Pārskats: Institut Esthederm kopjošie produkti sejai un acīm

28.01.15

Jau kopš novembra mēneša lietoju vairākus Institut Esthederm produktus un jāsaka pirmā iepazīšanās bija visai pozitīva un atmiņā paliekoša. Lūkosim, kas man šajos produktos ir tik ļoti iepaticies un kas varbūt ne. 
Mani ļoti piesaistīja Institut Esthederm filozofija, kas tiecas par to, lai āda dzīvo harmonijā ar visu  - ar vidi, sevi, sezonu, vecumu u.c. 

Institut Esthederm produktu tapšanas pamatprincips ir lai pasargātu ādu no vides kaitīgās ietekmes, vienlaikus izmantojot tās labvēlīgo ietekmi, kā arī visi produkti ir izgatavoti no aktīvām vielām, kuras ir rūpīgi atlasītas ilgu pētījumu procesā, lai tās būtu optimāli saderīgas ar ādu. 

Principā, vairumam šo produktu pamatā ir patentētas formulas (UVinCellium, celulārā ūdens, akvaporinu patenti u.c.), kas nozīmē, ka tās ir unikālas un neatkārtojamas savā izpildījumā. Laikam tas radīja man vislielāko interesi par šo produkciju, jo vairums jau produkos, kā budžeta, tā selektīvajos liek iekšā jau zināmās un nedaudz molekulāri modificētās sastāvdaļas, bet daudziem krēmiem ir vienas un tās pašas sastāvdaļas, bet Institut Esthederm tādu formulu citur nav, ir tikai viņu produktu sastāvdaļas.
Celulārā ūdens izsmidzinātājs
 Ražotājs: celulārais ūdens ir identisks dabiskajam ādas šķidrumam. Enerģijas pilna āda, kura spēj darboties ar pilnu potenciālu.

- Jāsaka, ka iepriekš ir lietoti dažādi atsvaidzinošie spreji sejai, bet šis nav nemaz tik parasts sprejs kā liekas. Jā, tas labi atsvaidzina un tonizē ādu, piesaista ādai papildus mitrumu, bet tajā laikā arī rūpējas par sejas ādu dziļākos ādas līmeņos, gluži kā krēms, tikai izsmidzināmā versijā. Man patīk, ka dozators perfekti pārklāj seju ar celulārā ūdens migliņu, ka sejai apkures pārsildītās telpās tas ir kā glābiņš pēc gaisa malka. Šis noteikti man vēl vairāk interesēs pavasarī, bet arī tagad lietojot to pirms krēma/seruma, ādai patīk ekstra mitrums. Pietam, sejas āda tiek arī nomierināta un pakāpeniski pazūd arī apsārtums.

Derm Repair Restructuring atjaunojošs serums
Ražotājs: Intensīvs un koncentrēts serums ādas struktūras atjaunošanai. Veicina ādas elastīgo un kolagēno šķiedru sintēzi, atjauno ādas struktūru un nostiprina balstaudus, novērš mikroizmaiņas, pirms tās pārvēršas grumbās, āda kļūst atjaunota, gluda un tvirta. 

- Sākumā šo serumu lietojot neko diži nemanīju kā tikai mīmikas sīkas līnijas pirmatnējā stadijā, ādas blāvumu un mitruma trūkumu apkures sezonas sākumā. Pēc tam es sāku to lietot divas reizes dienā, no rītā pirms sejas krēma, vakarā pirms sejas seruma/eļļas un laikam pēc kādām 3 nedēļām, es pilnīgi sāku pamanīt, ka ādas jūtas labāk. Pirmkārt, es sāku pamanīt, ka pirmatnējās mīmikas līnijas paliek arvien blāvākas līdz pazuda nebūšanā un sejas āda kluva mundrāka, jo katru dienu tai devu labu mitrinājuma lādiņu. Otrkārt, aktīvajā stresa mēnesī, decembrī, kad biju pazaudējusi maņu starp rītu un vakaru, šis serums kompensēja visu radīto ļaunumu, kas sāka atspoguļoties uz sejas ādas.  Pluss, lietojot no rītiem, ievēroju, ka lieliski der kā bāze zem grima. Trīskāršs bingo! Pats serums pēc tekstūras ir šķidrs, bet ātri absorbējas ādā. Uz ādas pēc uzklāšanas nejūtas vispār. 
Serumu lietoju uzreiz pēc celulārā ūdens, vēl uz mitras sejas, lai ir labāks efekts, jo lai cik dīvaini tas arī nebūtu, bet mitra sejas āda vismaz divreiz ātrāk un labāk uzņem produktu. Vienalga krēms vai serums, bet uz mitras ādas efekts būs tiešām labāks. 

Active Repair Eye Contour Care acu zonu koriģējošs līdzeklis
Ražotājs: Daudzpusējas iedarbības acu zonas kopšanas un korekcijas līdzeklis redzami jaunākām acīm.Tas samazina grumbas, “vārnu kājiņas”, pietūkumu un tumšos lokus, nekavējoties mitrina, nomierina, noņem noguruma pazīmes un aizsargā. 

- Acu krēmi man savā veidā ir tāds ne līdz galam vajadzīgs produkts, jo ar svarīgāk problēmām pagaidām necīnos, bet sāku šo lietot, lai kaut cik likvidētu savu no spilvena iegulēto grumbu. Nu ko man darīt, ka patīk gulēt uz sejas vienas puses? Lai vai kā, divu nedēļu garumā "grumbiņa" nekur nav pazudusi, bet tik traki arī netracina. Neteikšu, ka manām acīm samazina tur pietūkumu vai tumšos lokos, jo tā nav mana aktuālā problēma, bet nomierina, aizsargā un mitrina, tas gan, krēms savu dara godam. Noteikti varu teikt, ka derēs jūtīgām acīm! 

Par laimi, mana pirmā iepazīšanās ar Institut Esthederm produktiem ir pagājusi sekmīgi un latiņa ir pacelta augstu, vismaz uz šo brīdi, jo ir lietas, ko uz savas ādas es nespēju pārbaudīt, jo man nav izteiktu grumbu, tfu, tfu, tfu, nav ādas blāvums, nelīdzens reljefs un citas lietas, es varu apgalvot tikai to, ko šie produkti specifiski deva manai ādai. 

* šis ir produktu sponsorēts raksts, tomēr viss teiktais ir tikai un vienīgi mans personīgais viedoklis
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

bučas
&z

6 komentāri:

  1. Nu nezinu, visa kompānija ideja, patenti, un tā, ir forši, jā. Bet nu.manuprāt,īstenā filozofija ir normāls miegs, uzturs un laba mitrināšana, kurai nav obligāti jāmaksā kaudzi naudas. No tādas firmas tiešām gribētos gaidīt kaut ko uz woow pusi, galu galā cenas arī ir labas :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tomēr saki ko gribi, domāju Tu mani sapratīsi, citreiz to normālo miegu, pareizo uzturu un pietiekamo mitrināšanu, pie tādas ikdienas rutīnas, kas jāpaveic mācībās vai darbā + citās nodarbēs nav praktiski iespējams, tāpēc tas ir tikai normāli, ka tas viss kaut cik, bet pat ne līdz galam, kompensējas caur ādas kopšanu. :)
      Es piekrītu, ka no tādas klases firmas, ir jābūt maskām, serumiem un vēl kaut kam citam ar wow efektu, bet vispār, labi produkti efektu dod ilgtermiņā, nevis pēc mēneša lietošanas izlabo visu. Wow efektu, jūtamu, visbiežāk tiešām dos tie produkti, kas ir uzpildīti ar kaitīgām vielām, kas ar "varu" piebaro ādu nedomājot vai to vajag vai nē, tāpēc šeit ir tā pozitīvā puse, ka šie produkti tāpat kā no eko sortimenta, sejai dos tikai to, kas tai pietrūkst, nevis mākslīgi to uzpildīt ar vielām kā pildīto zosi.
      Es piekrītu, tie produkti dod uzreiz jūtamu efektu, bet no tā produkta lietojot otro iepakojumu, vairs nebūs nekāda jēga, jo visu tas būs izsmēlis, bet no šādām firmām, vai, piemēram, eko sortimenta būs prieks, ka paejot laikam paliks arvien labāk. Gluži kā ar rinoplastiku. Reāli cilvēkiem viņu kārotais deguns parādīsies pilnā gaismā tikai pēc pusotra, diviem gadiem un katru mēnesi novēros arvien jaunas izmaiņas.
      Manuprāt, tas ir daudz labāk, bet tā ir gaumes lieta, ko vēlamies no ādas. :)

      Dzēst
  2. Es ceru,ka pienāks diena,ka visi raksti nebūs sponsorēti un Tu,kā kosmētikas atrādītāja(sry,pa blogeri tevi,nu nekādi nevar nosaukt!) parādīsi kaut ko jaunu,pa savu naudu nopirktu, vai iegādāsies kaut vai normālas otiņas, ne ebay falšus!:D Nav nekāds pārmetums, tikai, ieejot Tavā blogā, vienmēr ceru ieraudzīt kaut ko jaunu vai atsvaidzinošu,nevis tikai catrice sponsorētus rakstus!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu man laikam jāsaka, atvaino, ka neesmu Tavā gaumē, bet nevienam jau ar varu es nelieku šeit nāk un lasīt savas domas. Laikam cilvēkiem vārds sponsorēts biedē, un tālāk neko citu par to ne dzird, ne redz, bet tici vai nē, bet tik tiešām es rakstu, ko domāju par šiem produktiem. :)
      Vai es sevi saucu par blogeri? Nē, jo tāds tituls patiesībā ir jānopelna, es esmu tikai sava bloga autore un tas arī viss.
      Žēl, ka domā, ka visi raksti, kas tiek rakstīti ir ir sponsorēti, bet varu pateikt vienu, ka katru sezonu, gada sākumā, pavasarī, rudenī ir gaidāmi ļoti daudz jaunumi un tas, ka firmas man piedāvā šos produktus neatkarīga viedokļa testējumam, nenozīmē, ka ar vārdu sponsorēts, man vārds tiek nopirkts. Ir ļoti daudz lietas, kuras vēl neesmu paspējusi atradīt un iespējams to arī nedarīšu, kas nav nedz sponsorētas, nedz dāvinātas, bet pirktas par manis pašas naudu, ja tas ir svarīgi, bet izskatās, ka šeit, haizivīm, interesē tikai aisberga mala. Domājot, ka es rādu visu savu kosmētikas artilēriju, ir maldi, es atrādu tikai aktuālos un pašus lietotākos produktus, bet ir vēl kaudze kas tās un krāj putekļus jau.
      Es ar visām maņām esmu par savas būtības atklāšanu, bet man ir skumji domāt, ka no malas izskatās, ka esmu pārdevusi savu brīvo balsi. Es ceru, ka pienāks diena un cilvēki šo visu sapratīs, ne tikai akli pārmetīs kaut kādus uztvertus fragmentus no kopējās bildes.

      Dzēst
    2. Ja jau ceri ieraudzīt, tad nāc un nāc uz šo vietni atkārtoti, kur problēma nelasīt un nedarīt to, kas nepatīk un nenākt uz šejieni? Vai tad kāds ar varu spiež lasīt? Pavasaris nak troļļi mostas! :D

      Dzēst
  3. Man celulārais ūdens kļuvis par neaizvietojamu - ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan