5 jaunumi skaistumplauktā: maijs

10.06.18

Maijā parādījās daudz un dažādi jaunumi, un par daļu no tiem šodien pastāstīšu. Var just, ka ir iesākusies vasaras sezona, jo tieši šobrīd liekas, ka visur riņķī katrs kosmētikas zīmols piedāvā visas jaunās kolekcijas un produktu jauninājumus. Bet tad citreiz jāpadomā - vai vienam cilvēkam maz ir iespēja to visu izlietot, līdz jaunie produkti sasniedz patērētāju?
Uz šo brīdi esam nonākuši līdz tam, ka arī pie mums ir micelārais šampūns un kondicionieris. Ja pēc būtības šķetina, kāpēc tad saucas micelārais šampūns un kondicionieris, atbilde ir pavisam vienkārša - produktam iekšā ir intensīvas virsmu attīrošas vielas. Vai tieši tās pašas micellas vai kaut kas alternatīvs, bet ir. Un līdz ar to, paliek skaidrs, ko tad sola darīt Micellar matu kopšanas sērija: dziļi attīrīt, noņemot nost visus netīrumus, eļļas, nosēdumus un matu kopšanas produktus, kas aktīvi krājas matu saknēs.

Izmēģinot uz saviem matiem, man ļoti patika, ka šampūns patīkami puto, bet es neteikšu, ka tas ir dziļi attīrošs šampūns, kas ir labi, jo ilgtermiņā neizsausina matus. Es pat teiktu, ka pēc šampūna lietošanas, matiem ir tāds viegli kondicionētu matu mīkstums. Protams, ieliekot kondicionieri, mati paliek pavisam zīdaini un gludi. Pēc ieveidošanas, man ļoti patika efekts, ka mati ir viegli krītoši, bet ne pūkaini, ne smagi. Ir tāds ideālais balanss.

Colorista nāca klajā ar pavisam jaunu produktu formulu tieši īstajā laikā, kad sākas dažādu āra koncertu un festivālu laiks, lai katram dotu iespēju nedaudz patrakot un paspēlēties ar saviem matiem. Ja tirgū mums jau pazīstamas ir izmazgājamās krāsas, pūšamie krāsu spreji, matu krītiņi u.c. lietas, tad tagad šim piedāvājumam pievienojas matu meikaps.

Matu meikaps ir vienas dienas krāsa, ko ieklājat matus sev vēlamā vietā, un kad tā nožūst, izķemmējiet un varat doties izklaidēties. Produktam ir pastveidīga konsistence, smaržo ārkārtīgi saldi, kas nedaudz var robežoties ar šķebinošu saldumu. Matos ieklājot, sniedz intensīvu krāsojumu, kas nozīmē, ka vēlams to lietot šķipsnu iegūšanai, ne visiem matiem.
Kad pasta nožūst, matu struktūra paliek jūtami sausāka. Bet domāju, ka vienai reizei nekas netraucē. Galvenais, pēc lietošanas izķemmējiet matus, jo citādi būs salipis efekts. Un vēlams netrāpīties zem lietus, citādi viss skaistums notecēs. Vakara nobeigumā krāsa no matiem jāizmazgā, lai nenosmērētos spilveni un gultas veļa, laikam tā iemesla pēc to sauc par matu meikapu.

Jāsaka, ka Pure Active produkts ir kulta klasika. Pirms 5 gadiem, kas es sāku rakstīt šo blogu, Garnier 3-1 produkts bija mans pats mīļākais ādas kopšanas produkts. Un laikam zinot to, cik tas ir populārs visā pasaulē, maijā produktu klāstu papildināja uzlabotā, šī 3-1 produkta formula, kurai klāt pievienota arī ogle.

Un ziniet, man ir vājība uz ogli, lai arī cik jocīgi tas šobrīd neskan. Ja es redzēšu jebkādam kosmētikas produktam uzrakstu "ar ogli", es noteikti pamēģināšu, tāpēc, ka ogle ir tas komponents, kas ir sevi pierādījis 100%. Sastāvdaļa, kas tiešām strādā, un, vēl pietam, redzami strādā.

Tāpēc, protams, ka jau dēļ uzraksta vēlējos izmēģināt šo Garnier jauninājumu. Sākumā lietoju kā masku, un man ļoti iepatikās efekts, jo āda patiešām jūtas tīra. Bet, lai padarītu efektu intensīvāku, es apvienoju divas produkta īpašības uzreiz: no sākuma uzliku kā masku, un kad bija laiks ņemt nost, saslapināju plaukstas un veicu vieglu ādas skrubēšanu. Pēc visa liekā nomazgāšanas, mana āda izskatījās ne tikai tīra un gluda, bet arī starojoša. Un šāds efekts man liek lietot šo produktu atkal un atkal.

Vienai no manām visu laiku mīļākajām tušām tagad ir arī ūdensnoturīgas formulas versija. Es teikšu godīgi, ka tā jau ir grūti atrast labu tušu, bet, kad jāmeklē ir ūdensnoturīga, laba tuša, tas uzdevumu sarežģī kapitāli.
Jau rudenī rakstīju, cik ļoti man patīk Paradise Extatic tuša, un tieši forši, ka vasaras sezonai, kad ir izlaidumu, kāzu un citu skaistu notikumu brīži, tagad varēs arī droši raudāt.

Man ir daudzu teikuši, ka Paradise Extatic ātri žūst, un tā ir taisnība, bet vēlos nedaudz paskaidrot, kāpēc tā. Tas nav tāpēc, ka tušas ir vecas vai sliktas, nē. Šai tušai tas slēpjas tās popularitātē, jo tāpēc jau var iegūt to nenormāli dramatisko efektu, jo tajā brīdī, kad jūs ķemmējat skropstas un tušas daļiņas apklāj katru skropstu ar produktu, tā uzreiz žūst, tāpēc arī sanāk ārkārtīgi atliektu, paceltu skropstu efekts. Un tad ir birstīte, kurai ir salīdzinoši reti sakārtoti sariņi, kas uz skropstām liek daudz produkta, tāpēc ir tas grandiozais apjoms. Un tieši Paradise Extatic tušai tā ir kā laime nelaimē, jo no vienas puses tā sniedz neatkārtojamu efektu, bet no otras puses, tās formula ir tik ātri žūstoša, ka tiešām pāris nedēļās var izkalst.

Ja runājam par konkrēti ūdensnoturīgo formulu, tad atceramies, ka ūdensnoturīgās formulas tušās vienmēr būs nedaudz slapjākas, līdz ar to, ilgāk lietojamas.

Arī produkts, par kuru jau runāts un rakstīts, bet tomēr ir vērts vēlreiz pastāstīt un atgādināt par Super Stay šķidro lūpu krāsu lielisko formulu. Tātad, klasiskajiem toņiem nākuši klāt papildus jauni gaišie toņi, vairāk vai mazāk, bet visi nude tipa toņi.

Produktu formula ir tāda pati: salds aromāts, intensīvs pigments, vienmērīgs klājums, lieliska noturība. Man saldais aromāts personīgi traucē, tomēr varu to piedot, jo zinu, ka nēsājot to nejutīšu, jo ar laiku izgaro. Bet noturība ir tā, kas pārsteidz. Ar šo lūpu krāsu droši var staigāt vismaz 5 stundas bez atjaunošanas. Un tas ir pat pēc ēšanas un šķidrumu dzeršanas.

Ja vēl ikdienā nav bijusi saskarsme ar šķidrām lūpu krāsām, tad sākumam iesaku tomēr ievilkt kontūru ar zīmuli un tad aizpildīt tik ar krāsu, citādi, vairākas reizes pārejot pāri kontūrām ar šo produktu, var sanākt ļoti bieza kārta, līdz ar to, tas viss ātri nonāks nost. Jo pašas labākās, ilgnoturīgo lūpu krāsu formulas ir tās, kas klājas plāni. Biezas kārtas ātri nāk nost, tās sāk dalīties smalkiem gabaliņiem.

---
Tad nu tā, par produktiem viss izstāstīts, un jāsaka, ka tiešām piedāvājumā tagad ir daudz jaunu un foršu produktu. Bet, protams, ka vislielākais prieks, ka jau iemīļotus un izslavētus produktus papildina ar jauniem toņiem vai atjaunotām formulām.

Šis raksts noteikti būs publicēts manā prombūtnes brīdī, jo es dodos uz nedēļu atvaļinājumā. Braukšu pasauli skatīt. Un lai arī tas man ir liels notikums, jo pirmo reizi lidošu ar lidmašīnu, cenšos pagaidām nesatraukties, tāpēc rakstu bloga ierakstus, ko jūs varētu lasīt.

Kā vienmēr, rakstiet, ja ir jautājumi. Bet ja gribēsies zināt, kur esmu devusies atvaļinājumā un ko darīšu, tad varat man sekot Instagram profilā: @zanda_mileiko_
Zanda


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmumu piešķirti PR produktu paraugi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan