Balva no blogeres!

15.02.13

Pirmkārt, jau jāsāka, ka man februāris ir neveiksmes un grūtu brīžu mēnesis. Jau divas reizes pēc kārtas esmu slima, citas dzīves problēmas un nopietns publisks raksts jāuzraksta + skolas lietas, jo pēc 2 nedēļām žetonvakars jau.

Tagad ķeršos pie apbalvojuma!
Patiesībā ļoti negaidīti mani nominēja viena blogere - liliumkeynote šai balvai.
Nebūšu noteikumu ievērotāja, tādēļ citu nominēšanu un pazinošanu, es izlaidīšu. Kā arī, 11 faktus par sevi nerakstīšu, jo jau iepriekšējā nominēšanā atklāju.
Atbildēšu uz vienkāršiem, ar ikdienu saistītiem jautājumiem.


1. Что для вас значит любовь?
- Grūti teikt, jo priekš manis mīlestība ir izrīkojusies ļoti riebīgi, tādēļ uz šo jautājumu ir grūti atbildēt. Kaut gan, mīlestībā noteikti galvenais ir uzticība, savienība un garīgās jūtas.
2. Ваше любимое косметическое средство?
- Tonālais krēms.
3. Ваш любимый запах?
- Muskuss.
4. Кем вы мечтали стать в детстве?
-  Par pārdevēju.
5. О чем вы сожалеете?
- Par velti izniekotu laiku priekš viena nozīmīga cilvēka.
6. Вы суеверны?
- Jā, esmu gan.
7. В какое животное вы бы хотели перевоплотиться?
- Noteikti sunītī.
8. У вас есть идеал?
- Katrai ir!
9. Опишите ваш стиль в одежде
- Ikdienišķs, ērts, tāds, kurš katru dienu mainās. Patīk nēsāt jebkāda stila drēbes taču priekšroku dodu klasiskā stila drebēm vai roķīgām.
10. Назовите три ваших положительных качества
- Labsirdība, godīgums, mērķtiecīgums.
11. И три ваших отрицательных качества
 - Pļāpīgums, slinkums, nepacietība.

2 komentāri:

  1. Uz to jautājumu par, ko tu vēlējies kļūt bērnībā- atceros, kad mamma uzdāvināja tādu kā plastmasas veikalu ar visādiem augļiem un kases aparātu, tad es arī gribēju būt pārdevēja, vēl svēru visādus čiekurus, zīles un pupiņas;D
    bet tā, kad biju maza gribēju būt astronaute-balerīna-veterenārārste vienā personā:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tāpēc es arī gribēju kļūt par pārdevēju. Man ļoti patika sarunāties, svērt kaut ko, saņem un atdot naudiņu.
      Vēlāk es gribēju kļūt par advokāti, bet tagad uz pavisam citu jomu došos. :)

      Dzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan