejams limitētais Red. Carpet Beauty Blender (turpm. BB) es gaidīju to mirklu ar lielu nepacietību un kādu vakaru man noveicās, ka tieši tik tikko bija izziņots, ka tas ir pieejams, es nedomājot to iegādājos, un šobrīd ar medainām acīm lūkojos uz šo skaistuli.
Šī sarkanā BB ideja nāk no šī gada Oskara ceremonijas, tāpēc šis skaistulis ir sarkans, bet ne tāds kā mēs tipiski iedomājamies. Es ilgi pētīju dažādas sarkano toņu paletes un īsto toni šim nevarēju atrast. Ir sajūta, ka tik tiešām šis BB ir tikpat sarkans kā tas sarkanais paklājs pa kuru eleganti soļo Amerijas Kinakadēmijas balvas (Oskara) ceremonijā.
 Ja salīzina ar savu rozā blenderi, kas blakus šim izskatās ļoti bēdīgi, es uzreiz pamanīju to, ka sarkanais ir daudz mīkstāks un elastīgāks par rozā, pat par tādu kas bija sākumā. Interesanti, jo taustīju arī melno, kad tas ir uzpūties, un viņš ir tikpat mīksts kā šis sarkanais, tad laikam jādomā, ka vienkārši man trāpījās rozā BB drusku poraināks un stingrāks.
 Vakar pirmo reizi saņēmos un pamēģināju, un mana mīlestība nav mazinājusies - klājums ir pasaka! Negribējās šo jauno mazgāt ar saimniecības ziepēm, jo ir sajūta, ka rozā ir palicis nedaudz stingrāks, tāpēc devos uz tuvāko Douglas un iegādājos arī labu alternatīvu oriģinālajām Solid ziepēm - Barbara Hofmann līdzeklis kosmētisko otu tīrīšanai (7.95 €).
Pašām ziepītēm ir burvīgs melisas (citronmērtas) aromāts, kas varbūt nedaudz atgādina CIF tīrāmo, bet man patīk. Mazgājot pamanīju, ka salīdzinot ar rozā blenderi šis ātrāk pazaudē krāsu, jo pēc pirmās lietošanas reizes tas sāk nedaudz palikt oranžīgāks nekā sarkans, līdz ar to secinu, ka pēc laika tas būs vienkārši tāds oranžīgs un tas ir vienīgais, kas mani tiešām saskumdina, jo tā sarkanā krāsa ir tik skaista.
Savu sarkano skaistuli pirku daila.lv (paldies par ātro piegādi), uz uz šo brīdi uzrādās, ka tikai 9 gab. ir palikuši noliktavā, tā kā ja interesē ir iespējama pie tāda tikt. Tapat šo sarkano BB piedāvā arī TopBeauty.lv, kur tas ir nedaudz izdevīgāks.

Lai saulaina diena!

&z

4 komentāri:

  1. Manējais Inglot sūklis vēl dzīvāks par dzīvu, tādēļ BB vēl pagaidīs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man plāna pamēģināt noteikti ir RT un , iespējams, arī Inglot :)

      Dzēst
  2. Nopirku RT sūkli, lietojusi esmu kadas 4x, bet ir ok, kaut gan ar kabuki otru ari labi klājās ;) Domāju par BB.. bet tā cena.. par švamīti.. nu tomēr attur no izmēgināšanas:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man tieši nedēļas nogalā vajdzēja nedaudz pastrādāt veidijot makeup un es teikšu, man bija pagrūti strādāt bez BB. Protams, es piekrītu, ir otas, kas veido tieši tādu pašu finišu uz ādas, bet problēma ir tāda, ka ar otu tas aizņems daudz vairāk laika. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan