Neliels papildinājums manā blogā!

24.04.12

Sveikas!

Ilgu laiku sekojot sava bloga statiskai nonācu pie secinājuma, ka ļoti daudz, pat lielāka daļa, mana bloga apmeklētāji ir no citām valstīm, kas latviešu valodu nesaprot. Es nesākšu rakstīt angliski, turpināšu ar mūsu pašu latviešu, taču ieviesu kādu jaunumu - TULKOTĀJU.
Tagad ikvienam ir iespēja izlasīt mana bloga rakstus. Nu,protams, tas ir Google tulkotājs, tāpēc nebūs perfekti, bet domu varēs saprast.

Kā to atrast?
Ateverot blogu, galvenajā lapā, labajā stūrī pie rīkkiem ir rakstīt TRANSLATE TO OTHER LANGUAGE. Uzpiežos uz tās bultiņas Google tulkotājs piedāvā visas iespējamās valodas, kādas viņš var iztulkot. Izvēlies valodu un pēc dažām sekundēm rakts parādīsies citā valoda!;)
Pārtulkoju uz angļu valodu.



Es pati arī ar Google tulkotāja palīdzību lasu savas mīļākās zviedru blogeres rakstus!;)


No manis rakts rīt! Gaidām!:)

bučas
&z

2 komentāri:

  1. Tāds tulkotājs te ir bijis jau kādu laiku! Nopietni :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad kad es sāku tik tikko rakstīt nekas tāds nebija, bet tās blogeres kas nesen ir sākušas rakstīt, šī opcija jau ir visur pieejama. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan