Mēneša favorīti - septembris

01.10.14

Septembra mēnesī es pat dalēji pārtraucu, uz laiku, nedēļas atskaites rakstus, tikai tāpēc, ka nekas jauns principā netiek lietots.Nē, tas nenozīmē, ka kosmētikas plaukts nepapildinās. Papildinās, un pat ļoti ātri, tikai visu mēnesi agri no rītiem ceļoties man ir svarīgi uz ātru roku labi izskatīties, tāpēc lietoju tikai pārbaudītos produktus, kas man ir iepatikušies jau ar pirmo reizi.

Wella Oil Reflections Anti Oxidant Smoothening eļļa matiem - šī ir fantastiska eļļa, ko lietoju gandrīz visu mēnesi. Elļa ir tik lieliska, ka uz nevienu citu matu kopšanas produktus seruma/ eļļas fomātā neesmu nemaz paskatījusies. Aromāts ir nenormāli labs! Esmu tik pateicīga, ka mana friziere to ieteica lietot.

Madara Brightening AHA Peel maska sejai - par šo fano man liekas, ka visas latvju blogeres, un ne velti! Maska ir burvīga. Man ir grūti teikt, vai labāka efekta ziņā par Planeta Organica pīlingu sejai ar augļskābēm, bet vienlīdzīgā līmenī noteikti. Maska ir padārga, tomēr prieka baudai, noteikti iesaku kaut pamēģināt mini versiju šai maskai (12.5 ml par 5.50)

Artdeco Glossy Lip Volumizer lūpu spīdums - šis ir mans jaunais top lūpu produkts, un man šķiet, tas pretendē manā skatījumā kā gada labākais lūpu produkts. Principā tas ir lūpu balzams lūpu spīduma formātā. Uzklājot uz lūpām nav miņas par lipīgumu, ķepīgumu vai tipisko lūpu spīdekļa efektu. Tas pakāpeniski pazūd no lūpām, bet visas nesāšanas laikā saglabā uz lūpām vieglu saldās piparmētras+ vaniļas aromātu.
Šo slavē arī selektīvas kosmētikas pārstāvji sakot, ka garšas ziņā tas ir labāks nekā izslavētais Dior Lip Maximizer, tomēr efekta ziņā, šis apjomu nedod. Un tā, ir taisnība! Šis vienkārši perfekti kopj lūpas.

Otrs favorīta lūpu produkts šomēness, Oriflame 5-1 Colour Stylist lūpu krāsa (tonī - Vip Beige) - šī lūpu krāsa mani apbūra ne jau noturības vai iepakojuma pēc, bet gan perfektā nude toņa pēc. Es ilgu laiku meklēju idealo nude toni, jo ar tādu dabisko lūpu toni kā man +ādas krāsu, ir grūti atrast skaistu nude, tādu, lai neizskatos pēc miroņa. Pagaidām esmu atradu šādu perfektu toni, kas nedaudz sliecas uz rozā pusi, bet man patīk.
Sākumā man arī nepatika, ka lūpu krāsai ir šimmeri klāt, bet skatoties fotogrāfijās, es pamanīju, ka lūpu līdz ar to izskatās lielākas, jo ir aizgaismotas, tāpēc atmetu aizspriedumus pret šāda tipa lūpu krāsām.
No K uz L: Artdeco lūpu spīdums --> Oriflame lūpu krāsa
Un visbeidzot, Oriflame 5-1 Wonder Lash skropstu tuša - jau vakar rakstīju par savu sajūsmu pret šo tušu, tāpēc neatkārtošos - raksts šeit.

Šodien ēdu gardu jaunumu - torti "Karaliene". Gluži kā man uz kāro zobu savos vārda svētkos! Nu ko, pēc mēneša un nelielu astīti jau dzimšanas diena. Jāsāk gatavot dāvanas ne tikai sev, bet arī jums!

Mīļš paldies visiem par sveicieniem, ko visas dienas garumā saņēmu!

bučas
&z

18 comments:

  1. Nejauši "uzdūros" tavam blogam, nopriecājos, sāku lasīt rakstiņus un...diemžēl vīlos. Skaisti lūpu spīdumi uz spalvainām rokām, uzacis ar skaidri redzamiem ataugušiem matiņiem....brrr. Var jau būt, ka esmu pārāk piekasīga, bet pati esmu ļoti kopta, tāpēc no jaukas meitenes, kura raksta tādu blogu, gaidīju mazliet vairāk! Lai tev veicas!


    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad lūdzu tavas perfektās bildes studijā, Anonīmā koptā meitene! :)

      Dzēst
    2. Atvaino, ka lieku vilties, tomēr vienu reizi jau rakstīju atbildi uz līdzīgu komentāru - es esmu dzīvs cilvēks, un jā man ir apmatojums, kā jau visiem cilvēkiem! Paldies Dievam, nesirgstu alopecia universalis (latīniskais nosaukums), kad tiek zaudēts viss apmatojums, tai skaitā arī skaistie un koptie mati, un uzacis!
      Man jau šķiet, ka no Tavas puses tas nav īsti smuki tā rakstīt, ja reizi esi tik kopta, tad laikam tik iztrūkst pieklājība.

      Dzēst
    3. Mans iepriekšējais komentārs laikam nenopublicējās.

      Piekrītu Zandai, mēs esam pieraduši pie glancēto žurnālu un ārzemju blogu rediģētajām un ''neīstajām'' bildēm, kuras rada to mākslīgā skaistuma kultu, kura dēļ daudzas jaunas meitenes ir iedzītas kompleksos līdz ausīm. Lai pamēģina kāds nobildēt pietuvinātu sejas bildi ar puslīdz labu kameru, cepums no manis, ja neieraudzīšu nevienu lieku matiņu. Es jau esmu pieradusi pie sava spalvainā deguna, vaigiem un rokām (blogeru burvība :D ), bet tas viss ir īsts un neizraisa manī nekādu riebumu! Protams, jautājums, cik skaisti to mākam atrādīt lasītājam bildēs, taču šeit runa ir par ko citu. Ceru, ka vairums cilvēku to saprot! :)

      Dzēst
    4. Pilnīgi piekrītu Signei! Mēs visi esam dzīvi cilvēki, nav iespējams nofotografēt seju tā, lai nebūtu neviens lieks matiņš kaut kur. Dzīvē to nemaz tā nepamana, bet fotogrāfija tas ir cita lieta. Manuprāt tieši tāpēc ir cilvēki, kas lasa blogus un ir cilvēki, kas lasa žurnālus. Blogs ir dabīgāks, personiskāks.

      Dzēst
    5. Ph! Es izdzēstu šādu komentāru un pat neiespringtu uz atbildes rakstīšanu :D

      Dzēst
    6. Paldies, meitenes, par jūsu viedokli! Acīmredzot, sēžot šajā pusē blogiem, mēs drusku uz tādām lietām skatāmies citādāk. :)

      Camille - sākumā padarīju tos par nevēlamiem, bet tad sapratu, ka nav jēgas. Protams, nav forši, ka ar šādiem lietām ir jāpiesārņo mans blogs, bet lai jau paliek :)

      Dzēst
  2. Artdeco lūpu spīdums kņudina?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nē, tas nekņudina. man, piemēram, tas kņudinošais efekts vispār liekas lieks, tā kā par laimi tas nekņudina :)

      Dzēst
  3. Zanda,
    es jau ilgu laiku sekoju tavam blogam,un atkal sodien nonaacu pie jau atkartotaa secinaajuma,ka man tavs blogs no LV blogiem patiik vislabaak.Un tiesi taa iemesla peec,ka viss ir iists,ka bildes nav samakslotas,un veel looti patiik,ka tu tik biezi raksti.patiik ,ka ieejot tavaa blogaa,atkal ir kads jauns raksts.Un taa ,,mis perfektaa,kas tur uzrakstiijusi pirmo komentaaru,tiesaam-bildes studijaa:))
    Zanda,lai tev veicas.un ar interesi gaidiisu nakamos tavus rakstus!
    Vita.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par labajiem vārdiem! Ir grūti katram izdabāt, tāpēc reāli apzinos, ka vienam cilvēkam mans blogs var patikt vairāk, citam vispār likties garām.
      šajā blogā es ielieku savu laiku, emocijas un garu, un mani tikai priecē tas, ka cilveki to novērtē. :) Es maksimāli cenšos nolikt pat citus darbus malā, lai tikai ir jauns raksts blogā, jo mani ir svarīgi, ka es rakstu par aktuālām un interesantām lietām, kas varētu patikt lasītājiem. :)

      Vēlreiz, paldies! ;)

      Dzēst
  4. Wella eļļiņu speciāli devos iztestēt uz Kolonnu. Tur tieši bija testeris, smarža ļoooti salda, bet man patika. Mazais iepakojums maksāja 9 EUR, lielais ap 22 eur. Nākotnē plānoju iegādāties. Pamēģini arī Wella Brilliance sarkanos šampūnus krāsotiem matiem, man ļoti patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tā eļļa ļoti patīk. Vairāk jau tieši efekta ziņā, jo mati nepaliek smagnēji, ko pēdējā laikā sāku novērot ar Garnier Miraculous eļļām :)
      Paldies par ieteikumu!

      Dzēst
  5. Lasu vairākus blogus, bet nevienā citā nav tik daudz pārrakstīšanās kļūdu kā Tavējā. Neņem ļaunā, bet pirms publicēšanas ieteiktu pārlasīt savus tekstus.

    AtbildētDzēst
  6. Jā, par kļūdām es zinu. Nav tā, ka es nepārlasu. Pārlasu, vienmēr, bet savas kļūdas kaut kā nespēju dažreiz visas nemaz pamanīt. Tad jau man jāņem palīgā kāds korektors, kas tās izlabos :D

    AtbildētDzēst
  7. Zanda raksta ar klūdām, tomēr ne jau vairāk kā Laura(http://be-fabdiary.blogspot.com). Tur katrā rakstā ir daudz gramatikas kļūdu..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bet toties viedoklis afigenna profesionals,ka vina uzskata :D

      Dzēst
    2. Te taču nav nekāds pareizrakstības konkurss, bet gan meiteņu domas un viedokļi par dažādām tēmām. Ja jums derdzās tik sīkas lietas kā dažas gramatikas kļūdas, tad nelasiet!

      Tāpat arī par to pirmo komentētāju - šādi komentāri nav slikti, jo varbūt liks blogerēm mazliet piedomāt pie tā, bet tad, lūdzu, dariet tā, lai šī kritika būtu argumentēta. Un lai no tās būtu kāda jēga. Nevis vienkārši glupi izsakiet savas domas, kuras tāpat nevienam neinteresē!

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan