Jaunums: Aussie matu kopšanas līnija Colour Mate

24.08.15

Par Aussie es biju dzirdējusi iepriekš gana daudz, un pirms kāda laika, kad Mikroshop veikals vēl atradās centrā, atceros, ka pie viņiem bija vienīgā iespēja, kur tos iegādāties Latvijas robežās, bet kā arī es nekad neko nepirku, jo ar matu kopšanas produktiem esmu ļoti uzmanīga, tomēr, kad Aussie parādījās Drogās, es izlēmu pamēģināt un saprast par ko tad īsti tik ļoti daudzi ir sajūsmā.
Pie mums tikai veikalos Drogas (kur tie tiek piedāvāti no oficiālajiem izplatītājiem) ir pieejamas trīs kopšanas līnijas - Miracle Moist (Troya`s Land atsauksme), Mega Instant (Ellemmell atsauksme) un Colour Mate.

Es ilgi mēģināju saprast, kuru lai pamēģina un sākumā ļoti sliecos par to, ka vajag Miracle Moist, tomēr es dievinu savu Schwarzkoft Professionals BC Bonacure Moisture Kick šampūnu, tāpēc atmetu ar roku, bet Mega Instant sērija vienkārši mani neuzrunāja, jo matus nemazgāju katru dienu.

Izvēlējos Colour Mate līniju, jo es sen nebiju lietojusi jebkādu daudzsološu sēriju krāsotiem matiem, jo šī solīja patīkamus sasniegumus.
Aussie Colour Mate līnija krāsotiem un nepakļāvīgiem matiem, kurus vajag nedaudz “pielabot”. Šīs līnijas produkti satur Austrālijas savvaļas persika ekstraktu. 

Aussie Colour Mate šampūns un kondicionieris (katrs 6.99 €)
Šampūna īpašā formula palīdz piešķirt krāsotiem matiem veselīgu izskatu un uzturēt tos labā formā, savukārt, kondicionieris piešķir matiem spīdumu un veselīgu izskatu.
No visas sērijas vismazākās cerības liku uz šampūnu, jo ar tiem man iet kā ar lietiem - te patīk, te nepatīk. Lai efekts būtu daudz labāk gan redzams, gan jūtams, nolēmu lietot visu sēriju kopā (šampūns + intensīvas iedarbības balzams).
Šampūnam ir patīkams, salds aromāts (saldi persiki sīrupā), bet man šķiet, ka tas diezgan ātri pagaist. Pēc tekstūras, šampūns ir biezas un krēmīgas konsistences, kas ļoti labi puto un pārsteidzoši labi attīra, kas man bija vislielākais pārsteigums, jo šampūni, kas paredzēti krāsotiem matiem parasti atstāj tādas kā "paliekas" matos. šampūns noteikti ir ekonomisks, jo puto neredzēti labi, kas liecina, ka tam ir iekšā daudz visādu nelabu vielu. Sen nebiju lietojusi tik putojošu šampūnu, bet vispār teikšu, ka šampūns mani ir patīkami pārsteidzis, ka tagad to lietoju katrā mazgāšanas reizē.
Kondicionierim ir tieši tāds pats saldens aromāts un diezgan bieza tekstūra, bet šim produktam problēmas ir ar iepakojumu. Kondicionieris ir nedaudz pa biezu, lai to smuki varētu izspiest laukā, tāpēc nākas nedaudz pacīnīties par uzvaru. Vienai lietošanai reizes ir nepieciešams neliels kondicioniera daudzums, lai justu tā efektu. Pēc lietošanas mati ir patīkami vijīgi, ārkārtīgi viegli ķemmējami un nav tāda "glumuma" sajūta matiem, kas rodas no pārāk nogludinošajiem kondicionieriem.

Aussie 3 Minute Miracle Colour intensīvas iedarbības balzams (7.99 €)
Intensīvas iedarbības balzams krāsotiem matiem, kuriem vajadzīgas īpašas rūpes, dziļi mitrina un revitalizē krāsotus matus.
Vienmēr, kad tiku lasījusi labās atsauksmes par Aussie, allaž slavēts tika šis 3 minūšu ātras iedarbības kondicionieris, tāpēc tikai ar lielāko prieku vēlējos to pamēģināt. Pirmais, kas man ļoti iekrita acīs ir tā unikālā dozēšanas sistēma, jo tas nav nedz jāskrūvē vaļā vai kā citādi, bet tikai noņemot nost uzlīmi, viegli uzspiežot, spiediena veidā no kondicioniera pamatnes perfekta daudzumā dozējas kondicionieris, kas ir nepieciešams ļoti minimāli.
Ieklājot matos šo kondicionieri nav nekādas dižās atšķirības kā tikai pamanīju, ka tas ir ļoti krēmīgs un patīkams. Vienmērīgi ieklājot matos un atstājot tās 3 minūtes, skalojot saprotu, ka mati paliek perfekti zīdainu un atšķetināti. Pēc šādām kopjošajām īpašībām, es uzreiz atcerējos, ka esmu šādu produktu jau lietojusi. Šis kondicionieris dod tikpat lielisku efektu kā Garnier Oleo matu krāsas krāsu nostiprinošais balzams, ko vienmēr nedaudz pietaupu, lai paliek ilgāk, jo lieliski nogludina un izskaistina matus. Un otrs produkts, kas ir teju identisks līdzinieks ir Dove Damage Repair iemīļotais kondicionieris, kuru esmu izlietoju jau vairākus iepakojumus un aizvien vēlētos lietot, tomēr tas veikalos kaut kā nav atrodams vairs, tāpēc no sirds priecājos, ka esmu atradusi tam alternatīvu.
Pat pie matu veidošanas, pamanu, ka mati katru reizi ir tik mīksti un patīkami, ārkārtīgi viegli ķemmējami un gludi. Pēc taisnošanas, ir viegli izbraukt pirkstus caur matiem un tie nekur neaizķeras, lai gan tā gadās gandrīz katru reizi. Pēc matu vizuālā izskata var padomāt, ka esmu apmeklējusi frizieri.

Mati vakar mazgāti ar Aussie Colour Mate šampūnu un Aussie 3 Minute Miracle Colour intensīvas iedarbības balzamu
Var redzēt, ka mans sarkanbrūnais tonis ir spilgts un mirdzošs, lai gan mati nav krāsoti 8 nedēļas jau. Esmu tiešām patīkami pārsteigta par šampūna un ātras iedarbības kondicioniera efektu, jo vizuāli vairs nav redzams mans no dabas un krāsošanas pastiprinātais sausums un spurainums.
Pēc 3 minūšu balzams lietošanas sapratu, ka Colour Mate sērijas kondicionieris nav tik efektīvs, bet arī ir diezgan labs, jo dod tuvu līdzīgu efektu.
Ja skatās uz cenu, tad vienīgais, ko gribētos, lai Aussie sastāvs būtu draudzīgāks, bet tā nekādu dižo iebildumu nav. Es pat teiktu, ka beidzot Drogās ir atkal kāda matu kopšanas sērija, kurai tiešām ir vērts pievērst uzmanību.

_____________________________________________________________
Aussie matu kopšanas produkti nopērkami tikai veikalos Drogas
Vairāk informācijas - mājas lapa


* raksts satur testēšanai piešķirtus produktus no zīmola Drogas Latvija pārstāvjiem, tomēr tas nekādā veidā neietekmēja manu subjektīvo viedokli
** fotogrāfijas no personīgā arhīva

4 komentāri:

  1. man arī ir šis, ļoti patīk,mati ne tikai ir zīdaini no' viņa bet arī spīd kā traki.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mati tiešām mirdz! Pēc pirmās lietošanas reizes bija sajūta, ka tie nemaz nav mani mati. Tādi spīdīgi un gludi kā iepriekš nekad nav bijuši :)

      Dzēst
  2. Man patīk smarža! Un man patīk jaunais bloga dizains, ļoti feins!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, smarža forša! ;)
      Paldies! Sen jau bija laiks pārmaiņām :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan