Kārtējais griezums!!

14.05.13

Šodien devos uz frizētavu, lai kārtējo reizi apgrieztu "sliktos" matus. Nezinu vai esmu minējusi, bet griežu matus ar karstajām šķērēm, kas par 70% ir uzlabojušas manu matu stāvokli. Tagad man nav jāuztraucas praktiski par nevienu aplūzušu matus, bet vairāk par dabas doto sausumu un profilaksi.
Neatceros, varbūt jau esmu jautājusi, tomēr, kā jūs attiecas pret šo izgudrojumu kā karstās šķēres, karstie naži utt. Jūsuprāt, ir vērts izmēģināt kaut ko jaunu vai labāk palikt pie vecās klasiskas - parastajām šķērēm?

bučas
&z

6 komentāri:

  1. Ah, man arī vajadzētu apgriezt galus, bet, kad ielieku Keune masku, tad pārdomāju uz kādu laiku :D

    AtbildētDzēst
  2. ū nekad neko nēesmu dzirdējusi par karstajām sķērēm. kā tas viss notiek? :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā,es arī neesmu.Pastāsti,lūdzu,Zanda!

      Dzēst
  3. Jā, es arī pēdējā laikā griežu ar karstajām šķērēm, bet man vispār vajag diezgan ilgu laiku, lai matu gali sāktu šķelties.

    AtbildētDzēst
  4. ..es ari labprat palasītu vairak par karstajam škērēm , pie frizieriem principal neeju jo ir bijusi slikta pieredze..

    AtbildētDzēst
  5. Meitenes, ņemu verā un jau tuvākajās dienās raksts būs gaisā par karstajām šķērēm. :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan