Origins Ginzing sejas krēms ādas vitalitātei un mirdzumam

08.02.19

Ziemas laikā izvēlos vairāk lietot biezākus un treknākus sejas krēmus, jo tie, manā uztverē, labāk ādu pasargā no aukstumiem un vēja. Ja vakarā var likt pat ļoti biezu sejas krēmu, tad dienas laikā krēma formulai ir jābūt tādai, lai arī meikaps, ko lietoju pēc tam turas normāli visas dienas garumā. Gana sarežģīts uzdevums, tomēr esmu atradusi savu optimālo kombināciju, kas man nodrošina gan mitrinātu seju ādu visas dienas garumā, gan meikaps stāv uz vietas. 

Un tas viss pateicoties Origins Ginzing Ultra-Hydrating Energy-Boosting Cream sejas krēmam. Gada sākumā šim krēmam bija lielisks piedāvājums un nevarēju atturēties un neiegādāties. Vēl nesenā pagātnē, tieši ziemā, biju lietojusi Origins sejas krēmus un jāsaka, ka tie patiešām man palikuši atmiņā kā labi sejas krēmi.
Origins Ginzing Ultra-Hydrating Energy-Boosting aprakstā ir teju viss tas, ko biju meklējusi sejas krēmā: mitrina, aizsargā un sniedz mirdzumu.
Pietam, nevaru nepieminēt citrusa aromātu. Krēms smaržo kā rīvēta apelsīna miziņa. Izkusu. Ja šaubījos par formulu mēģinot uz rokas veikalā, tad laikam aromāts bija izšķirošais moments, kas man pārdeva Origins krēmu. 

Līdz šim ne visai bieži aizraujos ar uzmundrinošajiem sejas krēmiem, jo dažkārt manās iedomās liekas, ka tie kņudinās vai atvēsinās seju, bet Origins krēma gadījumā, tas drīzāk strādā kā sajūtu uzmundrinājums. Respektīvi, sastāvā esošais žeņšeņs un kafijas pupiņu eļļa mitrina un piešķir enerģijas lādiņu, bet man šķiet, ka uzmundrinājums vairāk nāk tieši no aromāta. 

Ginzing Ultra-Hydrating Energy-Boosting krēms ir lieliski piemērots ziemas laikam, jo krēms ir patiešām bagātīgas tekstūras, bet uzklājot uz ādas, gana operatīvi absorbējas, atstājot vien patīkamu aizsargbarjeru. Pieļauju domu, ka sastāvā ir glicerīns vai bišu vasks (pārbaudīju, tā ir), kas nodrošinās šo te patīkami nogludinošo sajūtu, un palīdzēs "iekapsulēt" mitrumu ādas šūnās. 

Lietoju Origins Ginzing Ultra-Hydrating Energy-Boosting veselu mēnesi un man ļoti patīk tā sniegtās sajūtas. Jo es jūtu, ka dienas laikā man āda netiek savilkta, meikaps arī turas pienācīgi labi, līdz ar to, mans rezumējums par Origins krēmu ir pozitīvs, jo, manā uztverē, ziemas sezonai šis ir varen labs atklājums. 

Origins produkciju var iegādāties veikalos Douglas un interneta veikalos. 
Cena Douglas veikalos € 23.99

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan