Izlietotie produkti - jūnijs

03.07.12

Sveikas!!

Pirms vairākām dienām Ieva ievietoja rakstu par izlietotajiem produktiem jūnija mēnesī un "padeva" arī tādu ideju citām blogerēm. Arī Santai ir bijis šāds raksts.
Nolēmu, ka jāizmēģina man arī, jo pareizi Ieva un Santa teica, ka tikai izlietojot produktu var zināt cik labs vai slikts tas ir bijis.
Diemžēl šajā mēnesī nekas daudz nav izlietots.

Nivea Visage līdzeklis acu kosmētikas noņemšanai, 125 ml
   
Izlietoju šo produktu pēc 2 mēnešu lietošanas.
Teikšu godīgi, vairs nepirkšu! Izmēģinot šo es sapratu, ka laikam manām acīm vislbākais kosmētikas noņēmējs ir tieši no Garnier. Nezinu, kas konkrēti man nepatīk, tomēr tas nedod to vēlamo rezultātu kādu es gaidu.

Garnier Fresh Essentials sejas krēms, 50 ml

Izlietoju šo krēmu pēc veselu 3 mēnešu lietošanas.
Noteikti pirkšu vēlreiz, bet ne tagad. Man patīk šī vieglā krēma konsistence, tas tik tiešām ātri iesūcas ādā un ir lielisks priekš dienas krēma. Man patīk tas atsvaidzinošais aromāts! Tomēr manai sejai šis krēms ir vairāk paredzēts pavasarim/vasarai, jo tas ir tas periods, kad neko biezu un smagu negribās likt uz sejas, bet ziemā man patīk kas biezāks.

Essence I Love Stage acu ēnu bāze

Izlietoju šo bāzi pēc 4 vai 5 mēnešu lietošanas.
Krājumos man ir vēl viena, tomēr laikam vairs šo nepirkšu.
Sākumā man šī bāze  ļoti patika, jo bija mana pirmā acu ēnu bāze, bet ar laiku es vairs nebiju tik apmierināta ar efektu ko tā sniedz. Lietoju prakstiski katru dienu, visur. Gaišas ēnas izskatās samērā labi, tomēr ar tumšajām sākās problēma.
Kas lai to zina, varbūt izmēģināšu citas un beigās atgriezīšos pie šīs vien.

Isana nagu lakas noņēmējs mini iepakojums, 125 ml

Izlietoju šo pēc nepilnu divu mēnešu lietošanas.
Šis laikam ir vislabākais nagu lakas noņēmējs no lētā gala!! Nemaz citus nemēģināšu. Rezerve jau nopirkta, lielais iepakojums. Tas laikam arī viss ko varu piebilst.
Patīk un viss, neko tur padarīt nevaru!

Lūk, kāds interesants skats šodien pavērās no mana loga!:)

bučas
&z

21 komentārs:

  1. Forši, ka izlēmi rakstīt par izlietotajiem produktiem, man ļoti patīk šāda veida raksti.
    Isanas nagu lakas noņēmējs tiešām ir ļoti labs un cena vēl labāka :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, ka ieteici!:)

      Jēj, neesmu vienīgā!!:D

      Dzēst
  2. O jā. Es arī esmu par Isanas nagu lakas nonēmēmju! :)
    Kā vienu nopirku, citu vairs nemēģinu, jo šis ir ideāls variants par lētām naudiņām. :)
    Arī es šo esmu izlietojusi šinī mēnesī, būs jāskrien iegādāties jauns :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām, nav labāka nagu lakas noņēmēja par tādu naudas summu!!!!
      Es jau nevarēju dzīvot līdz atskārtu, ka man bija jau beigusies viena pudelīte:D

      Dzēst
  3. O, jūs mani pārliecinājāt pamēģināt Isanu.
    No loga skats pasakains, es teiktu, ka tā ir jūra, nevis debesis.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tiešām iesaku! Būtu jauki ja pēc tam varētu uzrakstīt par to savā blogā.:)

      Jā, man arī tā kā ar jūru saistās, tāds kā liels vilnis! Paldies.

      Dzēst
    2. Derētu, īpaši maniem trausliem nagiem, esmu visu ko izmēģinājusi, tagad apstājusies pie Mavalas, bet tas piečuku maksā, tīrā izšķērdība, jo patērējas ātri, bet toties nenoņem kopā ar visu nagu virskārtu, ļoti priecātos par lētāku alternatīvu.

      Dzēst
    3. Kur Tu pērc to stipro nagu lakas noņēmēju?Man tāds noderētu reizēm,kad slinkuma iespaidā neuzlieku bāzi un nags no nagu lakas paliek sārts vai dzeltenīgs.
      P.

      Dzēst
    4. Es pērku Disco veikalā, bet tieši pretēji, mans rozā ir ultra maigs, taču noņem lieliski un ir bez acetona, bet zilais ar, to neesmu mēģinājusi.

      Dzēst
    5. Cerams, ka P visu ir uzzinājusi, kas bija vajadzīgs.:)

      Dzēst
  4. Mana istaba sauc pēc tīrīšanas,tāpēc noteikti atradīsies arī kāds izlietots produkts.Būs vien jātaisa rakstiņš.Paldies par ideju :)
    P.

    AtbildētDzēst
  5. Es arī būtu ar mieru šāda veida rakstu uztaisīt, ja vien būtu to izlietoto produktu... Pēdējā laikā neko neesmu izlietojusi, ja esmu, tad automātiski izmetu... :D
    Tiešām burvīgs skats! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir tā pati lieta, ka visu izmetu laukā, taču kaut ko atradu vēl neizmestu:D
      Nu nekas, nākammēness tādu izveidosi!:)

      Dzēst
  6. man patīk šie raksti. Pati arī ieviesu maisu izlietotajai tarai, lai jūlija beigās varu atskaitities. Tikai problēma, ka reti ko izlietoju līdz galam. Apnīk un atdodu kādam citam :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir šī problēma (bail jau teikt šeit tādas lietas, uzreiz sāk protestēt kā ko tādu ko pats lietojis var atdot tālāk kādam citam)!
      Nu gan jau kaut kas būs palicis.
      Zini, bet es laikam maisu nevaru izlietot ar produktiem pa mēnesi:D

      Dzēst
  7. wiuu,man arī ļoti patīk isanas nagu lakas noņēmējs :D highfiveeeee

    AtbildētDzēst
  8. Pievienojos Isana fanu pulciņam :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan