Nedēļās atskaite #13

29.06.14

Šī nedēļa ne īsti bija darba nedēļa, ne atpūtas nedēļa, un tāpēc jūtos tādu - nu nekāda! Ilgojoties pēc saules peldēm un iedguma, tāpēc aiz nekā darīt esmu pievērsusies filmu skatīšanai. Divas filmas nedēļā vasaras laikā, tas laikam tagad man skaistās daudz, hahhha.
No kosmētika favorītiem vairāk pa visu nedēļu saglabājās mani Jāņu rīki - zaļā Gosh skropstu tuša un Artdeco brūnais zimulītis (nr. 11). Šie kopā ir kā Bonija un Klaids uz manām acīm  - ļoti skaisti, bet bīstami (zaļi)!
Jaunā Isana roku želeja ir mans vasaras glābiņš. Ja ziemā lielākoties visi pārvietojas ar cimdiem un baktērijas ir aizmigušas, tad vasarā tas viss ir ar uzviju. Esot pilsētā es izjūtut ekstra vajadzību pret šādiem līdzekļiem kā antibakteriālās roku želejas, un šī man ir iepatikusies, it īpaši viņas uzkrītošais, saldenais spirta aromāts. ( Cik gan salds var spirts būt? :D)

Pa nedēļu saņēmu un beidzot sakrāsoju uz paraugiem visus savus nagu laku vasaras toņus. Vēl palika ziemas toņi, bet nav man luste. Nav man tik liela kolekcija, jo neesmu nagu laku mīle, bet citiem būs daudz vieglāk izvēlēties no visas kaudzes kas piedāvājumā ir.
Nedēļas veikals noteikti ir H&M..
Tas viss Velvet Mimosas dēļ, jo viņa tā blogā pačukstēja, ka viņiem esot izpārdošana un tā kā pa H&M reti staigāju, tad domāju apvienot divus prieciņus kopā - apskatīties kas viņiem labs, un kaut ko paķert!
Un atkal es sapratu,ka  ir kaitīgi, kad uz kartes ir nauda, tā vienā dienā ātri vien tā eleganti pazūd:D
Toties atradu skaistas lietas, un pats galvenais - ideālu bikini apakšu, ko meklēju jau kādus divus mēnešus :)

Divas filmas - 13. rajons Ķieģelu savrupmājas un Monako princese

13. rajons ir  Pola Volkera (Paul Walker) pēdējā filma, kurā viņš pabeidza filmēšanos. Man bija patiess prieks skatīties šo filmu, kas ir asa sižeta un uzdzen tādu nelielu adrenalīna devu. Tiesa, šī stāsta oriģināls nāk no Francijas, kur 13. rajons ir tieši ar tādu pašu stāstu apakšā, tomēr amerikāņu versijā bez sprādzieniem un drāmas tēlo viens no maniem Ātrs un bez žēlastības filmu sērijas mīļākajiem aktieriem. Es izaugu kopā ar Ārts un bez žēlastības filmām, un man vēl aivien neticas, ka Pols Volkers vairs nevarēs tēlot bad-ass bijuša policista lomu Ātrs un bez žēlastības pēdējā filmā.
avots
Savukārt, Monako princese (Grace of Monaco) ir par Greisas Kellijas (Grace Kelly) dzīvi kā jau precētai Monako firsta sievai.
Lai gan sākumā es domāju, ka filma būs vairāk par viņas dzīvi, tā izplēnēja politiskajos netīrumos, kas valdīja filmas stāstā. Žēl, jo viņa bija ikoniska sieviete, kuru dievināja ne tikai Alfreds Hičkoks (Alfred Hitchcock), bet arī tūkstošiem cilvēku. Man filma lika nedaudz vilties, jo tai nebija ne īsti sākuma, ne beigu. Protams, cepuri nost par Nikolas Kidmenas (Nicole Kidman) tēlojumu. Viņai Greisu Kelliju izdevās iemiesot tik tīri un spoži.
avots
Nu tā, nedēļa izskaņā, un nākošajā nedēļas atskaitē tiksimies vien tikai jūlijā tagad jau. Pilnīgi neticās, ka jūnijs jau ir praktiski cauri. :(

bučas
&z

14 comments:

  1. Actiņa izskatās pasakaini ar zaļo skropstu tušu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vispār pirmo reizi lietoju zaļu tušu, un pati biju pārsteigta, ka smuki izskatās :)
      paldies!

      Dzēst
  2. Man arī ļoti iepatikusies tieši zaļas krāsas skropstu tuša, uzreiz skatiens pavisam citādāks :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Jā, tā ir, ka actiņas daudz definētās izskatās :)

      Dzēst
  3. Man arī sagribējās to zaļo tušu. :)

    Un malacis, ka salakoji tos nagu laku paraudziņus, man arī vajadzētu, bet nevaru saņemties. :P

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau salīdzinot ar Tevi var teikt vispār nav nevienas nagu lakas :D BAigi pinķerīgs darbs salakot visus, un nesajaukt visus nosaukumus, bet pēctam ir prieks skatīties un tagad vieglāk uz veiklau iet. Varu paņemt līdzi šos un meklēt kura toņa man nav jau kolekcijā :)

      Dzēst
    2. Oooo, vispār laba doma! Es bieži veikalā apjūku un domāju - vai tik man līdzīgs tonis jau nav! :D

      Dzēst
    3. Vai ne! Es tik domāju, veikālā interesanti izskatītos tāds pušķis ar nagu lakas paraudziņiem un tad nu meklē kāds tonis ir un kāds nav :)
      Bet šie paraugi, manuprāt, ir ļoti parocīgi :)

      Dzēst
  4. Es arī plānoju noskatīties Monako princesi - sen Kidmena nav redzēta :) Zaļā tuśa ļoti forša :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kidmena tēlo super, bet filma pirms pirmizrādes bija pasniegta pavisam savādāk nekā patiesībā tā ir. :)

      Dzēst
  5. Tuša izskatās baigi feini :)

    AtbildētDzēst
  6. Zīmulis ir lielisks. :) Patīkams, mīksts un labi klājas.

    AtbildētDzēst
  7. Man ar patīk šie zīmuļi. Man visvairāk fascinē tieši noturība attiecība pret zīmuļa mīkstumu. :)

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan