Marta Favorīti

02.04.12

Neskatoties uz to, ka tikai marta beigās iestājās astroloģiskais pavasaris, visu bija vēlme vilkt krāsainas un pavasarīgas lietas.
Salīdzinoši ar citiem mēnešiem nav man tik daudz favorītu. Daudzi atkartojās tāpēc tos nelieku vairs pie favorītiem.
Šodien, kad pamodos un ieraudzīju sniegu, nodomāju, ka ceļoju laikā, jo laukā izskatījās gluži kā janvārī.
Pats rīts neizvērtās diži labs, jo lai aizkultos līdz autobusam man vajadzēja pielietot diezgan daudz spēka.
 Smieklīga mīmika, tāpēc melns klucīts..;D



Šos visus produktus es galvenokārt izmantoju katru rītu un vakaru.
Sākšu ar to produktu, kas man ir vismiļākais.

1. Oriflame lūpu krāsa. Par šo lūpu krāsu ir iespējams izlasīt šeit
tonis - Vintage Nude (Riekstu pralinē)
Es esmu sajūsmā par šo produktu, jo par tādu naudas summu nebiju domājusi, ka var nopirkt lūpu krāsu, kas turēsies ilgi un klāsies zīdaini viegli. Droši vien cena ir tāda, jo iepakojums nav diži grezns, bet tas nav pats noteicošākais.
attēls
Šis tonis perfekti saskan ar manu dabīgi lūpu toni.
2.Essence acu ēnu bāze. Manas atsauksmes par šo acu ēnu bāzi var izlasīt šeit
Šo produktu es nopirku, kad devos uz Ēnu dienu 2012.

Lietojot jau apmēram kādu pusotru mēnesi, saprotu, ka šis produkts tik tiešām ir labs. Nespēju katru dienu nelietot šo produktu.
3. Kredo sejas krēms. Par šo produktu var izlasīt šeit
Pirms nenopirku Garnier sejas krēmu, domāju, ka šis ir lielisks krēms, bet tā nav. Pirmkārt, jo tas atri sausina manu ādu, kas man nepatīk. Tomēr atradu kādu risinājumu šim krēmas un lūk martā lietoju to katru dienu. Es šo krēmu klāju tikai no rīta, jo tad man nav nepieciešama ultra aizsardzība. Pirms gulētiešanas tagad ozmantoju Garnier sejas krēmu.

Iepriekš viena lasītāja rakstīja, ka šis krēms aizķepina poras. Viņa nav tāda vienīgā. Varētu teikt, ka es esmu laimīgā, jo man no šī krēma pagaidām vēl nekas nav uzmeties, kaut gan lietoju jau kādus 2 mēnešus.
4.Paris Memories acu ēnas.
Šīs ēnas ir no lētā gala, tādēļ ļoti iespējams, ka daudzas nemaz tās nav lietojušas. Nopirku tīri testēšanai, bet redziet kā, tagad lietoju katru rītu.
Šīs ēnas man patīk ļoti, jo tie toņi uz acs plakstiņa izsktās vienreizēji, bet ir viens liels BET, šī ēnas ir ar midzumiņiem, kas man nepārāk patīk. Izturība arī nav tik laba kā gribētos.
Šajā attēlā var redzēt kā uz mana acs plakstiņa izskatās 2 tonis (no kreisās puses)
Par šīm ēnām iespējams izlasīt šeit
5. The Little Green tin lūpu balzams. Rakstu par šo balzamu var lasīt šeit
Šo balzamu jau lietoju gandrīz vai 3 mēnešu,bet neesmu tikusi pat līdz pusei. Izmantoju katru rītu un vakaru.
6.Garnier acu kosmētikas noņēmējs.
Es nevaru iedomāties savu vakaru bez šī acu kosmētikas noņēmēja, jo krāsojot acis man ir ļoti svarīgi, lai vakara tas viss ir noņemams nost.
Lieliski tiek galā ar ūdensizturīgu skropstu tušu.
7.Taft matu laka.
Es pirms kāda laika ieliku rakstu par šo laku un minēju, ka šī ir vienīgā laka, kas manos matos nerada niezi un blaugznas.
Saite uz rakstu.
Tas kopumā arī ir viss par maniem marta favorītiem. Mani ļoti interesētu kādi ir jūsu marta favorīti, nu vismaz nosaukt kādus divus, vai arī uzrakstīt kāds ir marta menēša lielākais atklājums no kosmētiskajiem produktiem.
Mans marta atklājums bija Oriflame lūpu krāsa nude tonī.

p.s. Drīzumā raksts par matu kopšanu.

bučas
&z

2 komentāri:

  1. skaistā vietā dzīvo :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels paldies!:)
      Pats galvenais, ka tā ir ļoti klusa vieta, kur tik tiešam var pienācīgi atpūsties.

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan