Mēneša favorīti - jūnijs

02.07.14

Jūnijs bija interesants mēnesis, un šķiet neko īsti neesmu izdarījusi, jo jūnijā vairāk centos meklēt brīvos brīžus mentālajai relaksācijai no universitātes darbu rakstīšanas, tomēr tas man neatņēma laiku meklēt savus mēneša favorītproduktus un lietas, kas mani iepriecināja šajā ne sevišķi laikapstākļu ziņā izdevušajā mēnesī.
LaMav Wrinkle Defence & Skin Brightening Day Fluid sejai - jau iepriekš ir pabijis mēneša favorītos, tomēr vasaras periodā šķiet nekas labāks zem dekoratīvās kosmētikas apakšā nemaz nevar būt.
Artdeco All In One Manicure skrubis rokām - super manta! To dievinu ne tikai es, bet arī visi mani ģimenes locekļi. Skrubim ir saldens apelsīnu ēteriskās eļļas aromāts, un katru reizi pēc lietošanas rokas vēl ilgi smaržo pēc šīs eļļas. 
L`Oreal False Lash Wings Midnight Blacks skropstu tuša - lietoju visu mēnesi un man patīk tas vieglais efekts kādu tā sniedz. Lai gan, man gribētos, lai tuša vairāk pagarina, tomēr ikdienas prasībām, tai na ne vainas. Turas visu dienu - ne smērē, ne birst.
The Balm Bahama Mama bronzeris - es zinu daudzas gaita par šo atsauksmi, un tā būs, bet man gribas pateikt to, ka sen neesmu nopirkusi tik labu produktu par kuru esmu vienkārši sajūsmā un ne pret ko nevēlos mainīt. Superīgs bronzeris kā bronzētam efektam, tā konturētam. Kad rakstīšu atsauksmi, noteikti atrādīšu arī to kā šis bronzeris ar konturēšanas palīdzību ir mainījis manu deguna formu, pilnībā nemanot. 

Mēneša mūzika - Coldplay "Ghost Stories" 2014. gada albums.
Visu mēnesi vienkārši sajūsminājos par šo albumu, un katru rītu cēlos un devos gulēt ar Coldplay melanholiskajām dziesmām.
Linsēklu eļļa - izmantoju nevis uzturam, bet skaistumam. Lietoju sejai ikvakaru, lai noņemtu kosmētiku, un ievēroju, ka sejas āda ir palikusi tik pilnvērtīga un forša, ka vakaros vairs neprasās nekādi krēmi, un kosmētika noņemas daudz vieglāk.
Pluss, tas ir ekoloģisks produkts, kas manai ādai neradīs kairinājumu.
Avots
Jūnijs aizvadīts lieliski ar lieliskiem produktiem ikdienas. Cerams, tāds būs arī jūlijs!

bučas
&z

4 komentāri:

  1. Man arī tuša ļoti patīk, jā, tev taisnība, nedaudz trūkst pagarināšanas.:)
    Man gan kaut kā bail eļļas izmantot, jo liekas, ka aizsprostos poras un tā. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. eļļas tieši otrādi - labāk attīra poras un kombinētai ādai der ideālāk nekā jebkurš gēla tīrāmais. :) Palasi internetā, blogos, iur daudz un dikti rakstīts par eļļas patieso devumu ādai attīrīšanas laikā :)

      Dzēst
  2. Tuša super, man ar patīk un bieži lietoju- otrs ko 100% atbalstu ir ART DECO skrubis. Kā es viņu dievinu. Kad sausas rokas, tad šitas ir tāds glābējs. ļoti ļoti patīk, gan smarža, gan produkts.. tik kārtīgi kārtīgi jāsajauc, savādāk eļļa iztērējas ātri un abrazīvās daļiņas paliek vienas pašas pudelītē ;(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Skrubis fantastisks! Jā, tas ir gan jāsakrata kārtīgi citādi smaržīga eļļas beigsies, bet skrubis paliks viens pats iekšā, un tad lietojot nebūs vairs tas efekts :(

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan