Mēneša atskaite: augusts

03.09.16

Rakstot ar par augustā piedzīvoto 3. septembrī, ir nedaudz neierasti. Likās, ka viens mēnesis ir iztrūcis, vismaz kosmētikas sektorā, jo atminoties, kas bija mani favorīti, prasīja kādu brītiņu, lai gan ierasti tas bija ātri un bez problēmām. Kāpēc tā? Grūti teikt, vienkārši nespēju atcerēties vai vispār esmu lietojusi kaut ko citu kā visu laiku vienu un to pašu, un tad atskārtu - esmu ieslīgusi kosmētikas rutīnā, jo secināju, ka visu vasaru lietoju praktiski vienus un tos pašus produktus. Mana apņemšanās rudenim? Nomest nost visus ierastos produktus un mēģināt kaut ko jaunu un būt dažādai, citādi ir daudz skaistu jaunumu, bet rokas neceļas mēģināt. Nolikums rudenim - nēsāt vairāk piesātinātas krāsas. Rudens lietas atstāsim rudenim, bet ķeramies klāt vasaras pēdējā mēneša - augusta atskaite.
Favorīti
The Body Shop Tea Tree tējas koka koncentrāts sejai*: lietoju salīdzinoši nesen, bet koncentrāts ienāca īstajā brīdī, kad uz pieres bija uzmetušās vairākas sīkas un kaitinošas pumpiņas, kas pieres centru padarīja ļoti sausu. Atlika palietot 5 dienu garumā un pumpiņas pazuda. Tās, kuras lasa manu blogu regulāri noteikti zinās, ka tējas koka eļļa ir mans visu laiku labākais ādas kopšanas līdzeklis. Koncentrāts ir ļoti jaudīgs un iedarbīgs pret ādas izsitumiem, tā kā noteikti turpināšu lietot arī rudenī. Es koncentrātu uzklāju pirms gulētiešanas. Citreiz vienu pašu, bet ja jūtu, ka ir pa "plānu", tad pa virsu uzlieku nedaudz bagātīgāku sejas krēmu. Galvenais, izvairieties no uzklāšanas ap acu zonu.
Biotherm Blue Therapy Cream in Oil sejas krēms*: man ļoti, ļoti patīk eļļas. Kā kosmētikas noņēmēji, kā serumi, kā koncentrāti uz nakti. Nu ļoti patīk. Un, šis Biotherm krēms arī ļoti patīk. Pēc konsistences tas ir ļoti viegls, gluži kā gels, taču uzklājot uz ādas tas pārvēršanas eļļas konsistencē. Ļoti bagātīgs un ļoti kopjošs. Nākošajā dienā ir jūtams, ka āda visas nakts garumā ir bijusi pabarota. Lietoju jau labu laiciņu un nevaru neko sliktu pateikt, kā tikai to, ka mācos vēl sadzīvot ar svaigo krēma/eļļas aromātu. Nākošajā nedēļā būs vesels raksts par šo Biotherm jaunumu, kas noteikti patiks vēsākam laikam iestājoties.
Nuxe Crème Prodigieuse Contour Des Yeux acu krēms: ļoti maigs, ļoti bagātīgs acu krēms, kas patiešām ir mana ikvakara neatņemama sastāvdaļa. Esmu pieradusi pie interesantā aromāta, bet tas jau nav pats galvenais, Pats galvenais ir rezultāts, un rezultāts ir jūtams, Āda ap acīm ir maigāka, nav tik velkoša sajūta un var redzēt ka mīmikas līnijas neizskatās tik sausas.
Skropstu atliecējs: viena lieta, kas nomainījās kosmētikas uzklāšanas tehnikā, ir tas, ka katru dienu pirms tušas uzklāšanas lietoju skropstu atliecēju. Jau biju rakstījusi, ka biju ne īpaši priecīga skatoties, ka skropstas izskatās taisnas, pat pēc tušas uzklāšanas, tāpēc paņēmu pamēģināt, un ļoti patīk. Tiesa, ir dienas, kad acis jūtas jūtīgākas pēc atliecēja lietošanas, bet esmu jau pieradusi. Katru reizi iekšā gan sēž nedaudz baiļu bubulis, jo esmu dzirdējusi stāstus kā cilvēki nogriezuši sev skropstas lietojot atliecēju. tfu, tfu, tfu, bet man nekas nav bijis.

Mēneša atklājums:
aplikācija Instagram. Jā, smejieties vai raudiet. Jūtaties šokēti vai savādi, bet es tikai tagad, pēc tik ilga laika, precīzāk, vairākiem gadiem, nolēmu pievienoties Instagram. Es biju dzirdējusi tik daudzus komentārus par to kāpēc es tur neesmu un kāpēc man vajadzēja būt, bet esot sajūtu cilvēkam nejutu pēc šīs lietotnes nepieciešamību. Protams, tie, kuri to uzzināja bija priecīgi šokēti, ka arī es esmu Instagram. Arī es pati esmu ļoti satraukta, jo nešķiet, ka man būs ar ko tur dalīties, jo manā dzīvē nu nav nekā tik ļoti interesanta, lai dalītos. Tāpat, es neesmu nekāds Instagram foto guru, lai taisītu perfektās bildes. Dzīvosim, redzēsim. Pie reizes varēšu izpētīt šīs lietotnes īpatnības un citus faktorus. Viena lieta  jau uzreiz skaidra - Instagram apēd telefonā pavadīto laiku. Tas palielinās par 2 reizēm. Tas mani ļoti satrauc, jo cenšos pie pirmās iespējas nelietot mobilās ierīces, it īpaši brīvdienās un atpūtas brīžos. Bet, ja jutīšu, ka ir pa daudz, ir taču iespēja no tā visa arī distancēties.
Ā, lietotājvārds, ja vēlaties sekot: zanda_mileiko_


Filmas/ seriāli
Suicide Squad (Pašnāvnieku vienība): ļoti, ļoti gaidīju šo filmu vēl kopš tā brīža, kad presē pirms diviem gadiem uzpeldēja Džareds Leto (Jared Leto) ar nokrāsotajiem zaļajiem matiem. Nē, es nefanoju par Džaredu tik ļoti kā vairums cilvēku, ko zinu.. un mana drudzene, kas burtiski kūst viņa dēļ. Gaidīju filmu un saņēmu, ko sagaidīju. Filma ir laba, vismaz skaņu celiņa un aktieru ziņā. Naratīvs? Katram savs, bet šis nav mans. Kad biju maza, man ļoti patika komiksu multenes un šos personāžus atceros, bet piedod - kāpēc pasaules slavena modele pēkšņi ir Visuma ļaunums, kas pat ļaunāks par Džokeru? Man tik ļoti žēl, ka daudzi personāži palika nomesti novārtā dēļ galvenā ļaunuma. Tad tur vēl ir aptuveni 10 galvenie varoņi, kas vispār nojauc prātu un tad tu nesaproti, kurš galvenāks par kuru. Bet.. man ļoti patika stāsta emocionālā puse par Hārlijas Kvinas (Harley Quinn) tapšanu un iznīcību, ko filmā parādīja lieliskā un neticami skaistā aktrise Margota Robija (Margot Robbie). Tā patiesība, kas slēpās aiz komiskiem tika parādīta pieaugušo acīm, un tā ir šausmīga patiesība. Nekad nebūtu domājusi, ka šī būs filma, kuras laikā tirināšu lūpu un turēšu kamolu kaklā. Pēc filmas noskatīšanās esmu lasīju un skatījusies dažādus attiecību psiholoģijas materiālus par šo emocionālo sadomazohismu, ko arī cilvēki dzīvē mēdz jaukt ar mīlestību. Tāpat to darīja arī filmā. Esmu filmu vērtēju kā labu, tomēr man liekas, ka pēcsajūtas un interese iedziļināties tajā stāstā ir atstājusi lielāku iespaidu.

Bad Moms (Sliktās mammas): varbūt es nebiju īsti mērķauditorija, bet filma man patika ar vieglumu un tādu kā uzsišanu pa plecu ar tekstu: "Viss būs labi!". Stāsts ir par trīs mammām un katrai ir savas problēmas. Aktuālas problēmas. Tādas ar ko saskaras vairums sieviešu. Protams, tikai filmās kāda no varonēm atrod brīvu tētuku mačo, jo dzīvē tas beidzās ar agrīnu rutīnu un dzīvesprieka trūkumu, jo nevienu līdzvērtīgu vietā neatrast. Man liekas, ka šī filma noteikti ir jānoskatās katrai mammai, jo tā ir kā solidarizēšanās filma, kur viena otru, tieši vai netiešu, var atbalstīt. Tāpat, noteikti jānoskatās arī tām, kas izmisīgi vēlas bērnus, bet īstenībā nesajēdz šīs lomas nopietnību. Pamācība topošajām, izklaide esošajām mammām. Pārējiem? Komēdija, kas var atgādināt traku piedzīvojumu trīs mammu stilā. Filma "Paģiras" mammu izpildījumā.

Nerve (Spēles gūstekņi): izcili lieliska filma gan izklaides, gan nervu kutināšanas, gan sociālās problēmas šķetināšanas skatījumā. Sen nebiju jutusies tik uzvilkta filmas laikā. Nē, ne jau negatīvi izvilkta. Satraukti uzvilkta, jo visu filmu šķita, ka dzīvoju līdzi vienkopus ar šiem personāžiem. Sākumā domāju, ka tas ir kā savienojums ar filmu "Zāģis" un "Bada Spēles", taču tas ir kaut kas labāks. Man patīk, ka visu filmu gribas gluži vai spiegt no satraukuma, bet filmas beigas atklāj sociālo problēmu, kas liek padomāt par mums kā sociālām būtnēm un mūsu mijiedarību ar internetu, sociāliem tīkliem un vienam otru. Superīga filma! Noteikti iesaku noskatīties. Ā, un galvenie varoņi Deivs Franko (Dave Franco) un Emma Robertsa (Emma Roberts).. kūstu. Tik saskanīgs ekrānpāris.

The Adjustment Bureau (Likteņa lēmēji): skatījos šo filmu pēc ieteikuma, ka esot baigi labā. Un jā, ir ļoti laba. Piedzīvojumu filma par to kāpēc ir cilvēki, kuri vienkārši ir mūsu liktenis. Un tas nav maināms. Piedzīvojumu bagāts stāsts, kas neliek vilties. Varbūt brīžiem par daudz lieku darbību, bet finālā lielisks kopīgs skrējiens 100 minūšu garumā.

Now You See Me 2 (Krāpšanas ilūzija 2): ja reiz redzēju pirmo daļu, bija jānoskatās arī otrā daļa. Triki nu ūber stilīgi, nu tik izdevušies, ka liekas wow wow es arī tā gribētu mācēt. Patiesībā? Nē, nevienam tas neizdosies, ja jūsu draugs nav montāža. Uz to brīfi skatoties filma ir izklaidējoša un foršas, bet pēc laika liekas, ka vispār nebūtu redzēta. Man liekas, ka otrā daļa ir nesalīdzināmi vājāka par pirmo, un liekas, ka filma varēja beigties pie pirmās daļas. Ir forši, bet teiktu, ka vienai reizei.

Seriāls Supernatural 11. sezona: seriāls, kuram sekoju jau kopš pirmsākumiem un plānoju to turpināt skatīties līdz kamēr to pārtrauks rādīt. Man nesanāk aktīvajā sezonā tikt līdzi, tāpēc skatos maratona veidā, kad visas sezonas sērijas ir pieejamas vienkopus. Tad dienā pa vairākām sērijām un drīz jau sezona būs beigusies. Grūti pateikt kaut ko vairāk, jo šis seriāls ir gaumes jautājums. Neliela deva mistikas un situāciju šķetināšana mums katram šad un tad nepieciešamas.

Izlietotie produkti
Mixa Anti-Redness micelārais ūdens sejai un acīm: lielisks micelārais ūdens. Par saviem iemīļotajiem micelārajiem ūdeņiem rakstīju šeit. Noteikti pirkšu atkārtoti.
Garnier Moisture+ Aqua Bomb drāniņas maska sejai: jau rakstīju, ka ļoti patika šī sejas maskas, kas veikalos parādījās augusta sākumā. Ļoti patīkama, atsvaidzinoša un mitrinoša. Noteikti sekos atkārtots pirkums.
The Body Shop aveņu ķermeņa skrubis: lielisks. Man ļoti patika ideālais balanss starp raupjumu un efektivitāti. Skrubis nebija pārāk raupjš, bet tas lieliski tika galā ar savu uzdevumu. Ja būs iespēja, noteikti pirkšu atkārtoti, jau aromāta pēc vien.
Urban Decay Perversion skropstu tušas paraugs*: cik reāli iepakojumā skatījos tā likās slapja, tik atverot mini iepakojumā sapratu, ka tā ir sausa. Izmēģināju vien vienu reizi un sapratu tieši neko. Jāiet dzīvē un jāpēta, jo birstīte likās ļoti smuka, bet pirmajā brīdī tā izskatījās kā pārāk slapja tuša. Žēl, jo bija baigi sapriecājusies par šo paraudziņu.
Catrice Liquid Camouflage konsīleris: neticās, ka tikko palika apaļš gads kopš atklājumu šo izcilo konsīleri. Vairs neskaitu, kuru iepakojumu pēc kārtas esmu izlietojusi, bet šie ir izcili lieliski konsīleri. Esmu ieteikusi daudziem cilvēkiem un tie visi ir sajūsmā. Jau rakstīju, ka pirms pusotra mēneša iegādājos tos lielākā vairumā, jo veikalos tā ir deficīta prece kā savulaik cilvēki stāvēja pēc desām. Jā un jā vēlreiz jā, es pirkšu atkārtoti Catrice konsīleri līdz brīdim, kas to pārstās ražot (kas cerams nenotiks tik drīz).
Essence Stay All Day konsīleris: nepatika. nopirku laikā, kad nebija iespējams veikalos atrast Catrice konsīleri, tāpēc pamēģināju Essence, un secināju, cik Catrice ir labs, tik Essence man lika vilties. Jau vien tā iemesla pēc, ka pamatīgi oksidējas uz manas ādas.
Avon Luxe konsīleris: tā visi slavēja, bet man likās, ka viņam ir ciets snīpītis, kas skrāpē zemacu zonu, tāpēc pārtraucu lietot, un tagad jau tas bija sakaltis.
Kiehl`s Ultra Facial Oil-Free Cleanser attīrošs līdzeklis: lielisks, tomēr iesaku apdomāt pirms pilnā izmēra iegādes, jo pēc lietošanas āda ir tik tīra, ka pilnīgi gurkst, kā trauki :D. Es domāju, ka vislabāk lietojams kombinētas un taukainas ādas īpašnieces, bet tām, kurām ir sausa āda, šis var lietot stipri pa attīrošu.
Artdeco High Performance tonālais krēms, tonis 14: lielisks tonālais krēms ikdienai un vakara pasākumiem. Tas ir ļoti noturīgs un sniedz lielisku sedzamību, kas nav nedz pa daudz vai pa maz. Mans vasaras sabiedrotais, kas noteikti tiks iegādāts vēl vienā iepakojumā, jo mēģinot un lietojot to, kas tagad palicis, sapratu, ka šis un L`Oreal True Match ir mani paši labākie tonālie krēmi.
NaviVision acu pilieni: nolēmu iekļaut, jo šie pilieni mani atbrīvoja no acu sūrstēšanas, apsārtuma un citām lietām, kas notiek sēžot ilgstoši pie datora, lasot vai citām nodarbēm. Lietoju ne tikai vakaros, bet arī no rītiem, lai skatiens būtu mundrāks, jo tad arī viss kopējais skats izskatās daudz mundrāks.

Jaunumi
Schwarzkopf Professionals paciņā atradu jaunumu  - želeju matiem ar zelta pigmentiem*. Esmu daudz dzirdējusi par SP zelta pigmentu produktiem un pie pirmās izdevības noteikti izmēģināšu, lai gan man īsti nav ieteicams tādas lietas lietot galvas ādas jūtīga dēļ. Papildu klāt nāca travel size šampūni no Oil Miracle sērijām. Esmu vairākus lietojusi un priecājos, ka varēšu vēlreiz apkopot par katru sēriju savas domas. Rakstot par savām iemīļotajām sejas maskām, pieminēju jaunāko masku savā kolekcijā no Germanaine de Capuccini. Lieliska mitrinoša maska, kuru noteikti vēl turpināšu lietot arī rudenī.
Augusts nāca ar neticami daudz Maybelline* un L`Oreal* zīmola jaunumiem, ka nezinu kā par to visu pastāstīšu. Lūpu krāsas, tonālie krēmi, skropstu tušas un vēl citi labumi. Par visu neesmu sajūsmā, bet ir lietas, kas ir īstas pērles šajos rudens jaunumos. Kā dāvanu saņēmu Planeta Organica ķermeņa skrubi*. Man ļoti patīk skrubēties, tāpēc pie nākošās izdevības jau mēģināšu.
Augustā sākumā Latvijas tirgū parādījās jauns zīmols Biocos*, kas nāk no Lietuvas. Man ļoti patīk šī zīmola piedāvājums un demogrāfiskās cenas, bet par pašiem produktiem man domas vēl dalās. Ir lietas, kas ļoti patīk, ir tādas, kuras ārā gribas uzreiz izmest. Jau 5 jaunumos skaistumplauktā rakstīju par Biocos hidrolātu.
The Body Shop* man atsūtīja pamatīgu paciņu ar vairākiem interesantiem jaunumiem. Par vienu no tiem, tējas koka koncetrātu, šodien, augstāk, jau rakstīju. Ar lielu nepacietību izmēģināšu jaunākās sejas maskas un vēl citus labumus, piemēram, Cushion tipa tonālo krēmu. Arī Oriflame* rudens sezonai sagādāja paciņu ar jaunu sēriju, kas saucās Feather Light. Tušu jau izmēģināju un sapratu, ka nav mans, bet lūpu krāsas liekas patiešām ievērības cienīgas.
Satraucošākais mēneša jaunums Becca x Jaclyn Hill Champagne Collection Face palete beidzot ir pie manis. Pagāja diezgan pinķerīgs posms līdz tā nokļuva uz Latviju, bet nenožēlo ne laiku un naudu, ko par to iztērēju, jo tā ir lieliska visā savā burvībā. Slavenos izgaismotājus jau pamēģināju un ak.. es vienkārši nevaru, jo tie ir perfekti. The Balm Mary Lou blakus Becca izgaismotājiem, var iet pagulēt. Champagne Collection paleti jau vēlējos kopš tā brīža, kad kosmētikas dieviete Jaclyn Hill paziņoja par šīs paletes iznākšanu jūnijā. Pāris mēnešus vēlāk, tā ir pie manis. Esmu neizsakāmi laimīga!

Vēl viens lielisks jaunums, kas pelnījis atsevišķu atkāpi mana blogā ir Urban Decay stenda atklāšana tirdzniecības centrā Galerija Centrs, veikalā Douglas. Man bija patiesi paveicies būt atklāšanas pasākumā dienu pirms notika lielā drūzmēšanās 31. augustā. Lai arī ko citi saka, pēc manas skalas, pasākums bija neticami izdevies. Es jutos tik labi un tik uzlādēti pēc šīs ballītes. Jo tā bija kā ballīte nevis stulba un konservatīva stāvēšana, bet prieks un emocijas, Tieši tā pat kā pats Urban Decay zīmols.
Ilgi gaidīts, beidzot sagaidīts! Ko es varu vēl pateikt? Noteikti aizejiet un apskatieties visu. Kvalitāti, izpildījumu, toņu dažādību un visu citu, kas liks aiz sajūsmas ievilkt elpu. Es visu laiku domāju, ko vēlot no zīmola MAC, bet ienākot Latvijā UD, es sapratu, ka paldies nē, bet MAC priekš manis ir kļuvis garlaicīgs. Pienācis laiks Urban Decay. Nakošajā nedēļā došos pēc Vice lūpu krāsām, jo tās ir lieliskas, Tā, kas bija atrodama goody bag maciņā aizdevās pie draudzenes, jo tonis bija absolūti garām manai gaumei un ādas krāsai. Ar nepacietību gribu pamēģināt super izslavēto All Nighter Setting spreju. Uz vietas izmēģināju acu zīmuļus un uzreiz iemīlējos. Vēl vakarā pēc vairākām stundām, es to dabūju skrāpēt nost. Gliteru laineri, spīdīgas ēnas un pat melna lūpu krāsa. Mums beidzot ir pieejamas nevis garlaicīgas bēšas krāsas, bet vesels krāsu spektrs sava kosmētikas gara iepriecināšanai. Es varētu rakstīt vēl ilgāk, bet ja gribat redzēt kā mums gāja, tas šeit ir video no pasākuma, kuru veidoja Santa.

Man liekas, ar visu to, ka augusts man bijis kā miega režīmā, jo liekas, ka neko ievērojamu neesmu paveikusi, atskaitē skatoties liekas, ka man ir gājis itin labi. Esmu satraukta par septembri, jo šis ir pirmais gads, kad septembrī nedodos mācību gaitās, jo nolēmu paņemt gadu pārtraukumu starp studijām, lai paveiktu citas lietas, kas arī pieskaitās pie mācīšanās procesiem.

Lai visiem lielisks septembris!

! produkti, kas atzīmēti ar * ir uzņēmumu piešķirti PR paraugu produkti vai dāvanas

6 komentāri:

  1. Sveika! Ļoti jsuks raksts! Es arī nesen katru dienu lietoju skropstu atliecēju, jo skropstas likās taisnas un nekādas, taču tad tās ātri vien kļuva neveselīgas un lūstošas. Vienīgais, kas man dod atliektu skropstu efektu bez atliecēja, ir essence lash princess zaļā tušas versija. Ļoti nopriecājos, kad to izmēģināju un domāju, varbūt tas varētu palīdzēt arī Tev, lai tik bieži nebūtu jālieto atliecējs :) Atceros, ka pirms kāda laika Tev lieliski izdevās izaudzēt savas skropstas un padarīt tās biezas,tāpēc baidos, ka atliecējs, ilgstoši lietojot, varētu tās sabojāt.

    P.s. Sveiciens septembrī!

    Anna

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveika, Anna! Sveicu arī Tevi ar rudens iestāšanos ;)
      paldies, cik Tev laba atmiņa! Patiesi biju ataudzējusi skropstas, bet tagad ir sajūta, ka trūkst atliekums, tāpēc noteikti paskatīšos Tevis ieteiktu skropstu tušu, jo biju lietojusi šīs tušas klasisko versiju un man patika :)
      Taisnība jau ir, ka skropstu atliecējs ilgtermiņā bojā skropstu izturību. :)

      Dzēst
  2. Es kā diezgan problemātiskas ādas īpašniece esmu piiiiiilnīgā sajūsmā par The Body Shop Tea Tree tējas koka koncentrātu!! Āda nedēļas laikā ir pamanāmi uzlabojusies, pazudušas mazās pumpiņas, kļuvusi gludāka un svaigāka. Arī tās pumpas, kas no jauna uzmetās, pazūd zibenīgi :) Super!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnīgi piekrītu! TBS koncentrāts ir viens no pēdējā laika izcilākajiem atklājumiem ādas kopšanā. nebūtu domājusi, ka var būt pieejams tik jaudīgs un efektīvs līdzeklis sejai, kas burtiski iznīcina pumpiņas :)

      Dzēst
  3. Paldies, jauks raksts! Kā vienmēr! 😀 Par UD Tušu - man ir pilnā vesrsija un man nepatīk! Tiešām ļoti slapja, kā tu saki, kaut gan man tādas pārāk sausās ar ne visai, bet šī vienkārši nereāli smērējās, jā var uzklāt skaisti - vairākās kārtās un panākt wow efektu, bet dienas beigās 100% būs pandas acis!!! Un birstīte man tomēr mazdrusciņ pa lielu!!! Toties kosīleris UD Naked ir vienkārši P.A.S.A.K.A. Tas ir kā dzēšgumija, visus defektus paslēpt var.... ideāls! Šobrīd mans mīļākais!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, liels prieks, ka patīk :)
      Pateicos par Tavām domām, un tagad es saprotu, ka tušu nepirkšu, jo tiešām jūtu, ka nebūs īsta, jo bija aizdomas, ka tā būs par slapju. Man arī patīk tādas vidējas konsistences, kad tuša ir krēmīga, bet ne pārāk sausa :)
      Liels, liels paldies, ka uzrakstīji par UD konsīleri, jo vairākus mēnešus nespēju izlemt pirkt vai nepirkt. Katram domas dalās, bet šķiet, ka laikam ziņkārības pēc gribu izmēģināt. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan