Pārskats: Maybelline Dream Fresh BB

03.06.12

Sveikas!!

Šodien jūs iepazīstināsu ar Maybelline Dream Fresh BB krēmu par kuru droši vien esat lasījušas citos blogos. Kā, piemēram, Santa Kudreņicka, Naktsmeita, Skaistumlapa, Skaistumadienasgrāmata, Makeuphairandshoes un vēl citas blogos. Neko jaunu neatklāšu, tikai padalīšos ar savu viedokli, jo ne velti saka: "Cik cilvēku, tik viedokļu!".




Jau ir pagājušas vairāk kā 3 nedēļas kopš šo produktu lietoju un varu teikt, ka man patīk šis BB, bet kādā noteiktā periodā. Tas ir tā, kamēr uz manas sejas nesāk mesties kāda pumpa, šis BB krēms kalpo lieliski, jo tas spēj izcelt manu sejas dabīgumu un piešķir mirdzumu. Katru rezi veidojot no make-up make-up saņēmu tikai komplimentus par to cik mana seja izskatās dabīga un daudzi ar grūtībām varēja saskatīt to, ka man uz sejas tik tiešām kaut kas ir. Šeit ir saite uz rakstu, kurā padalījos ar savu veidu kā es iegūstu super-dabisku izskatu. Vēl viens pluss ir tāds, ka šo BB visas dienas garumā var atsvaidzināt, uzklājot nedaudz pa virsu, un tas neradīs smagnēju kārtu dienas beigās kā to varētu izdarīt daži tonālie krēmi.

Par SPF 30 nu nezinu. Iepriekš esmu lietojusi tonālos krēmus un mitrinātājus kam šie SPF nav, bet ar seju nekas nav noticis. Jā, es piekrītu, tām sievietēm, kas ir gados jau vai tām kam seja ir ļoti problemātiska vai atkal ļoti gaiša, šis SPF ir ļoti svarīgs un nepieciešams.

Nobeigumā, ja salīdzina ar Garnier Miracle Skin Perfector un Maybelline Dream Fresh BB, tad laikam šoreiz uzvar manā gadījumā Maybelline.
Es pateikšu arī kāpēc.
Vispār iesākumā es sev apsolīju, ka nesalīdzināšu Garnier ar Maybelline, jo tas nav korekti, bet nu daudzos forumos lasot sapratu, ka tomēr sievietēm ļoti interesē tas salīdzinājums.
 Ja tagad laukā būtu lielais mīnuss un bargā ziema, tad es pateiktu, ka Maybelline Dream Fresh BB nekam neder, manā gadījumā, jo tas nespētu veikt tās funkcijas, kas nepieciešamas manai sejai ziemas periodā. Ja sekojat manam blogam kopš ziemas, tad gan jau esat redzējušas cik mana seja ziemas periodā ir briesmīga, jo uz tās pastāvīgi uzmetās kāds mošķis. Garnier Miracle Skin Perfector lieliski tika galā ar manām sejas problēmām ziemas periodā, bet tagad, kad ir sākusies vasara Garnier man ir par biezu, tomēr ja es dotos kaut kur vakarā vasaras periodā, kur manai sejai ir jābūt svaigai, bet arī nedaudz matētai, tad es lietotu tikai un vienīgi Garnier.


Kā jums patīk Maybelline Dream Fresh BB krēms? Ja esat lietojušas abus, gan Garnier, gan Maybelline, kurš jums vairāk simpatizē?

bučas
&z

5 komentāri:

  1. Es savīlos Maybelline vai drīzāk Drogās, jo kādā blogā izlasīju, ka tam ir vairāk kā divi toņi kā tas ir Garnier, kas man ir par tumšu, bet Drogās bija tikai divi toņi un gaišais nebija īpaši gaišāks par Garnier.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es saprotu, ka ne visām Drogās pagaidām ir pieejami visi toņi. Man kad mamma pirka teica, tad arī nebija Medium toņa, bet viņa sarunāja ar vienu meiteni no Drogām, lai iznes no noliktavas.
      Zinu noteikti, ka tajās Drogās, kas pretējā ielas pusē cirkam, uz stūra, tiešām ir visi 3 toņi!:)
      Es ļoti ceru, ka tu atradīsi savu Maybelline BB krēmu!:)

      Dzēst
  2. I will immediately seize your rss as I can't find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you have any? Please allow me recognize so that I could subscribe. Thanks.
    Here is my web site football news college

    AtbildētDzēst
  3. Thanks for some other fantastic post. The place else could anybody get that kind of info in such a perfect approach of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I'm on the search for such information.
    Also visit my web page transfer news liverpool fc

    AtbildētDzēst
  4. I go to see everyday some sites and sites to read content, except this
    web site offers feature based content.
    Also visit my page ... transfer news central sneijder

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan