Pārskats: Catrice LE Check&Tweed Quattro Baked acu ēnas

08.01.15

Ar tādu lielu nokavēšanos, jo kolekcija veikalos ir pieejama jau labu laiciņu, atrādīšu no šīs kolekcijas, manuprāt, pašus interesantākos produktus - ceptās acu ēnas.
Ražotājs
Acu ēnas ar vieglu pērļu efektu divās dažādās toņu versijās. C01 London`s Eye - sūnu zaļais, rožainais, pelēkbalatais un kamieļbrūnais tonis. C02 Town of Crown - vaniļas, aprikožu, zilais un mēreni brūnais. Abas paletes rada ārkārtīgi izsmalcinātu un britiem raksturīgu acu grimu. Tagad ierobežotā, moderni matēti melnā aploksnes stila iepakojumā ar spīdīgu rūtainu rakstu. Var uzklāt gan mitrā, gan sausā veidā. 
Ļaujiet man pastāstīt cik ļoti man patīk šis bulkveidīgais iepakojums. Zinu, lai arī tas nav pats kompaktākais iepakojums ko staipīt līdzi, bet tik skaists savā kartona būtībā.
C01 London`s Eye ir palete, kura paņēmu pirmo, jo šajā paletē ir mani toņi, kurus es dievinu un kuros jūtos visērtāk. Zinu, ka lai arī man ir vairāk neitrāls ādas tonis, kas nozīmē, ka varu nēsāt kā siltus, tā aukstus toņus, vairāk esmu par tumšajiem, jo dažkārt siltie liekas pārlieku uzkrītoši. Interesanti, ka šaja paletē ir viens matēts tonis - sūnu zaļais, kas uz acīm izskatās fantastiski.
Lai apstiprinātu šīs paletes skaistumu, atrādu savu Vecgada vakara grimu, kur izmantoju visus trīs toņus, izņemot to balto, tas man likās pārlieku balts.
C02 Town of Crown paletē ir divi siltie toņi un divi aukstie toņi, kas dod iespēju paspēlēties ar kontrastiem. Šo paleti izvēlējos, jo likās, ka ar šādiem toņiem es spētu spēlēties, bet tā arī uz savām acīm ar zilo toni vēl neesmu spēlējusies. 
Diemžēl šajā paletē nav neviena matētā toņa. Visi četri toņi ir ar satīna finišu.
Ēnas nav putekļainas, tās smuki klājas uz acīm un ar bāzi dod laukā labu pigmentu. Neesmu mēģinājusi lietot mitrā tehnikā, bet ja patīk vēl dramatiskāks grims, tad noteikti ir jālieto mitrā tehnikā, tad pigments būs uz visiem 200%

Bez šim ēnām kolekcijā ietilpst arī uzacu gēls, samtainas lūpu krāsas, izgaismojošs pūderis un, klasika, nagu lakas.

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________
  • Kolekcijas nopērkama  tikai veikalos Drogas
  • Cena - 4.69 €
  • Vairāk informācija - Catrice.eu/lv
&z

* šis ir produkta sponsorēts raksts, tomēr visas izteiktās domas ir tikai un vienīgi manis pašas
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

16 comments:

  1. Zanda, Tu mani sakārdināji! Man VAJAG kādu no šīs sērijas paletēm!
    Tik pigmentētas!!! Un iepakojums skaists. :))
    Man tās otrās paletes toņi ļoti iepatikās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceptās ēnas vienmēr ir pigmentētas, lielākoties, bet priekš cenas šīs ir jāķer ciet, jo nezinu vai daudzām budžeta firmām ir ceptās ēnas :)

      Dzēst
  2. Skaistas ēnas, pirmā man atgādina to L' Oreal paleti, kuru šodien parādīju blogā :) un superīgs make-up :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iespējams, bet tajā paletē tikai viens siltais tonis un tā ir tāda parasta palete ar toņiem no kuriem savā veidā ir tāda kā alerģija :D
      Paldies!

      Dzēst
  3. Hm, man laikam vajag to Londonas paleti :) Skaisti toņi un skaists meikaps :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Londonas palete tiešām ir ļoooti skaisti! Domāju katrai ar vēso ādas toni piestāvēs :)

      Dzēst
  4. Jā, paletes ir ļoti dāmīgas, man arī patīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu jau mani ar viņām arī sakārdināji. Nekad tā arī nepaskatītos, ja ne Tu! ;)

      Dzēst
  5. Tieši noskatījos un domāju, vai man vajag, taču, jā, manām acīm vajag London`s Eye paleti :D

    Liene

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liene, Londonas actiņas būs superīgs variants kā ikdienai, tā arī kaut kam vakaram vairāk paredzētam ;)

      Dzēst
  6. Izskatās kārdinoši :) Gribēju pajautāt - kāpēc nobijies no baltā? Pati kaut kā pēdējā laikā acu iekšējiem kaktiņiem izmantoju, nu nevaru atradināties.

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es īsti nebaidos no baltā, bet priekš mana ādas toņa, tas ir gaišu. Man izskatās uzreiz kā uzbliests virsū. Esmu mēģinājusi baltos toņos iepriekš, ber visās bildēs mūžam nožēloju, jo baltais nav mans. Vairāk uz karameļu busi, vai pavisam bēšā, jā. Nu vēl varbūt matēts, bet ar šimeri noteikti ne :)

      Dzēst
  7. Apsveicu!!! :)
    http://www.gemius.lv/arhivs/noskaidroti-latvijas-popularakie-blogi-21980.html

    AtbildētDzēst
  8. Patiess prieks par Tevi Zanda, ka esi populārāko blogu topā, uzmetot aci, Tu tur man šķiet biji vienīgā skaistuma blogere, tāpēc secinājums -> Tavs skaistuma blogs ir vispopulārākais starp visiem Latvijas skaistuma blogiem rudenī :) Malacis, tā turēt :) Arī man Tavs blogs patīk vislabāk, gaidu jaunus rakstiņus no Tevis, dienā iečekoju pa vairākām reizēm. Tu mani esi iedvesmojusi uz to, ka jāsāk izcelt ne tikai acis, bet arī lūpas, tagad man ir parādījušies izteiksmīgāki lūpu spīdumu toņi, pati esmu izgājusi cauri brekešu periodam, manu zobu iztaisnošana aizņēma vairākus gadus, un tikai nesen sāku pierast pie smaidīšanas ar atvērtu muti, kaut arī breketes jau noņemtas ilgāku laiku nekā Tev.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Liels, liels paldies! :) Man arī prieks liels par to, ka mani lasa tik daudz cilvēku. Es pat negaidīju tādu rezultātu! :) Man pašai tas bija liels pārsteigums, ja tā godīgi!
      Grūti teikt vai pats populārākais, droši vien, ka nē, jo visas meitenes jau neieteica savus blogus šim mērījuma. šis viss man priekš statistikas izpratnes un tādām tehniskām lietām lai iozprastu kas un kā :)
      Liels paldies par tik labajamiem un man prieks, ka iedvesmoju uz jaunām lietām! Zinu cik grūti ir sākumā smaidīt, jo psiholoģiski Tu jūties tāds savā veidā neglīs tik un tā, un tam vajag laiku lai pieņemtu sevi un savu jauno smaidu. Tagad man liekas esmu aizmirsusi kā bija, kad zobi nebija tajā labākajā stāvoklī, bet tagad, ha - smaidam, dzīve ir skaista! :)

      Lai izdevusies diena! ;)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan