Nedēļas atskaite # 15

13.07.14

Šajā nedēļā man nav ar ko jūs diži iepriecināt, un pastāstīt ar par ko nav, jo biju slinka un diemžēl nenoskatījos nevienu  filmu. Toties šajā nedēļā biju diezgan veiksmīga, jo divas reizes atradu naudu. Protams, to es neņēmu (pieturos pie saviem principiem), bet tik un tā diezgan interesanti, ka tā notiek, jo parasti esmu no tiem, kas neko neatrod, un kur nu vēl naudu.
No kosmētikas favorītiem šonedēļ man ir divi no pagājušās nedēļas pirkumiem:
Rimmel Match Perfection tonālais krēms | 100 Ivory - ļoti patīk vieglā, bet sedzošā konsistence. Tiesa, atjaucu to nedaudz ar Maybelline Better Skin tonālo, kas man ir pa tumšu, un izveidoju ideālo toni. Neteikšu, ka tonālais ilgi turas, jo uz sejas atstāj mitras ādas efektu, tāpēc bez laba matējošā pūdera neiztikt.
Rimmel Scandaleyes EyeShadow Paint acu ēnas | 006 - krēmveida acu ēnas, kas turas superīgi. Labi, varbūt ne tās 12 stundas bez bāzes pamatā, bet kādas 8 stundas jau izvelk. Toņa dēļ jau vien bija vērts iegādāties.

Produkts par kuru tik daudz jautājāt - Klorane šampūns ar nātres ekstraktu - izmēģināju, bet līdz galam viedoklis tik un tā nav izveidojies, jo vēl jāmēģina ilgtermiņā lietojot.
Pēc konsistences tas man liekas biezs, bet tādas tā kā gēla tekstūras. Šī šampūna konsistence nedaudz atšķiras, labā nozīmē, no vairuma biezās konsistences šampūniem.
Aromāts - zāļu, kā nekā nātre, bet man patīk.
Pirmo reizi, lai labāk pārbaudītu efektu lietoju uz četru dienu nemazgātiem matiem, un ticiet man - tas ir daudz priekš maniem matiem. Tas perfekti iztīrīja visas lakas un sausos šampūnus, labi attīrīja galvas ādu, bet man nācās lietot divas reizes, jo ar vienu bija pa maz.
Vai ir vērts pirkt? šobrīd man vēl grūti teikt, bet kairinājumu tas nerada nekādu, tā kā  - pirmais iespaids labs!

Pēdējais par ko šodien pastāstīšu ir par gardu našķi, bez kura šķiet nu nevaru!
Dārza mellenes - kas tā ir par ņammu! Āāāāaaa! Gardas un veselīgas!
avots
Kas jums labs atgadījies pa nedēļu? :)

bučas
&z

7 komentāri:

  1. Interesanti, kādēļ neņem atrastu naudu? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neņemu tikai tāpēc, ka pieturos pie principa kamēr man pašai ir rokas un kājas un galva ir spējīga domāt, tikmēr es varu nopelnīt, un tā pat vien nevēlos neko ņemt, kas kādam varbūt ir vairāk vajadzīgs. Esmu arī no tiem cilvēkiem, kas nekad nevēlētos laimēt naudu, jo zinu, ka dzīvē par to vajadzēs maksāt, jo tā pat vien dots nekas netiek. :)

      Dzēst
  2. Interesanti produkti :) Un kur tad tos našķus tā var iestādīt vai izaudzēt ? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. stādā dārzā, gluži kā upeņu krūmu, bet pati šīs ogas pirku :)

      Dzēst
  3. Great buys and I totally agree with you about the blue berries, they are delicious! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    AtbildētDzēst
  4. Kārdinātāja :) Tik sen nav ēstas mellenītes ar pienu :) Visu laiku jāstrādā, nav laika... šādi jau zemeņu sezonu palaidu garām :(

    Klorane šampūns gan man likās dikti ūdeņains un šķidrs, salīdzinot ar citiem Klorane:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šis nelikās pavisam šķidrs tikai tāpēc, ka esmu lietojusi tik šķidru šampūnu kā ar ūdeni vienā konsistencē :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan