Pārskats: Rimmel Lasting Finish Nude tonālais krēms

16.11.14

Pēdējā laikā ir sanācis mēģināt neredzēti daudz tonālos krēmus, jo es lielākoties lietoju tikai vienu un viss. Šoreiz pastāstīšu par nesenu jaunumu no Rimmel. 
Ražotājs
Viegls tonālais krēms, kas vienmērīgi saplūst sejas ādu, maskējot smalkās līnijas un nepilnības radot neredzamu, bet skaistu izskatu. Fluīda tekstūras tonālajam krēmām pievienots klāt ir gēlveidīgs mitrinošs serums, kas nesējot rada sajūtu, ka uz sejas nekā cita nav. Ar SPF 20 un sastāvā ar E vitamīnu papildus sejas kopšanai. 
 Pēc tekstūras tonālais krēms tik tiešām ir ļoti maigs un krēmīgs, tieši tāds kā man patīk. Vienai lietošanas reizei ir nepieciešami divi dozators spiedieni, lai noklātu visu seju.
Sedzamība tonālajam krēmam ir zema, bet ir iespējams iegūt vidēju sedzamību uzklājot vēl vienā kārtā vai ar plakano tonālā krēma otiņu. Maskē it kā vairumu nepilnības, tomēr tumšos lokus nespēj nomaskēt.
Zemāk attēlā var redzēt, ka manai diezgan gaišajai sejas ādai tonis 100 Ivory der ideāli. Derēs arī meitenēm ar gaišāku ādas toni.
Noturības ziņā, man gribētos teikt uz manas sejas tas labi turas 5 stundas un vēlāk sāk jau sēsties un "slīdēt" pa seju. Tomēr sausas ādas īpašniecēm, šo gan es iesaku, jo tas mitrina ādu, dod semi matētu efektu, vairāk satīna izskatu ādai. (Zemāk mana awkward sejas izteiksme, mēģinot izskatīties pamodusies)
Man gribas teikt, ka šis tonālais krēms būs labs tām , kuras ir par viegliem tonālajiem krēmiem, kas uz ādas nejūtas kā maska. šim tonālajam krēmam ir ļoti jauks tekstūra un uz ādas tas jūtas nedaudz līdzīgi kā Bourjois Helaty Mix serum, jo šim arī ir iekšā gēlveidīgais serums, kas papildus mitrina sejas ādu. 

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
  • Nopērkams - veikalos Drogas, lielveikalos
  • Cena - ap 11 €
  • Vairāk informācija - facebook Rimmel LatviaDrogas.lv
&z


* šis ir produkta sponsorēts raksts, tomēr visas izteiktās domas ir manis pašas
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

14 comments:

  1. Šis skan pa manai gaumei. :)
    Tev izskatās satriecoši āda! :))

    AtbildētDzēst
  2. Wow, bildē tiešām ir redzams ļoti labs efekts, āda izskatās perfekta! Man tieši patīk tādi viegli tonālie līdzekļi, ja es lietotu tonālos, noteikti sev iegādātos šo vai Healthy Mix.

    http://killmygirlfriend.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, viņš ir labs, bet man pašai nedaudz vairāk prasītos tā noturība, jo piecas stundas tas ir īss laika posms, bet tā, jā, šis ir labs ;)

      Dzēst
  3. Uz sejas izskatās satriecoši labi :) ja būs kādreiz nepieciešamība, tad zināšu par šo. Likšu aiz auss :)

    AtbildētDzēst
  4. Man tagad ļoti daudzi tonālie krēmi, diemžēl, bet iet gar degunu, jo daudzi no viņiem satur ķīmiskos filtrus pret kuriem esmu alerģiska :( Jānodarbojas ar padziļinātu izpēti pirms pirkuma :) Uz Tavas ādas šis izskatās ļoti labi :)

    AtbildētDzēst
  5. Bourjois Healthy mix gēlveida man ir mīļākais no drugstore tonālajiem. Laikam būs jāizmēģina šis - Tev uz sejas ļoti labi izskatās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis it kā ir gēlveida, bet ne tik kā Healthy MIx serum, jo sajūta uz sejas ir līdzīga, testējot tikai tekstūru liekas, ka tas ir vienkāršs tonālais krēms. :)
      Paldies! ;)

      Dzēst
    2. Jāpamēģina tas Healthy Mix, bet nezinu kuru lai ņem - healthy mix vai healthy mix serum.

      Dzēst
    3. Healthy mix serum ir vairāk mitrinošs, tomēr ne pavisam, parastais healthy mix ir kā klasiskais tonālais krēms :)

      Dzēst
  6. Āda tiešām izskatās ideāli. Žēl par noturību

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! ;)
      Noturība, jā, tas mani arī nedaudz sarūgtināja, tomēr sausai ādai vai normālais tas der superīgi! ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan