Pārskats: Maybelline Colorama nagu lakas 2.daļa - siltie toņi*

06.09.12

Sveikas!!

Vairs ilgāk nevar stiep gumiju garumā, beidzot japabeidz rakstīt par šīm Maybelline nagu lakām.
Šīs nagu lakas, nu jau no pagājušās nedēļas ir iespējams iegādāties veikalos.
Šajā rakstā vairāk atrādīšu toņus, jo pirmajā rakstā jau izklāstiju visu informāciju, kas būtu jāzina par šīm nagu lakām.
*gandrīz visi toņi ir siltie toņi
Pirmo daļu par šīm nagu lakām ir iespējams izlasīt šeit.

Sākšu ar pašu tumšāko nagu laku. Pirmo reizi, kad atvēru kastītu un ieraudzīju tik tumšu zilu toni, nodomāju, ka man tādu nevajag un tikai ātrāk no tā tikt vaļā. Pagāju kādas dienas un es ieraudzīju Velvet Mimosas blogā bildes tieši ar šo nagu laku. Nagi izskatījās lieliski! Šī nagu laka man tā vien saistās ar zilajām plūmēm. mmm...
 
Tonis - 103
Tumši zils tonis ar mirdzumiņiem. Dažādos apgaismojumos nedaudz mainās krāsa - zils, lillā, zils, lillā...

Šī nagu laka, tāpat kā 67 tonis, uz nagiem turējās 4 dienas bez izmaiņām. Tas ir vienreizēji! Īstenībā pietiek tikai ar vienu nagu lakas slāni, bet tomēr klāju divus, pieraduma pēc.
Šī patiesībā bija mana pirmā tik ļoti rozīgā nagu laka. Krāsoju uz pirmo skolas dienu, jo perfekti pieskaņojās pie jūras zaļās krāsas blūzes. Tonis saistās ar košļāmajām konfektēm.
 
Tonis - 83
Perfekts rozā tonis, bez mirdzumiņiem
Uz nagiem noturējās vien knapi 2 dienas. Otrajā dienā jau palēnām lobijās nost no nagiem. Nepietiek ar 2 slāņiem, nedaudz spīd cauri. Kā minimums 3 slāņi.
Lai pāatrinātu nagu laku testēšanu, nolēmu dzelteno un oranžo nagu laku apvienot kopā. Uz visiem nadziņiem oranžo, bet uz zeltneša - dzelteno. 

Dzeltenā nagu laka laikam no visām man uz nagiem nu nepavisam nepatīk. Man neder tas tonis. Doma laikam kādai citai meitenei atdot, lai priecājās. Šis dzeltenais tonis saistās vienīgi ar dzelteno papriku. Garšīgi!!
Tonis - 749
Nagu laka nav ar nekādiem mirdzumiņiem.
Uz nagiem turās kādas 2 dienas, trešajā jau sāk drupt lēnām nost. Ar 2 slāņiem nepieriek, spīd cauri.
Sarkanīgi oranžā nagu laka. Neskatoties uz to, ka tai ir sarkans apakštonis, man tā saistās ar visrudenīgāko ogu - ķirbi. Skaisti!!
Tonis - 155
Bez mirdzumiņiem. Uz nagiem turās apmēram tik pat ilgi kā dzeltenā. Vienīgais, tā nenāk no sāniem nost, bet nagu galos irdinās. Tāpat kā dzeltenajai divos slāņos klājot ir par plānu, nags spīd cauri.
No visām 8 nagu lakām izveidoju top 3:
  1. 67 (1.rakstā)
  2. 103 (šajā)
  3. 86 (1. rakstā)
Īpašības nagu lakām ir tās pašas, cita turās ilgāk cita ne tik ilgi. Nezinu, kas to ietekmē. Biju vīlusies par dzelteno nagu laku, bet tas tīri tādēļ, jo nespēju sadraudzēties ar šo toni. Nav patīkami uz rokām skatīties un sabiedriskajā transportā rokas jāslēpj. Tomēr esmu priecīga par šīm jaunajām nagu lakām, tās tiešām ir labas!!

bučas
&z


5 komentāri:

  1. Mani piesaistījas tas rozā tonis. Interesanta ideja par toņu asociēšanu.
    c(:

    AtbildētDzēst
  2. ta rozā krāsa izskatās tiiik kārdinoši. :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pudelitē, jā, bet uz nadziņiem izpaliek tas kārdinājums.:) Tomēr tonis ļoti smuks!

      Dzēst
  3. Tā kā gradiento manikīru veidot nemāku, tas man paliks tāls sapnis.:)
    Jā, zilā, kliedz pēc rudens laika!!

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan