Nedaudz par mani: Ikdiena un must-have`s

21.07.12

Sveikas!

Tāds pavisam īss raksts,atbildes uz jautājumiem par random dzīves lietām, ko es pamanīju slavenās Michelle Phan mājas lapā. Kopā pavisam ir 11 jautājumi.

1. Pirmā lieta, ko Tu izdari no rīta?
- Uzvelku čības

2. Viena frāze, kas palīdz Tev dzīvot?
- Ir daudzas, bet vismīļākā ir "Lai patiesi prastu uzvarētu, ir jāprot zaudēt."

3. Kāda bija Tava pēdēja īsziņa, ko saņēmi?
- No draudzenes, kas teica, ka nākam trešdien man piezvanīs, kad atgriezīsies mājās.

4. Ja Tu varētu izmantot tikai 3 kosmētikas produktus, kuri tie būtu?
- Tonālais krēms, skropstu tuša, lūpu balzams

5. Viena lieta, kas atrodas skapī bez kuras nevari dzīvot?
 - Džinsu bikses (mans must-have)

6. Viena lieta, kas atrodas virtuvē bez kuras nevari dzīvot?
- hhhmmmm.. šis grūts...laikam jau bez ledusskapja :D

7. Kurai slavenībai, Tavuprāt, vienmēr ir lielisks grims?
- Audrina Patridge

8. Raksturo sevi ar vienu vārdu?
- Romantiķe

9. Pēdēja lieta, ko izdari pirms gulētiešanas?
- Lasu

10. Viena lieta, ko vēlētos izdarīt pirms nāves?
- Godīgi sakot nezinu.

11. Tā kā pati ar mašīnu nebraucu, tad jautājumu pamainīju. Kāda stila mūziku Tu klausies?
- Godīgi, visādu. Man tiešām patīk tik daudzu žanru mūzika, ka var teikt, klausos visu, kas labi skan vai atkarīgs no mana noskaņojuma.

Būtu ļoti jauki ja arī jūs padalītos ar savām atbildēm uz 3, jūsuprāt, interesantākajiem jautājumiem šeit pat zemāk, komentāros!:)
Ja ir interese ik pa laikam varu izveidot vēl šādus rakstus par random lietām.

bučas
&z

6 komentāri:

  1. Ja Tu varētu izmantot tikai 3 kosmētikas produktus, kuri tie būtu?
    - tonālais krēms, vaigu sārtums un skropstu tuša

    Viena lieta, kas atrodas skapī bez kuras nevari dzīvot?
    - svārki

    Kurai slavenībai, Tavuprāt, vienmēr ir lielisks grims?
    - Megana Foksa

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Meganas Foksas grims vienmēr ir lielisks!:)
      Paldies, ka padalījies ar savām atbildēm:)

      Dzēst
  2. Pirmā lieta, ko Tu izdari no rīta?
    -nešpetni nolamājos, ka atkal, ATKAL laicīgi jāceļas un jāiet uz darbu. (darbs man patīk, celties no rīta gan riebjas)

    Ja Tu varētu izmantot tikai 3 kosmētikas produktus, kuri tie būtu?
    -matējošs pūderis, uzacu ēnas, lūpu krāsa.

    Pēdēja lieta, ko izdari pirms gulētiešanas?
    -izcīnu ar kaķi gultas dalīšanas karus. tā kā es esmu lielāka, tad vienkārši uzspiežu savu viedokli :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirmais un pēdējais super!!
      Paldies par tik intersantām atbildēm.:)

      Dzēst
  3. Viena lieta, kas atrodas virtuvē bez kuras nevari dzīvot?
    -kafija.

    Ja Tu varētu izmantot tikai 3 kosmētikas produktus, kuri tie būtu?
    -pūderis,laineris un tuša

    Pirmā lieta, ko Tu izdari no rīta?
    -rūpīgi pārbaudu vai es varu vēl mazdrusciņ pagulēt.Tad,kad jāceļas,apsveru tās lietas,kuras varētu nedarīt,lai varētu vēēēēēl pagulēt.
    P :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pēdējais super! Tik interesanta ideja patiesībā!:)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan