Gada favorīti 2013 - 1. daļa; dekoratīvā kosmētika

31.12.13

Šo tradīciju savā blogā es aizsāku pagājušajā gadā, kad beigās lielos elpas vilcienos apkopoju vienviet savus visa gada favorītu - produkti, kas man nav likuši vilties gada garumā.
Tā kā rakstu mazāk vai vairāk par budžeta kosmētiku, tad šeit būs paši labākie budžeta jeb drugstore produkti, kas tik tiešām nav likuši vilties un īstas pērles. Raksts saucas labākais no labākajiem, jo šie produkti, kas tiks zemāk minēti ir paši, paši labākie no visiem labajiem produktiem, ko esmu lietojusi. To ir daudzi, bet šie konkrētie ir daudz reiz labāki!
  • Seja
Labākā sejas bāze - Artdeco Skin Perfecting grima bāze 
 - Es ilgi domāji, līdz pat pēdējam brīdim kura ir labāka šī vai Gosh, bet tomēr šī manai ādai labāk patika, tāpēc Artdeco - labākā bāze ever!


Labākais pūderis - Artdeco Mineral Powder Foundation birstošais minerālais pūderis
 - Šo pūderi neviens vēl nav spējis pārspēt. Katru reizi, kad periodiski pie tā atgriežos, tas vienmēr mani patīkami pārsteidz no jauna. 

Labākais izgaismotājs - Essence LE Beauty Beasts izgaismotājs
 - Tiešām ļoti labs gaismu atstarojošs izgaismotājs. Piemīt viegls mirdzums un spēja lieliski izgaismot seju.
Diemžēl šī gada laikā nespēju atrast savu ideālo vaigu sārtumu, bronzeri, tonālo krēmu un konīleri, bet esmu meklējumos, un domāju, ka drīz vien tādi parādīsies. 
  • Acis
Labākā acu ēnu bāze - Catrice Prime&Fine acu ēnu bāze
 - Ideālākā bāze, ko esmu lietojusi! Super! Bāze, kas padara ēnas košākas un spēj visas dienas garumā nebojāt acu grimu ar sēšanos acs rieviņās. 

Labākais laineris - Gosh Long Lasting Eye Pen
 - Šogad laineri priekš manis bija tāds kā jaunatklājums, jo es beidzot iemācījos uzvilkt bultiņas tā lai tās izskatās smuki uz manām acīm, un ir vienādas. Šis laineris ir ļoti noturīgs, man patīk tā lieliskā un pakļāvīgā otiņa, kā arī, tas tik ātri neizžūst kā citi laineri. 

Labākie zīmuļi - Catrice Long-Lasting waterproof zīmuļi
 - Domāju par šiem zīmuļiem man daudzas piekritīs, jo tik tiešām ir ideāli pret cenas attiecību! Tik noturīgi zīmuļi, ka pat brīnos vēl aizvien. Man ir bijuši 4 no 8, tātad puse, un visi vienlīdzīgi ir patikuši. Tie ir mīksti, automātiski un intensīvos toņos jebkurai gaumei. Mīnusiņš, tie diezgan ātri sažūst. 

Labākā skropstu tuša - Catrice Lashes To Kill False Lashes skropstu tuša
 - Kāpēc labākā? Ko kopš pirmās lietošanas dienas neviena tuša, mani nav tā atstājusi pārsteigtu, patīkamā nozīmē. Man ir patikušas daudzas tušas, bet ir bijusi īpaša manā uztverē. Birstīte tik lieliski atdala un nokrāso ikvienu skropstu, ka skropstas man izskatās pēc tam kā lellei. Tuša ne birst, ne smērē!
Mana jaunā favorīte, kas ir līdzīga Catrice ir L`Oreal jaunajā Miss Manga tuša. 

  • Lūpas
Labākās lūpu krāsas - Essence Long Lasting lūpu krāsas
 - Lieliskas toņa ziņā un ļoti mīkstas klājot. Tiešam labas lūpu krāsas. No šim lūpu krāsām esmu atradusi sev vienu ideālo nude toni. 

Labākie lūpu spīdumi - Artdeco Hydra Lip Booster lūpu spīdumi
 - Jūs varbūt domāsiet kas tie tādi? Jā, par tiem es neesmu vēl paspējusi uzrakstīt atsauksmi, jo tie ir mana pēdējā apmātība. Ļoti maigi uz lūpām, nelipina lūpas un dod viegli mirdzošu efektu. 


Labākais lūpu balzams - Vaseline

 - Kurš gan cits? protams, ka Vaseline. Par to es fanoju jau vairāk kā gadu un domāju, ka arī nemaz nepārstāšu. Lai arī daudzas nesaprot šo joku ar Vaseline, bet tieši šis mazulītis man palīdz manas lūpas uzturēt mitrinātas, bez sprēgāšanas. 

No dekoratīvās kosmētikas tas arī viss ar favorītiem. To nav pārāk daudz, tāpēc, ka es stingri atlasīju tik tiešam tos, kuri ir paši labākie no visiem produktiem, kas lietoti. 

Vēl viens raksts par kopjošo kosmētiku un tad jau pats interesantākais - gada vilšanās. Tur gan es būšu skarba par daudziem produktiem! :)

&z

* fotogrāfijas no personīgā arhīva
** šis nav sponsorēts raksts

1 komentārs:

  1. Jā Vaseline ir ļooti labs lūpu balzāms. Es tad to arī varu likt pie saviem 2013. gada favorītiem. <3

    Ar nepacietību gaidīšu "Gada vilšanās" rakstu. :)
    Laimīgu jauno zirga gadu. Cheers! :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan