Pārskats: Garnier Micellar Cleansing micelārais ūdens

29.01.15

Manā kosmētikas noņemšanas rituālā, micelārais ūdens ir zelta vērtē, tomēr līdz šim esmu lietojusi, ja nemaldos, kādus piecus dažādus ūdeņus un līdz galam es domāju, ka biju atradusi savu Nivea micelāro ūdeni, kas starp citu, ir ļoti labs, un tad ilgi gaidot Garnier Latvijas tirgū, es izskaidrīju laikam kādas četras Drogas līdz kamēr atradu, kur tas nav izpirkts. Un ziniet, ar pirmo reizi kā pamēgināju šo, es sapratu, ka pie Nivea laikam neatgriezīšos, ja nu tikai pamainīšanas pēc. 
Ražotājs sola visu to pašu, ko jebkurš cits micelārais ūdens pārstāvis, bet lai arī lietojot tehniski vienādus produktus, tie katrs dod citu efektu. Interesanti, ka uz iepakojuma tiek minēts, ka tas ir paredzēts 200 lietošanas reizēm, jo iepakojums tiešām ir grandiozs - veseli 400 ml. Minēts, ka 200 reizēm paredzēts ja vienā reizē patērē 2 ml šķidruma, bet godīgi - uz aci nespēju tādu tilpumu nomērīt, tāpēc pieļauju, ka tas ir tikai provozorisks minējums.

Ikdienā lietoju principā, lai noņemtu vairumu tušas nost no acīm, bet tikai tām, kuras zinu, ka ir noturīgākas nekā pārējās. Princips vienāds - uzleju produktu uz divām vates plāksnītēm, tad plāksnītes piespiežu pie skropstu saknītēm un nedaudz ar nelieliem impulsiem, pieturot 10 sekundes ļauju tušu "noēst" nost, un tad nevis berzējot, bet viegli velkot virzienā uz leju, notīru to, kas palicis pāri uz skropstām.
Jāsaka, lai noņemtu pilno acu grimu, pietiek tikai ar četrām plāksnītēm, uz vienas acs divas, kas ir ļoti maz, jo ir bijis jālieto līdz 6 plāksnītēm.

Noņemot lūpu produktos, pamanīju, ka micelārais ūdens nav rūgts, jo lai arī to speciāli negaršoju, daļa produkta tik un tā iekļūst mutē. Es tīrījusi lūpu lakas, noturīgas lūpu krāsas un visas ir noņemtas ideāli.

Tomēr runājot par sejas grimu, es neieteiktu ikdienā lietot tikai šo, lai noņemtu grimu, nost, jo tas tik un tā atstāj pēc tīrīšanas tonālā krēma/pūdera pēdas un pēc parezības pēc micelārā ūdens ir jālieto pa virsu attīrošs kāds produkts.
Es, piemēram, daru tā - noņemu lielumu no acu grima nost ar šo, tad mazgāju seju ar The Body Shop eļļu un tad vēlreiz, bet jau pār visu seju tīru ar šo micelāro ūdeni, lai būtut parliecināta, ka nu bedzot uz sejas nekas nav palicis no kosmētikas pēdām. Bet, ja sejas āda ir jūtīga pret aktīviem attīrošajiem produktiem, tad seju vajadzētu vēlreiz noskalot, lai noņemtu nost micelāro ūdeni.

Visvairāk par šo produktu priecājos tieši iepakojuma pēc, jo lielais tilpums ir fantastisks. Vēl izdevīgāks variants ir arī slavinātajam Douglas micelārajam ūdenim ar pumpītit, tur iekšā gāja laikam 500 ml un maksāja ap 10 €. Vairākas reizes esmu ar to darbojusies un neesmu vīlusies tā spēja noņemt nost kosmētiku.
Kāpēc es labāk izvēlos Garnier nevis Nivea? Tas ir tikai tāpēc, ka abi tīra vienādi, bet Garnier to izdara ātrāk, ne jau labāk, bet ātrāk un vakaros noņemot grimu, tas man ir svarīgāk.

* šobrīd ir iespēja pieteikties Garnier rīkotajā konkursā, kur balvā var saņemt šo micelāro ūdeni. Links uz konkursu nedaudz zemāk.

Atsauksmes par citiem micelārajiem ūdeņiem:
Nivea micelārais ūdens (ir arī pilna atsauksme, bet viedoklis ir dikti pamainījies)
L`Oreal micelāris ūdens
Drogu micelārais ūdens

Papildus esmu lietojusi augstāk jau minēto Douglas micelāro ūdeni,  Lancome, kuru es līdz galam nesapratu, jo manām acīm kaut kas viņā nepatika, un arī slaveno Bioderma micelāro ūdeni, bet man viņā nepatika tas, ka nespēj noņemt tik ātri un veikli skropstu tušu, un arī tas aromāts man kaut kā nu so, so.

Kopsavilkums
_________________________________________________________________________________

* šis nav produkta sponsorēts raksts
** fotogrāfija no personīgā arhīva



&z

17 comments:

  1. Man Garnier no visiem augstāk minētajiem un mēģinātajiem arī sirdij viss tuvākais, jau vairāk kā mēnesi lietoju un pudele trešdaļā ;) Me happy :) Kosmētiku noņem izcili

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tagad lietoju on un on, bet tā man arī pagaidām aptuveni mēneša laikā izlietojās trešdaļa pudeles :)

      Dzēst
  2. Neesmu vēl mēģinājusi, cerams, ka man iepatiksies. :) man ļoti patīk Garnier zaļais kosmētikas noņēmējs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es domāju, ka Tev patiks :) Man zaļajam traucēja tas aromāts laima tikai, bet šis darbu paveic godam :)

      Dzēst
  3. Garnier un Loreal, šķiet, bija identisks sastāvs, līdz ar to izvēlos Garnier izdevīgākā tilpuma dēļ :) Nivea man nelikās tik efektīvs. Bet favorīts nr.1 man ir Byphasse micelārais, to gan laikam tikai uz Stockmann trakajām dienām var nopirkt..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neesmu to Byphasse mēginājusi, bet tā kā neeju uz Trakajām Dienām, tad vien man izpaliks viņš :D

      Dzēst
  4. Arī pašlaik lietoju un esmu apmierināta, lai gan esmu pilnīga Biodermas fane - un jutu ka tas manu seju atstāja mīkstāku nekā Garnier.

    notameehyear.blogsport.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Domāju, ka tie, kas sāka ar Bioderma, visvairāk mīl Bioderma, bet tie, kas sāka ar citiem, kā es v ēl virkne cilvēku, tomēr savā veidā atturās no Biodermas :)

      Dzēst
  5. No Garnier esmu mēģinājusi šo rozā un arī ar zaļo korķīti, kas ir kombinētai ādai. Zaļais var nedaudz sausināt, jo sastāvā ir alkohols. Pie mums ( tas ir ārzemēs) garnier lielais iepakojums maksā nedaudz zem pieci euro.
    Bet man līdz šim vislabāk ir paticis no Avene.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, ka ir arī ar zaļu korkīti, bet domāju, ka pie mums nebūs, mums pietiek ar vienu veidu jau :D
      Jā, Avene noteikti ir tas, kurur arī vēlos pamēģināt. Paldies par ieteikumu :)

      Dzēst
    2. Avene bija pirmais no micelarajiem,ko pamēģināju. Vismaz man nepatika,jo atstāja kkadu lipīgumu uz sejas.pēc konsistences nav šķidrs kā ūdens,bet tāds kā ..losjonveidīgs.šķidrs.bet ne kā ūdens.nemāku aprakstit.

      Dzēst
  6. Sāku lasīt rakstu un nodomāju, tieši tas, kas nepieciešams. Esmu noskatījusies uz šo produktu vairākas reizes, bet bailes mēģināt - tagad gan iešu un iegādāšos. Patīkami lasīt plašas informācijas rakstus :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es vienmēr rakstos cenšos izstāstīt visu, ko vien var, jo lasot dažkārt ārzemju blogus un arī pašmāju, ir reizes, kad par tiem produktiem nav īsti līdz galam izstāstīts, tikai nu tā virspusēji, bet man prieks lasīt, ka to novērtē :)

      Dzēst
  7. Kā reiz pagājušo reizi, kad biju Drogās noskatījos uz to pudeli un nodomāju, ka jāpagaida kādas atsaukmes par to. Nu tad jau tagad droši var mājupceļā ieklīst kādā no Drogas un paņemt sev vienu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es domāju Tev noteikti patiks. Tas lieliski noņem noturīgus lūpu un acu produktus! :)

      Dzēst
  8. Tieši tagad lietoju un parakstos zem katra vārda! Skropstu tušu gan ar to vēl neņēmu, bet pārējo grimu notīra ļoti ātri (izmantoju 2 vates plāksnītes uz seju). Bet kā jau minēji, pilnīgi visu ideāli nenoņem, pēc tam prasās noskalot ar kaut kādu līdzekli vai pārbraukt ar toniku.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Noskalot tiešām prasās. It kā viņš tāds jūtams uz sejas, bet kaut kas, laikam psiholoģiski vairāk, liekas, ka sejas vēl paslēpies kāds kosmētikas puteklis.
      Vakar tieši notīrīju seju tikai ar micelāro ūdeni un nenoskaloju kārtīgi un no rīta pamodos ar tādu sapošu bubuli pie acs, ka lika vēlreiz pārdomāt par to, ka seju vajag kārtīgi attīrīt :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan