Izlietotie produkti - oktobris

01.11.14

Novembris ir sācies. Man novembris jau tagad izskatās kā pilns svētku un rūpju mēnesis, jo ir daudz darbi, kas jāizdara līdz decembrim (tas ir mazs laika posms), un plusā ir vairākas jubilejas, tai skaitā arī manējā. Lai vai kā, oktobrī esmu izlietojusi vairākas lietas par kurām tagad jums pastāstīšu.
  • L`Oreal Elvital Total Repair 5 kondicionieris - šo lietoju ļoti ilgu laiku, bet tas man likās tāds ļoti ierasts, nekāds īpašais kondicionieris. Domāju, ka pie šī tagad pagaidām neatgriezīšos.
  • Macadamia Oil Extract kondicionieris matiem - ja salīdzina ar L`Oreal, tad šo es izlietoju ar lielāko prieku, un mati katru reizi pēc mazgāšanas bija ļoti maigi un viegli ķemmējami. Labprāt atgrieztos pie šī, bet Mildas tirdziņā vairs nav pieejams.
  • Creighton`s Raspberry& Pomegranate dušas želeja - vai, ilgu lietoju šo 500 ml tilpumu! Patika, bet tagad nopirku vairāk ar tādu siltu aromātu, jo šī tipiski smaržo pēc skābenām avenēm, kas ideāli derēja vasarā. Esmu ļoti pārsteigta par šīm dušas želejām, un Mildas tirdziņā tās maksā vien 2,50 €
  • Dove Invisible Dry 100 Colour antiperspirants - šobrīd es vairāk esmu par mitrajiem antiperspirantiem, jo tie ne tik traki sausina man padušu ādu. Dove antiperspiranti man neliek vilties, tāpēc bieži vien atgriežos tieši pie viņiem.
  • Oriflame 5-1 Wonder Lash skropstu tuša - šo izlietoju ar lielāko prieku, un pavisam drīz jau sūtīšu nākamo rezervi. Lai arī man ir vēl citas 7 tušas, ko izlietot, šī pagaidām manu sirdi ir iekarojusi visvairāk, jo dod tādu mākslīgo skropstu efektu, un izliekumu. Raksts šeit
  • Catrice Alround BB krēms sejai - man bija patiesi žēl, ka pamanīju, ka Catrice pamatsortimentā tas vairs nebūs pieejams. Rezervei vēl vienu paķēru, bet vispār šis ir labs BB krēms, kas diezgan ok sedz, bet ir viegls un dod tiešām viegli starojošas ādas izskatu.
  • Maybelline Matte Maker pūderis - laikam vienīgais pūderis, kopš ilgiem laikiem, ko esmu izlietojusi līdz pēdējām pigmentam. Man ļoti patika tā satīna sajūta uz sejas pēc uzklāšanas. Lietoju principā katru dienu, lai nostiprinātu grimu. 
  • Halle Berry Closer smaržas - jau laikam kāds otrais iepakojums, vai pat trešais, bet šīs ir manas visu laiku mīļākās smaržas. Tiesa, tagad esmu atradusi citas, arī ļoti mīļas, bet pie šīm es nemitīgi atgriežos, un domāju pēc Lacoste Eau De Sesnsuelle, es atgriezīsos tik un tā pie Closer. 
  • Paraudziņi - Kiehl`s sejas serums man tīrir labi iepatikās, Kiehl`s ķermeņa losjonam bija lielisks aromāts, un Absolute Organic acu serums jau otro reizi neliek vilties. 
  • Pluss - izlietoju arī Kiehl`s Midnight Recovery serumu (bildē nav redzams). Jau nopirkts ir jauns iepakojums un turpinu lietot ar tikpat milzīgu sajūsmu kā līdz šim. Lai arī tas ir padārgs, tas ir tā vērts. 
Kopumā  8 produkti un 3 paraudziņi. Nav slikti, bet ja salīdzina ar citiem mēnesīem, šoreiz esmu nedaudz paslinkojusi. 

bučas
&z


4 komentāri:

  1. Vai esi lietojusi zaļo Macadamiu? Melnais ir tāds pats? Neesmu gan nevienā tirdzniecības vietā un internet veikalā manījusi to melno versiju

    AtbildētDzēst
  2. Man agrāk ļoti patika Creightons aveņu-granātābolu ķermeņa sviests un dušas želeja. Pieejami arī citi aromāti?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No dušas želejām ir vēl ar mango un papaiju, vaniļa ar kokosriekstu laikam un vēl vīģē ar vēl kaut ko :) No ķermeņa sviests nav nekas pieejams :)

      Dzēst
  3. Pasītīju sev
    CLICK ABOVE TO ZOOM
    [+] VIEW LARGER IMAGE
    Kiehl's Since 1851 'Healthy Skin Essentials' Starter Kit ($73 Value)




    Write a Review |

    3 reviews|


    Facebook

    Twitter








    4.7 out of 5








    Ask a Question


    Pinterest

    Wanelo

    + More






    Kiehl's Since 1851 'Healthy Skin Essentials' Starter Kit ar pieciem produktiem:
    'Midnight Recovery Concentrate' Elixir- alerģija, sarkana seja, karstums, nepatīkamas sajūtas.
    'Powerful-Strength' Line-Reducing Concentrate- arī nepatīkamas sajūtas.
    Ultra Facial Cream - ok.
    Ultra Facial Cleanser - ok.
    Creamy Eye Treatment with Avocado - ok.

    Otro reizi neko no šā nepasūtīšu.

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan