Restarts nogurušam organismam - MagnemiX Premium

31.08.15

Bez dekoratīvās kosmētikas un kopjošajiem krēmiem, mēs aizmirstam, ka lielu lomu spēlē arī uzturs un nepieciešamās vielas - vitamīni un minerālvielas. Ar visu to, ka vasaras sezonā, un viscaur gadu cenšos ēst dārzeņus un augļus (cik veselīgi tas iespējams), lai mazāk būtu jālieto medikamenti, tik un tā ir divu veidu nepieciešamo vielu grupas, kas trūkst teju visu gadu neskatoties uz uzturu. B grupas vitamīni vairāk trūkst tiešām aukstākos gada mēnešos, bet pārējā laikā - magnijs. Esmu atklājusi interesantu un alternatīvu produktu visiem tiem cilvēkiem, kas nevēlās sintētiski sevi piesārņot ar medikamentiem, bet gūt nepieciešamās minerālvielas.
Par šo produktu man izstāstīja darba kolēģe un es nolēmu pamēģināt. Ne jau vienkārši "aiz nav ko darīt", bet gan tādēļ, jo regulāri dzeru Magnija B6 ampulas, tāpēc, ka naktīs mostos no neciešamiem kāju krampjiem, kas ir pirmā pazīme, ka organismā trūkst minerālvielas.

Par to, ka man jālieto regulāri magnijs, jo to nepietiekami gūstu no pārtikas produktiem, izstāstīja mūsu ģimenes pazīstama farmaceite, kas vienmēr zina, ko un kam ieteikt. Es vispār esmu no cilvēkiem, kas vairās lietot medikamentus (pat pretsāpju zāles), jo vairāk ticu dabas produktu dziedniecībai, bet farmaceite paskaidroja, ka visbiežāk tieši studentiem un jauniem cilvēkiem pie saasināta stresa un enerģijas patēriņa, kad pasliktinās veselības stāvoklis pie vainas ir magnija trūkums, jo tas tiešā veidā atbild par nervu un muskuļu sistēmu darbību.

Kā izpaužas magnija trūkums?
Manā gadījumā ir divu veidu pazīmes. Pirmā, kad pēkšņi nakts vidū pamostos no neciešamām krampju sāpēm kājās, bet otrā gadījumā, vieglākā izpildījumā - lai arī, ko es darītu un kāds būtu miega ritms, es jūtu pārgurumu un izteiktu miegainību.
Pirmajā gadījumā, lai normalizētu nepieciešamo vielu daudzumu organismā, es lietoju katru vakaru (lai muskuļi atslābtu) pa vienai Magnija B6 ampulai. Savukārt, kad sāku just iekšēju pārgurumu un nevarēšanu, (kā tas notika vasaras sākumā), es sāku lietot šo Lotos Pharma MagnemiX Premium magnija un omega 3 taukskābju kompleksu, kas ir tablešu formā un ikdienā kalpo kā uztura bagātinātājs, jo ir paredzēts, lai veicinātu normālu muskuļu un nervu sistēmas darbību.

Šo uztura bagātinātāju lietoju jau otro mēnesi un šī jau ir otrā kastīte, bet es saprotu, ka manā gadījumā ar diviem šādiem "kursiem" pietiek, tomēr tas ir jāskatās individuāli.
Interneta plašumos meklējot informāciju par šo zīmolu un citiem produktiem, man bija patīkami atklāt, ka šie produkti nāk no Latvijas farmācijas uzņēmuma un ka visi produkti tiek veidoti ciešā sasaistē ar dabu un tās produktiem.
Lotos Pharma ir farmācijas uzņēmums, kurš izstrādā inovatīvus farmācijas oriģinālproduktus tikai no dabīgām, augstākās kvalitātes izejvielām pielietojot unikālas ražošanas tehnoloģijas, kas balstītas uz pasaulē jaunāko pētījumu pamata. - Lotos Pharma
Vienā iepakojumā ir pieejamas 30 kapsulas  un uz iepakojuma ir minēts, ka jālieto pa kapsulai 2 reizes dienā, tomēr es tās lietoju pa vienai kapsulai, lai produkts kalpo profilaktiski un organisms netiek tikai "piebāzts" ar tabletēm. Pirmos uzlabojumus pašsajūtā es sajutu pēc 5 dienām, tomēr nolēmu turpināt izlietojot vēl otru iepakojumu, bet pēc šī es ņemšu pārtraukumu, lai pārbaudītu cik organisms tagad pats spēj ražot magniju, jo es pati ikdienā uzņemu pietiekami daudz magnija saturošus pārtikas produktus (spinātus, pākšaugus (pupas un zirņi), riekstus, graudaugus (īpaši rupja maluma miltu produktus).
Tādiem cilvēkiem kā es, kas no medikamentu (šis ir uztura bagātinātājs) lietošanas principā ļoti vairās, šeit zemāk iesaku papētīt sastāvu un jums būs patīkams atklājums, tāpat kā man bija, ka produktiem nav romāna garuma sastāvdaļu tabula un katra sastāvdaļa ir maksimāli ņemta un sintizēta no dabiskiem produktiem.
Es domāju, ka profilaktiski pie šī produkta atgriezīšos ziemas sezonā, lai neveidojas "studentu sindroms", kad jūties ne no kā noguris un bezspēcīgs, bet es noteikti atgādināšu, ka šī nav nekāda iespaidojoša reklāma par to, ka jums ir jāiet un jālieto konkrēti šis produkts, ja ir aizdomas par kāda vitamīna vai minerālvielas trūkumu.
Vispirms vienmēr ir ārsta vai farmaceita konsultācija un tikai tad seko kāds risinājums problēmai, bet manā skatījumā, šo es ieteikšu tiem, kas meklē kādu multi kompleksu profilaksei, kad stress, studijas vai darbs ņem virsroku. Tāpat, ja arī aktīvi sportojat, tad ziniet - pie izteiktas svīšanas magnijs ātri vien izdalās.

p.s. lai kādam nerodas déjà vu sajūta, šo rakstu publicēju jau otrreiz, jo pirmais variants izdzēsās. Man liekas, ka tur aizgāja vēl arī citi raksti, bet saglābt vairs neko nevar. Sistēmas dažkārt mēdz nobrukt. :( Skumji, bet patiesība.

_____________________________________________________________
Lotos Pharma produkti nopērkami aptiekās (saraksts)
Cena - 7.60 €
Vairāk informācijas  - mājas lapa, facebook


*šis nav produkta sponsorēts raksts
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

7 komentāri:

  1. Es arī cīnos ar lielu nogurumu, bet man konkrēti iemesls - ir dzelzs deficīts organismā, tas ir jau gadiem, un neesmu atradusi to veiksmīgo līdzekli, kas man palīdzētu šo deficītu uzveikt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man kādreizējā vidusskolas paziņa sirga ar šādu problēmu un jā, diemžēl tas īsti nav likvidējams pat ja uzturā un medikamentu veidā uzņem pietiekami daudz dzelzs saturošus produktus. :)
      Žēl, ka tā, bet ja kādreiz būs problēma ar magniju, tad iesaku ampulas vai vieglākam kursam šīs kapsulas.

      Dzēst
  2. Es arī diezgan bieži lietoju Magnija ampulas, tāpēc noteikti būs jāpievērš uzmanība šim. Vai to var lietot arī visa ģimene (vīrs un bērns) kā profilaktisku produktu?

    Katrīna

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es domāju, ka var lietot arī bērni, bet man liekas, ka galvenais, lai būtu efekts vajadzētu iziet to normas kursu katram, tāpēc laikam viena kastīte visiem nepietiks, bet jebkurā gadījumā - šis ir tikai uztura bagātinātājs, tāpēc būs drošs arī bērnam un vīram. :)

      Dzēst
  3. Magnemix mani kaut kā nesaista, bet pasērčoju viņu piedāvājumu un tagad āķis lūpā gribas pamēģināt viņu produktus. Vai esi arī kaut ko citu lietojusi? B.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neko citu tā neesmu lietojusi, lai varētu kaut ko ieteikt, bet varbūt būs jāpamēģina. :) Kas piesaistīja Tavu uzmanību?

      Dzēst
    2. magnomix ir laba lieta ,bet ja gribiet tikt 1 - 2 dienu laikā vaļā no krampjiem ēdiet tikai un vienīgi magnija citrātu!!! To var nopirkt tīrā veidā ,šis magnijs uzsūcas organismā vienīgais un momentāli. Pārejos magnija veidus nav ko pirkt un cūkāties ,jo organisms tos fizioloģiski neuznem !!!Liekas cerības un naudas izsviešana - reklāma. Es mocījos kā diabētiķis ar ārprāta krampjiem ēdot tos sūda magnijus no drogām un aptekās pirktajiem mēsliem magnija laktātiem un karbonātiem - viens murgs... Ar magnija citrātu 400 mg vienas dienas laikā aizmirsu kas ir krampji . Ēdiet arī klāt vitamīnu D-3 tad būs vispār forši. Mūsu farmaceiti magnāti kopā ar saviem dirslaižām ārstiem to apzināti nemāca lai pārdodot visādus sūdus raustu lielāku pasakainu peļņu. No zālēm arī visus foršos Indijas generikus nozākā to kvalitāti un konfiscē muita sūtījumus nelaiž iekšā ,bet jūs magnēziju un vitamīnus varbūt nopērkiet aptiekā šeit lai nerautu krampji bet pēctam tos kropļus boikotējiet un pērkiet visu 2-3 x lētāk šeit www.iherb.com Es esmu aivars un gaidīšu mīļus vārdus no visiem kam atgriezu dzīves jēgu un prieku... Esiet veseli !!!!!

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan