Pārskats: Essence rudens jaunumi

29.10.14

Visādi interesanti jaunumi no Essences rudens kolekcijā, bet vislielākais prieks tieši par jaunajiem izskrūvējamiem gēla zīmuļiem.
Stay All Day 16h Long Lasting tonālais krēms, tonis - 15 soft creme ( 4.29 €)
 - šis ilgnoturīgais tonālais krēms sniedz gludu un zīdainu sejas ādu visas dienas garumā. tā maigā tekstūra ļauj to uzklāt vienkārši un gludi. pateicoties augstas kvalitātes pumpja mehānismam, ir viegli paņemt nepieciešamo daudzumu neaprakstāmi skaistam stilam. dermatoloģiski pārbaudīts.
Jāsaka, ka šo tonālo krēmu mēģināju vispār pirmo reizi un biju patiesi pārsteigta cik tas ir labs. Tas ir krēmīgs, labi sedzošs un ekonomisks. Arī tonis ir tikpat dzeltens cik man tas ir nepieciešams, jo parasti veikalos gaišie toņi ir nopērkami ar rozā apakštoni (pat tie, kas skaitās ar dzelteno transformējas uz rozā), tāpēc šis ir tieši tik dzeltenīgs cik vajag, lai seja neizskatās kā sivēnam. Tomēr ir viens mīnuss, kas man sākuma var teikt riebās, bet tagad jau esmu pieradusi - sintētiskais aromāts. tas smaržo kā iesmaržināts ar smaržām, un man tas sākumā tik ļoti traucēja, ka aromātu jutu visu dienu, bet tagad jau pēc kāda mēneša lietošanas, tam nav ne vainas, man tas vairs netraucē. Labi ir tas, ka dienas laikā tas neoksidējas kā to varētu izdarīt vairums.

Soo Glow! Cream to Powder izgaismotājs, tonis - 10 look on the bright side (3.09 €)
 - glamour glow! izgaismotājs sniedz tavai sejai skaistu mirdzumu. tā krēmīgā tekstūra pārvēršas smatainā pūderī pēc uzklāšanas. viegli uzklāt ar pirkstiem, tas izveido skaistus akcentus uz taviem vaigu kauliem, zem uzacīm vai acs iekšējos stūrīšos.
Šis bija tas produkts, ko no visiem jaunumiem vēlējos izmēģināt visvairāk, un manas ekspektācijas nebija veltas - tas ir ļoti labs. Varbūt ne ļoti, bet labs ir. Vispār ideja ir tāda, ka līdz ko tas tiek uzklāts uz sejas, tā krēma tekstūra principā pazūd un uz sejas paliek tāda kā pūdera izgaismotāja sajūta, bet ar šo ir tik viegli strādāt. Iesaku uzklāt ar pirkstiem, jo tad var kontrolēt cik daudz produkts ir uzlikts, lai pēkšņi neparādās kaut kā viss pa daudz.
Man šis asociējas ar tādu riktīgi Ziemassvētku pasākumu grimu, jo tad gribās to izgaismoto seju. Starp citu, biju uz vienu jau šādu Ziemassvētku pasākumu uzlikusi un es biju sajūsmā, bet neviena bilde nav, jo es biju ļoti apaukstējusies un man nebija noskaņojums fotografēties, bet zemāk es saņēmos citu dienu uzliku šo izgaismotāju, lai tik jums atrādītu to skaistumu, ko viņš dod sejai.
uz acīm gēla zīmulis 03 (urban jungle)

Ūdensnoturīgs gēla acu zīmulis, toņi - 02 around midnight, 03 urban jungle (2.59 €)
 - jaunākais trends no āzijas! gēla acu līnija zīmuļa formā. tūbiņas vietā maigā, ūdensnoturīgā un ilgnoturīgā gēla zīmuļa tekstūra zīmuļa formā. samtaini, ļoti pigmentēti, šie zīmuļi sniedz intensīvas acu līnijas stilu.

Ja neskaita "krēmveida" izgaismotāju, tad šie bija arī tie produkti, kurus ļoti gribēju izmēģināt, un es jau nojautu, ka tie varētu būt ļoti labi budžetas klases zīmuļi. Varbūt pat tik labi kā manis iemīļotie Catrice izskrūvējamie zīmuļi, jo arī šie ir izskrūvējami.
Šie ir riktīgs dārgums, jo tie ir mīksti, intensīvi, noturīgi un izskrūvējami! Tas taču ir lieliski!
Ja salīdzina šos abus toņus (tumši zilo un zaļo), tad zaļais ir daudz pigmentētāks, bet ar mirdzumu, bet tumši zilais ir matēts, bet ne tik intensīvs, bet abi turās vienādi labi. Zemāk ir svači ar zīmuļiem un vēl citiem produktiem.

Lūpu zīmulis, tonis 13 transparent ( 1.09 €)
 - stilīgais lūpu zīmulis veido precīzu kontūru un skaistas formas lūpas. praktisks efekts: lūpu zīmulis nesmērējas un ir īpaši ilgnoturīgs.
Beidzot budžeta klasē ir arī silikona transparentais zīmulītis, kas ir riktīgs klābējs lūpu krāsām, kas tendētas iet ārpus robežām. Lietošana ir ļoti vienkārša - apvelk kontūru vai iekrāso visas lūpas, un lūpu krāsa turās. Šo es iesaku pamēģināt ikvienai.

Visu produkti svači (fonā viens no mazajiem lāčukiem):
No K uz L: tonālais krēms, krēmveida izgaismotājs, gēla acu zīmuļi, transparentais lūpu zīmuli
No visiem jaunumiem, ko pamēģināju, visi produkti mani ir ļoti pārsteiguši, un pirmo reizi, kopš ilgiem laikiem, man gribās ieteikt pilnīgi visus šos produktus, jo tie ir uzmanības vērti.

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
&z


* šis ir produktu sponsorēts raksts
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

26 komentāri:

  1. Silikona lūpu zīmuļi ir arī citiem zīmoliem?
    Es šo nopirku, bet nevaru saprast, vai ir efekts.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es zinu, ka vēl ir Isadorai, bet man nav ne jausmas par selektīvajiem brendiem. Neesmu pētījusi. :)

      Dzēst
    2. Dioram arī ir caurspīdīgais zīmulīts! ;)

      Dzēst
  2. Gribu pamēģināt acu zīmulīti, vai nu brūnu, vai pelēku. Neesmu vēl pasvačojusi veikalā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Brūns ir tāds kakao brūns un ļoti smuki zīmējas, bet par pelēko man nav ne jausmas :)

      Dzēst
  3. ohooo, man tādu lūpu zīmuli vajadzētu....

    AtbildētDzēst
  4. Gribētu zīmulīšus izmēģināt, doma par vienu universālu lūpu zīmuli arī baigi laba. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tā kā vispār lūpu zīmuļi nedaudz kaitina, tad man tāds viens universālais ļoti labi patīk. Nevajag domāt vai piestāv tas tonis pie lūpu krāsas vai nē. Nē, tagad ir viens bezkrāsains, kas der visam :)

      Dzēst
    2. Vot es par to pašu! :) Manuprāt vulgāri izskatās, ja ļoti lūpu zīmuļa līnija izceļas, bet bieži vien neko nevar darīt, jo neizdodas perfekti pieskaņot. Šis ir glābiņš :)

      Dzēst
    3. tas gan. un katru reizi jau neskries uz veikalu pakaļ jaunam lūpu zīmulim, lai tik piestāv lūpu krāsai :)

      Dzēst
  5. Ohh, ieintriģēji ar tonālo, jo šodien sapratu, ka man ir vajadzīgs kāds ar dzeltenu apakštoni. Droši vien iegādāšos :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja kas, tad pirms pirkšanas var nedaudz pasvačot, lai zini, ka tonis derēs :)

      Dzēst
  6. Man ir šāds caurspīdīgs lūpu zīmulis no Milani, bet neesmu vēl sapratusi, vai tas man patīk vai nē. Visas lūpas noteikti neiekrāsošu, jo baigi sausina.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es iekrāsoju visas, jo tas dod nedaudz lūpām tādu vairāk matētu efektu, bet lūpas tas sausina, jā :)

      Dzēst
  7. Izgaismotājs man arī ļoti patīk, bet ar viņu tiešām jārīkojas uzmanīgi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirmajā lietošanas reizē es to uzliku stipri pa daudz un izskatījos kā tāda eglītes mantiņa ar divām gandrīz baltām švīkām uz vaigiem :D

      Dzēst
  8. Par zīmuļiem prieks, iešu pētīt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām pārsteidza ar savu kvaitāti, jo man iepriekš Essence zīmuļi švaki turējās. :)

      Dzēst
  9. Iegādājos to rozīgo izgaismotāju, izmēģinot tas mani piesaistīja vairāk.
    Biju arī ūdensnoturīga acu zīmuļa meklējumos, kas derētu ikdienas lietošanai, tāpēc iegādājos brūno zīmuli. Cena arī draudzīga. Šodien uzklāju pirmo reizi, pagaidām viss izskatās labi :) Paldies par atradumiem!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Essence ir dažas ļoti labas lietas, pat tādas kā "pērles", tomēr tās atrast citreiz ir grūti :) Man liels prieks, ka ar šo rudens/ziemas kolekciju ir daudz interesantu un labu jaunumu :)

      Dzēst
  10. Parasti izvairos no Essence, jo kaut kā man tas brends liekas aizdomīgs.. No ekonomiskajiem ļoti patīk Catrice, bet pēc Tavas atsauksmes noteikti izmēģināšu izgaismotāju un lūpu zīmulīti :) :) :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Essence savai cenai ir ļoti kvalitatīva, man patīk konsīleri, lūpu krāsas un lūpu spīdumi. :)
      Man aizdomīga kosmētika liekās tā Drogās nopērkama Deco vai kā-tur-sauc.

      Dzēst
  11. Ļoti patika caurspīdīgs zīmulis. Izgaismotāju arī gribu pamēģināt drīzumā.

    AtbildētDzēst
  12. Izgaismotājs ir tāds riktīgi foršs ziemā, kad āda liekas tāda blāva un nekāda. tad izgaismotājs lieliski atsvaidzina sagurušo un blāvo skatu :)

    AtbildētDzēst
  13. Man ir viens tonālais krēms no Essence. Nekad vairs!!!Tas izprosto poras un metās augoņi uz sejas...

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan