Pēdējais zvans!

17.05.13

Šodien šajā saulainajā, bet stipri spiedīgajā karstumā man bija Pēdejais zvans. Dažos vārdos ja gadījumā nezinat kas ir Pēdējais zvans - pasākums, kurā 9. un 12. klašu skolēni ar zvanu tiek pavadīti prom no skolas. Principā ideja ir tāda, ka šis bija pēdējais mūsu zvans, jo tagad mums priekšā ir palikuši vienīgi eksāmeni.

Protams, pēdējais zvans manā skatījumā ir svinīgs pasākums uz kuru nevar nepucēties.
Es izvēlējos ļoti vienkāršu, klasisku tumši zilu kleitu, melnas augstpapēžu kurpes, bez milzu aksesuāriem.
Matos izveidoju pāris vieglas lokas, un grimu pieturēju ļoti neitrālu - tonālais, konsīleris, laineris, tuša, vaigu sārtums un lūpu balzams.
 Nedaudz runājot par pašu pasākumu -
Lai arī cik dīvaini nebūtu, man sevī neradās šī skumjā un nostaļģijas pilnā sajūta, ka 12 skolas gadi ir pagājuši un es vairs neesmu tik maza. Tagad vienas durvis palēnām aizveras, bet citas, jaunas pēc brīža atvērsies. Ticu, ka tas ir tādēļ, ka gribās jau uzsākt savas lietas un piepildīt ieceres. Nav jau tā, ka es nepriecājos, bet vairāk tās emocijas bija neitrālas par visu šo pasākumu. Vismīļākās dāvanas bija no mazajiem - skaistas, pašdarinātas kartiņas, tulpītes. Skaisti!

Dažas bildes:

Apsveicu visus 9. un 12. klašu skolēnus, kuriem arī bija Pēdējais zvans. Tagad tik izturību rokās un gatavojamies eksāmeniem.

bučas
&z


30 comments:

  1. Apsveicu!
    ļoti skaisti izskaties!
    nostaļģija būs, kad saņemsi diplomu. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!! :))
      Protams, ka tad būs nostaļģija un prieks. Tomēr "prieks" ir jāgaida vēl līdz 5. jūlijam :(

      Dzēst
  2. Vaii, cik skaistas bildes! Apsveicu, lai viss izdodas! :)

    AtbildētDzēst
  3. Pilnībā piekrītu, tiešām skaisti izskaties! :)
    Apsveicu!

    AtbildētDzēst
  4. Apsveicu!
    Tiešām izskaties izcili! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, Velvet! :*
      Šeit laikam pierādās tas apgalvojums - less is more :)

      Dzēst
    2. Tieši tas, kas ir vajadzīgs: svinīgi, bet lietišķi!

      Dzēst
  5. Pievienojos sveicējiem un novēlu veiksmīgi nolikt eksāmenus!
    3. bildē ļoti skaisti izskaties, pilnīgi kā no žurnāla vāka:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Sabīne saka taisnību!

      Dzēst
    2. Vai, liels paldies!! ^^

      Dzēst
    3. Jā, es arī aizskatījos uz to trešo bildi. :)
      Izskaties ļoti skaisti un svinīgi. Arī tāda pieaugusi, pozitīvā nozīmē. :)

      Dzēst
  6. Apsveicu! Ļoti, ļoti skaisti! :)

    AtbildētDzēst
  7. Apveicu! Un veiksmi nākamajā dzīves posmā!
    Paklau, cik tu esi gara? Bildītēs izskaties gara auguma.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Esmu 1,65 m gara, bet man kājās ir augstapapēžu kurpes ar 7 cm papēdi un bilde ir taisīta nedaudz no apakšas, tādēļ arī izskatos garāka. :)

      Dzēst
  8. Jāpiekrīt visām, brīnišķīgi izskaties! :) (flower)

    AtbildētDzēst
  9. Trešā bilde - ideāla :)

    AtbildētDzēst
  10. Es gan tā nedaru, bet pilnīgi sagribējās krieviski nolamāties aiz sajūsmas. :D Tavas uzacis!!! Neko ar tām nedari, tik ideāli izskatās! Tādas dabīgas un biezas! Nesen tieši ar vienu klienti runājām, ka ir dažas tādas sievietes, kurām piestāv tādas izteikti dabīgas, tādas WILD uzacis! Un tu esi viena no tādām. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vai, milzum liels paldies!^^
      Parasti no cilvēkiem dzirdu vien pārmetumus par to, ka es savas uzacis nekopju.
      Kopš sāku krāsoties, es vienmēr esmu staigājusi ar biezākām uzacīm nekā citas meitenes, jo man negribējās plānas strīpiņas uzacu vietā.
      Var jaut būt, ka es domāju savādāk, bet man vairāk patīk kā izskatās tās sievietes, kurām ir biezākas uzacis nekā plānākas, bet tas ir tādā gadījumā ja sieviete ir apzināti izraustījusi savas biezās uzacis, nevis viņai nav no kā izaudzēt biezākas.
      Jā, pluss ir tas, ka tik strikti man nav pār tām jādomā, tomēr ikdienā izmantoju gan uzacu zīmuli, gan želeju. :)

      Dzēst
  11. Izskaties satriecoši! Apsveicu:)
    x

    AtbildētDzēst
  12. Apsveicu!
    vienā no rakstiem tu minēji, ka arī strādā, par ko tu strādā, un kā tu atradi darbu? Ja šis ir pārāk personisks jautājums tad sapratīšu ja neatbildēsi, vienkārši jautāju jo pati mācos un gribu atrast darbu, bet man var piedāvāt tikai īslaicīgus vasaras darbus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Konkrēti kur es strādāju es neminēšu, bet varu teikt, ka tas kaut kādā mērā ir saistībā ar tirdzniecības jomu, tā es teiktu. Laikam darba meklējumos es nebūšu padomdevēja, jo savu darbu es ieguvu tikai tāpēc, ka man pajautāja vai es vēlos, nevis es meklēju sev darbu.
      Protams, daudzi mūsu Latvijas darba devēji ir ļoti īpatnēji tā iemesla dēļ, ka izteikti prasa darba pieredzi utt., tomēr kur lai jaunieši to iegūst ja nevar strādāt..
      Man daudzas klases biedrenes strādā "maķīšos" un tur ir jāstrādā ilgstoši, vismaz pusgads. :)
      Ceru, ka Tev izdosies atrast sev darbiņu! ;)

      Dzēst
  13. ..vidusskola mana atmiñā ir Palikusi tik loti īpaša un nekad nekad vairs nebūs tā kā skolā , bērnïbas skolas draugi ir ka gimene , vispar skola ka tāda , visbezrūpīgākās dzīves etaps , jā protams eksameni utt , bet pec gadiem skatisies atpakal un sapratisi jo es te rakstu :)

    Loti skaists koptēls , klasisks un Ieturets , un loti patīk dabiskums , piekritu par uzacim , nekad nekad neuzticies kosmetologiem , LV nu loti patik uzacis izraustit lidz pedejam un sabojāt visu koptēlu , un tad kad nav kur likties vairak tad jatetove , nē nē nē..
    Lai veicas ar eksameniem ..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Protams, ejot gadiem visu laiku gribēsies atgriezties skolas dzīvē, tomēr tagad es par to nemaz neskumstu, jo neesmu īpaši laimīga skolā un klasesbiedri arī nav zelta gabaliņi.

      Esmu gājusi vairākas reizes raustīt, bet man viņas izrausta tā, kā man nepatīk, tāpēc vairāk neeju. Jā, esmu ievērojus, ka Lv tās izacis lielākoties plānas rausta. :(
      Liels paldies!!! :*

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan