Izlietotie produkti - maijs

03.06.13

Maija mēnesī nebiju īpaši naska tērētāja, tomēr dažas lietiņas visa mēneša garumā izlietoju.
1. Garnier Fructis Goodbye Damage šampūns - lielisks šampūns, kas nerada kairinājumu, labi puto un lieliski attīra galvas ādu.
2. Чистая линия dušas želeja ar abrazīvajām daļiņām - ļoti patika kā dušas želeja, bet tās abrazīvās daļiņas nedarīja neko. Tomēr kā dušas želeja ļoti laba - attīra, nesausina ādu un dod lielisku aromātu ķermenim.
3. Satinique dziļi attīrošais šampūns - jau iepriekš rakstīju, ka šis ir pats labākais dziļi attīrošais šampūns kādu esmu lietojusi. Pēc šī lietošanas mati jūtas tik tiešām attīrīti.
4. Anne Lind ķermeņa losjons ar vaniļas aromātu - neesmu vaniļas cienītāja, bet šo izlietoju ar lielāko prieku. Pirmkārt, jau krēms ir no naturālām sastāvdaļām izgatavots. Otrkārt, tas nesmaržo tik mākslīgi kā vairums losjoni ar vaniļas aromātu. Lai arī tas bija drusku grūti izsmērējams, bet tā tas atstāja lieliski pabarotas ādas sajūtu.
5. Чистая линия aprikožu skrubis sejas ādai - tā kā sejai šis skrubis man ir par šerpu, tad baigi labi izlietojās uz ķermeņa. Ideāli! Lieliski attīra, bet neskrāpē ādu.
6. Sally Hansen roku krēma miniatūra - ļoti patīkami smaržojošs roku krēms - pēc citrusa. Uzsmērējot uz rokām tas ātri sasūcas, bet neatstāja taukaina ādas sajūtu.
7. Pure sejas krēms ar lavandu - pirku uz ātru roku, domāju, ka nožēlošu, tomēr izrādījās labs sejas krēms. Lai arī diezgan trekns, bet ādai patika.
8. Essence I Love acu ēnu bāze - tad, kad šī bija mana pirmā bāze, es biju sajūsmā, bet tagad saprotu, ka nav laba, vismaz maniem plakstiņiem neder. Kaut kā izlietoju, tomēr atkārtoti vairs nepirkšu.
9. Bentley Organic dušas želejas paraudziņš - iedeva Beauty Expo izstādē. Teikšu, ka patika aromāts un pēcsajūtas. Vajag lielo tilpumu!
10. Lavera sejas krēma paraudziņš - bio krēmiņš, kas uz sejas rada tādu kā maskas efektu, tomēr ļoti labi mitrināja sejas ādu.
11. Dr Hauschka sejas maskas paraudziņš - ļoti laba uzmundrinoša sejas maska, kas sejai uzreiz dod svaigumu, pat pēc maz stundu miega.

Jūnijs raiti rit, bet man jau palēnām krājās jauni "tukšinieki".

bučas
&z

7 komentāri:

  1. tieši to pašu arī es varu teikt par essence acu ēnu bāzi ;D - arī pirmā, arī vairs nepirkšu. ;D vienīgi patika, ka labi maskēja un izlīdzināja plakstiņu toni. :]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši maskēšanas dēļ bieži izmantoju kā korektoru ;D Bāze nav laba, bet maskē smuki!

      Dzēst
  2. Man arī ļoti patika Anne Lind ķermeņa losjons, man gan iesūcās labi, nevarēju piekasīties, kaut gan lietoju ziemā pēc baseina, tas varbūt ietekmē to uzsūkšanos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es viņu lietoju visu ziemu arī, bet redz man no dabas nav izteikti sausa ķermeņa āda, bet patīk ar kaut ko ieziest, lai smuki smaržo un nevelk. :)

      Dzēst
  3. es arī aprikožu skrubi ķermenim lietoju, tomēr pārāk ass sejai... :)
    Man gan fructis šampūns pat pusē nav :D laikam visus šampūnus kombinēti lietoju, tāpēc tik lēni lietojas..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, man mati kategoriski pret to, ka lieto vairākus šampūnus uzmaiņu mēneša laikā. Vienu un tad otru, nevis vienu un otru ;D

      Dzēst
  4. Tikko uzgāju tavu blogu - tas man ir brīnišķīgs atradums.

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan