Nedēļas mīluļi #10

08.06.14

Desmitos nedēļas mīluļus gaidīt vajadzēja veselas divas nedēļas, jo biju nedaudz paslinkojusi un piemirsusi ielikt nedēļu pirms tam ieplānoto rakstu. Tomēr, dažas lietas divu nedēļu garumā nav mainījušās, un tāpēc par tām pastāstīšu tagad.

Fa Floral Protect Poppy&Bluebell dezodorants antiperspirants - savu iemīļoto Dove nomainīju pret šo tikai tāpēc, ka Dove manām ikdienas gaitām ir pa švaku, un labāk mani pasargā no nevēlamajām problēmā tieši Fa, Tas ir noturīgāks, un  arī aromātu tas maskē labāk.
Catrice LE Haute Future Pearls Blush pērlītes - šī kolekcija nav un nebūs Latvijā, bet esmu totāli priecīga, ka šīs nonāca manā īpašumā. Tās nebūs tīri izgaismojošās pērlītes, bet gan kalpo kā vaigu sārtums pērlīšu versijā. Ir divu toņu un veidu pērlītes iekšā - gaišas baby pink un tumšākas rosy pink. Tumšākās dod to sartuma efektu, bet gaišās ļoti blāvi izgaismo. Iepakojums vispār ir satriecošs -nekad nepateiktu no malas, ka tas ir budžeta klases produkts, ja nu vienīgi, pēc virsmas vāciņa.
Vaseline Rosy Lips lūpu balzams - šo sāku lietot kopš beidzās Stenders šī sviests, un vasarai man tas ļoti labi der, jo pietiekami mitrina lūpas un noņem to sausuma sajūtu. Tomēr rudenī es laikam tomēr atkal atgriezīšos pie stenders šī sviesta.
L`Oreal L`Extraordinaire lūpu laka( šķidrā lūpu krāsa) - es laikam par šiem nebeigšu runāt. Lieliski! Drīz būs arī pilnā atsauksme, bet es gaidu, kad veikalos parādīsies, un tad jāiet meklēt vēl skaisti citi toņi.

Pārtikas favorīts šajā nedēļā man ir dārza zemenes ar putukrējumu! Kāda ņamma!
Dabas skaistuma favorīts - peonijas (pujenes), kas skaisti priecē acis un degunu ar savu skaistumu, un jūra! Vakar bija tik skaists saulriets, un tā neaprakstāmā sajūta, kad pirmo reizi ar plikām pēdām staigā pa jūras smiltiņām.

bučas
&z

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan