Produkti, ko šobrīd lietoju saviem matiem - kopšana, veidošana

23.05.17

Hei, esmu atgriezusies pēc neplānota 10 dienu bloga atvaļinājuma, kas reālajā dzīvē man izpaudās dārza darbos - galdu, puķupodu krāsošanā, puķudobju uzfrišināšanā un labiekārtošanā u.c. mājas un piemājas darbos. Visādā ziņā, baudīju savu pieklusināto piepilsētas dzīvi un saulaino laiku. Kad sociālie tīkli un mediji liek justies slikti un gluži kā neveiksminiecei, ir labi no tā visa atslēgties, un vienkārši padzīvot bez šīs iedomu pasaules. Uzreiz liek izvērtēt kas patiešām ir svarīgs un kas indē mūsu prātus.
Lai vai kā, pēc pārtraukuma vajadzēja nedaudz apsēsties un padomāt par ko, lai raksta, un secināju, ka sen neesmu rakstījusi par aktuālajiem matu kopšanas produktiem, kurus izmantoju savā ikdienā. Ir sakrājušies vairāki patiešām ievērības cienīgi produkti, kas man jau kādu laiku dikti patīk, tāpēc šoreiz raksts par maniem matiem un ko es tiem izmantoju, lai koptu un ieveidotu.
Man nav būtiski kādā cenu kategorijā ietilpst produkts, man galvenais ir efekts kādu tas sniedz. Tāpēc šajā rakstā būs redzami dažādu klašu produkti, sākot ar pavisam budžetam draudzīgo L'Oreal un beidzot ar profesionālo matu kopšanas zīmolu Osis+.

L'Oreal Elvital Extraordinary Clay šampūns normāliem matiem ar tendenci kļūt taukainiem
Tā kā lietoju dažādus veidošanas līdzekļus un matu lakas, tad man ir būtiski, lai pie matu mazgāšanas viss liekais, kas likts matos izmazgājās kā nākas laukā. Tāpēc man patīk ļoti attīroši un putojoši šampūni. Diemžēl esmu vairākas reizes sev atgādinājusi, ka ilgtermiņā dabiskos šampūnus bez sulfātiem nevaru lietot saviem matiem, man prasās, lai ir šī piedeva, ka šampūnam palīdz labi putot un attīra matus.
Kādu labu laiciņu atpakaļ L'Oreal izlaida speciālu sēriju ar trīs dažādu mālu piedevām, kas rūpējas par matiem, kas pastiprināti taukojas. Mani tas ļoti ieinteresēja, ka pie pirmās izdevības uzreiz izmēģināju Extraordinary Clay šampūnu. Tagad to lietoju katru reizi, kad mazgāju matus. Un ļaujiet man jūs pārsteigt sakot, ka šis šampūns palīdz saglabāt svaigus matus 4 dienu garumā, kas man liekas neticami.
Šampūns lieliski puto, tāpēc nepieciešams niecīgs daudzums. Aromāts ir ļoti svaigs un patīkams. Pēc lietošanas mani mati paliek ļoti vijīgi un galvas ādas attīrīta. Es nevarētu teikt, ka L'Oreal Elvital Extraordinary Clay sērija ir perfekta cilvēkiem, kuriem ir sausi mati gali, bet taukaina galvas āda, jo tas izžāvēs matu galus vēl vairāk, bet ja tiešām ir mati, kas ātri taukojas, tad šis ir perfekts risinājums. Uz šo brīdi ir izlietots jau vairāk kā puse no iepakojuma, kas nozīmē, ka ir tiešām lielisks.

Cena: 4 €; Iespējams iegādāties lielveikalos, veikalos Drogas un interneta veikalos

Kardashian Beauty Black Seed Oil Liquid Hydrating Masque mitrinoša matu maska ar ķimeņu eļļu
Tā kā man ir krāsoti mati, tad ļoti bieži kondicionieri aizvietoju ar matu tonētāju, lai atsvaidzinātu matu krāsu (favorīti - Davines Alchemic Red kondicionieris un Syoss Color Refresher tonētājs), un tās pārējās reizes es cenšos matiem vairāk lietot matu maskas, jo lai arī matus griežu ļoti regulāri, pēc biežas taisnošanas un lokošanas, mati paliek trauslāki un nespodrāki.
Kad nevēlos pavisam bagātīgi barojošu matu masku lietoju Kardashian Beauty Black Seed Oil Liquid Hydrating mitrinošo masku, kas paredzēta, lai atgrieztu matiem pazaudēto mitrinu, kas visbiežāk ir karsto veidošanas rīku un saules iespaidā.
Maskai ir ļoti patīkams, nedaudz ķimenīgs aromāts, kas man tīri labi patīk. Masku minimālā daudzumā ieklāju visos matos, paturu uz pāris minūtēm un izskaloju. Neteikšu, ka mati paliek baigi slīdīgi vai nogludināti, toties tie izskatās atkal dzīvi. Kā jau rakstīju šo masku neuzskatu kā masku, bet drīzāk kā mitrinošu kondicionieri. Pieļauju domu, ka maskas formātā Kardashian Beauty Black Seed Oil maska patiks tām kurām ir smalkas struktūras mati, jo mati netiks noslogoti vai pārāk sataukoti.

Cena: 16.99 €; Iespējams iegādāties veikalos Drogas, Douglas un interneta veikalos

Framesi Morphosis Color Protect Intensive Treatment matu maska
Bez kārtīgas matu maskas nu nekādi! Arī ar visu to, ka man ir vidēja garumā mati, man arī ir nepieciešams savu reizi tos atjaunot tā pamatīgāk un padziļinātāk. Augstāk rakstīju par matu masku, ko izmantoju kā kondicionieru. Lūk, tad Framesi Morphosis Color Protect Intensive Treatment matu maska ir kārtīga matu maska, kas matus atjaunos līdz nepazīšanai.
Maska ir īpaši radīta krāsoties, bojātiem un/vai sausiem matiem. Maska ir paredzēta, lai atjaunotu matus pēc karstajiem veidošanas līdzekļiem (fēniem, taisnotājiem, lokotājiem, gofrētājiem utt.), aizsargātu pret UV starojumu un izbalošanu.
Matu maskai ir ļoti bieza. Tik bieza, ka apgāžot otrādi iepakojumu tā nekrīt laukā. Tas nozīmē, ka vienai lietošanas nepieciešams minimāls daudzums. Uz šo brīdi masku esmu lietojusi daudzas reizes un jāsaka, ka katru reizi ļoti priecājos par sniegto efektu.
Ieklājot masku visā matu garumā, atstājot uz 5 minūtēm, jau pie skalošanas var just, ka mati paliek uz tausti kā sveši. Tas ir labā nozīmē, jo tie jūtas perfekti gludi un maigi. Vakar tieši masku liku pēc ilgāka pārtraukuma, un šodien pamostoties no rīta secinu, ka mati ir ne tikai neticami paklausīgi un gludi, bet arī acīm redzami mirdzoši, kas jau vien nodod to, ka maska patiešām strādā.

Cena: 13.99 €; iespējams iegādāties veikalā BeautyMarket.lv

Schwarzkopf Professional Osis+ Session Label Miracle 15 veidošanas balzams
Jau paspēja mēneša atskaites rakstā (šeit) slavēt šo brīnumaino matu līdzekli, kas pavisam mainījis matu veidošanas rutīnu. Iepriekš es lietoju atsevišķi eļļu, tad aizsarglīdzekli, kas beigās rezultējās, ka mati ātri sataukojas. Tagad ir vienīgs produkts - Miracle 15 balzams -, kas sniedz  visu vienkopus: novērš matu sausumu, lūšanu, pasargā no karstuma un UV starojuma, nodrošina 96 stundu antistatisku iedarbību un piešķir mirdzumu.
Parasti Miracle 15 balzamu ieklāju mitros matos pirms veidošanas ar matu fēnu. Ievēroju, ka mati ātrāk žūst. Pēc fēnošanas tie ir ļoti gludi un mirdzoši. Bet pats labākais, ka veidojot ar taisnotāju lokas vai taisnus matus, veidojums saglabājas kā minimums divu dienu garumā, kas iepriekš nebija iespējams.
Dievinu šo produktu, jo tas ne tikai apvieno vairākus produktus vienā, bet arī pilda savus solījumu ar izcilību!

Cena: 17.70 €; iespējams iegādāties salonfrizētavās un specializētos frizieru produkcijas veikalos

Aussie Miracle Hairspray Volume + Hold matu laka apjomam un fiksācijai
Visbeidzot noslēgšu rakstu ar matu laku, ko lietoju pēdējās pāris nedēļas un esmu ļoti apmierināta ar tās izpildījumu. Aussie Miracle Hairspray matu laka ar Austrālijas brūnaļģu ekstraktu ir tāds kā punkts uz "i" katru reizi, kad dodos laukā no mājām.
Man pēc struktūras ir viļņaini mati, kas nozīmē, ka nedaudz arī spuraini. Pat lietojot Osis+ veidošanas balzamu, un pat pēc visas veidošanas, sīkie spurainie mati iemanās lidot pa gaisu, tāpēc talkā ņemu šo laku, lai mati patiešām ir gludi. Bet ne saplacināti vai kā pielaizīti, tāpēc man patīk, ka Aussie laka palīdz noturēt apjomu un lieliski nogludina.
Es nevarētu teikt, ka matu laka patiks meistariem un profesionāļiem vai frizūru veidošanā, jo tā ir ļoti viegla un gaisīga laka, kas fiksē vidēji labi. Efekta ziņā ļoti līdzinās Ultimate Styliste matu laikai, tikai šai aromāts ir daudz labāks, tāpēc ļoti labprāt izvēlos ikdienā lietot Aussie.
Man nepatīk kraukšķīgi mati, kad tiem ir pa daudz laka, jo tad lokas paliek cietas, bet taisnos matus nedaudz savelk kā trubiņās. Aussie maska ar gaisīgu migliņu i nofiksē lokas, i taisnos matus, ka sakārtojums izskatās "dabiski".

Cena: 7.25 €; iespējams iegādāties veikalos Drogas, lielveikalos, interneta veikalos

Šeit pievienošu arī fotogrāfija, kur var redzēt kā es veidoju savus matus, kad dodos uz pasākumu. Vēlos piebilst, ka šīs lokas tā arī turējās vēl divas dienas pēc to ieveidošanas. Matiem izmantoju visus šajā rakstā pieminētos veidošanas līdzekļus.
A post shared by ZANDA (@zanda_mileiko_) on


! rakstā pieminētie produkti ir uzņēmumu piešķirti PR paraugi

5 komentāri:

  1. Paldies, raksts noderêja! :)

    AtbildētDzēst
  2. Kardashian matu kopšanas produkti man atstājuši ļoti patīkamu iespaidu - šo masku gan neesmu mēģinājusi, bet šampūns, balzams un veidojošais krēms ļoti patīk - pat nebiju gaidījusi, ka tie tik ļoti iepatiksies :) Par Clay produktiem vēl neesmu noformulējusi viedokli, bet, šķiet, ka šampūns patīk vislabāk, bet tad matu galos pirms veidošanas obligāti kāds barojošāks krēms jāliek - Davines nāk palīgā ļoti labi, bet pie saknēm mati tiešām saglabājas svaigi ilgāku laiku :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manai galvas ādai diemžēl neder Kardashian sērija, tāpec vienīgais, ko varu pilnvērtīgi lietot ir šī maska :)
      Jā, pilnīgi piekrītu par Clay šampūnu, tas tiešām pamatīgi sausina matu galus, bet galvas āda toties tik ātri netaukojas. Par pārējiem sērijas produktiem man arī kaut kā viedoklis nav īsti noformulējies.

      Dzēst
  3. Manuprāt, tas šampūns un vispār Extraordinary Clay sērijas produkti ir kaut kas fantastisks. Pasūtīju arī matu masku. Godīgi sakot beidzot esmu atradusi kaut ko kas man ikdienā liek justies ērti un par vienu lietu mazāk jāsatraucas.

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan