Artilērijas papildinājums!

21.10.13

Otas tas ir kas tāds, kas paliek ilgstoši krājumos, tāpēc tajās investēt nav žēl. Neteikšu, ka man ir jūra ar otām, bet tīri pietiekami ikdienai man ir, un, nu ja jāveido kāds svinīgāks grims.
Pavisam svaigi otu ģimenei pievienojas divas jaunās atvases - vaigu sārtuma ota un uzacu otiņa.
Vaigu sārtuma otu, tieši šo, es aplūkoju ļoti ilgi. Manu uzmanību sagrāba tieši šis otas slīpums, kas ļoti atvieglo arī bronzera uzklāšanu.
Savukārt, uzacu otiņu izvēlējos tīri spontāni. Esmu nedaudz nomainījusi savu uzacu krāsošanas paradumus no uzacu tušas uz uzacu ēnām+ bezkrāsaino gēlu.
Kad no rīta krāsoju uzacis, es ievēroju, ka man īsti vairs nepatīk mana uzacu otiņa, tāpēc vajadzēja jaunu. Un par labu kritu šai!

  • Artdeco Eye Brow Brush uzacu otiņa - otiņai man liekas, ka ir miksētie sariņi, respektīvi, mākslīgie ar dabīgajiem. Vismaz pēc sajūtām tā šķiet, bet nekur literatūrā es nevarēju atrast konkrētu sariņu veidu. Tā ir maiga, ar daudziem sariņiem, bet lietota vēl nav, tā kā sajūtas kā klājas atklāšu kaut kad pēcāk. (Ls 3.50/ € 4.98)
  • Artdeco vaigu sārtuma ota (no Talbot Runhof limitētās rudens kolekcijas) - otai ir kazas sariņi un tā ir neticami maiga. Pieļauju, ka uz sejas šī ota darbojas kā sapnis! Pluss, ir tas, ka līdzi arī nāk tas sietiņš, lai pie mazgāšanas ota nezaudē savu formu. (Ls 6.36/ € 9.05)


Rīt abām otām būs pirmā darba diena, tad jau redzēs kā patiks!

bučas
&z

2 komentāri:

  1. Es arī priecājos par jaunām otińām :) gaidīšu atsauksmi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sakārdināji Tu ar savām superīgajām otām! ;)
      Kad palietošu, tad noteikti, ka uzrakstīšu, ko par tām domāju. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan