Pārskats: Dzintars Be Trendy sejas maska

29.05.12

Sveikas!

Šodien jūs iepazīstināšu ar Dzintars Be Trendy sejas masku.
Jau kādu labu laiku atpakaļ, kad Dana bija ielikusi jaunu rakstu par jaunajiem sejas kopšanas līdzekļiem, ko ražo mūsu pašu Dzintars, gribēju arī pati uz savas ādas izmēģināt šo sejas masku.


Diemžēl pati neizmēģināju, jo es jau biju lietojusi citu masku pirms īsa brīža, tādēļ eksperimentēja mana mamma, kas ļoti gribēji pamēģināt šo masku.
Patiesībā viņas sejas āda vairāk atbilst tam sejas tipam, kam šī sejas maska visvairāk noderētu.

Labi, tātad tagad nedaudz par pašu masku:
Uz iepakojuma rakstīts ka tā ir tīroša maska, taču man jau liekas, ka labāk izklausītos attīroša sejas maska.
Ražotājs sola, ka maska noloba atmirušās šūnas, attīra no „korķiem” aizsprostotās poras. Satur antibakteriālus un lobošus komponentus.
☺Visa procesa garumā es stāvēju blakus un novēroju notiekošo.

Eksperimentētāja ādas pazīmes: Dabīgi patumša āda ar daudziem vasaras raibumiem (visu cauru gadu), palielas poras (parasti vispamatīgāk aizsprostojas pavasarī), ļoti jūtīga āda, taukaina T-zona.

Vispirms sejas āda tika attīrīta ar vieglu skurbi, jo viņas seja nepanes spēcīgus skrubjus.
Pēc tam tika uzklāta sejas maska.

Lietojot pamanīja un sajuta:
  • Apetalīgo smaržu, kas atgādināja karameļu saldējumu kopā ar citroniem. Protams, arī krāsu, kas bija maigi iedzeltena.
  • Izjuta vieglu kņudēšanu vaigu kaulu, deguna un pieres rajonā, kas var liecināt par to, ka sejas maska iedarbojās. Vēl arī izjuta tādu kā piparmētru svaigumu.
Pēc lietošanas:
  • Sejas āda palika nedaudz gaišāka, kas liecina, ka šai maskai ir arī balinoši komponenti.
  • Poras tik tiešām palika mazāk aizsprostotas.
  • T-zona kļuva matēta.
  • Viņai radās sajūta, ka seja kļuvusi 10 kg vieglāka.
Vērtējums: 10/10

Paskaidrojums arī kāpēc:
Sievietei, kas nevar veltīt sev veselu dienu tikai SPA procedūrām, šī maska būs lieliska, jo kopā lietošana aizņem tikai +/- 5 minūtes, kas nav daudz, tā noņem kā ar roku visas noguruma pazīmes un seja jūtas svaigāka. Pēc šīs sejas maskas lietošanas var droši likt grimu un doties uz balli. Ātrs variants labam izskatam.

p.s. atvaonojos par bilžu kvalitāti, līdz ko būs nofotografēšu, nomainīšu!:)

bučas
&z

8 komentāri:

  1. Ak, sen nedzirdētā atgriezusies!!

    Raksts ļoti interesants un labi detalizēts. Man patīk, ka tu iesaisti arī citus savā blogā:) Man ir jautājums - tava mamma neiebilst testēt visādas lietas. lai tu pēc tam tās publicē??

    S.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, viņa neiebilst gan, viņai patīk man izpalīdzēt:)

      Paldies:)

      Dzēst
  2. Es visu laiku taisos uzrakstīt par šo masku, man jau iet kāds 10 iepakojums, patīk ļoti :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tad jau uz urrrā iet Tev šī sejas maska;)

      Dzēst
  3. es laikam biezādaina... :) bet nu nejutu ne kņudināšanu, ne svaigumu. jā, seja pēc maskas paliek gaišāka, tas gan. šis efekts man patika. par viegluma sajūtu arī varu tikai piekrist. visā visumā maska man patika, nebūtu tik tā brrrriesmīgā smaka. tas saldums šķebina, reāli pēc ķīmiskiem ananāsiem (re, pēc kā nu kuram). un, mazgājot nost, tā smaka kļūst, hmm, kā matus krāsojot, vai? nu, tāda specifiska. es cerēju uz T zonas nespīdēšanu, kādas stundas garumā laikam efekts bija :)
    kopumā sakot, jācer, ka mūsējie pie tā neapstāsies un radīs vēl kādus jaunus un lietderīgus produktus :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No ādas biezuma nav atkarība kņudēšana, bet gan no ādas jūtīguma. Sākumā jau minēju, ka personai, kas izmēģināja ir ļoti jūtīga sejas ādas, pieļauju, ka tas ir tas īstais iemesls kāpēc seja kņudēja. Ne visiem cilvēkiem arī tas aromāts traucē, citiem tas liekas mazsvarīgi. Un par nelaimi, es nezinu kā smaržo ķīmiskie ananāsi, es tikai zinu kā īstie ananāsi smaržo.
      Maska tika noņemta ar mitro salveti sejai un tad tikai mazgāta ar ūdeni. Acetona smaku diemžēl nejūtam gan. Tas laikam tāpēc, ka visiem deguni nav vienādi.
      Jā, tiešām jācer, ka idejas viņiem neaptrūksies un turpinās mūs pārsteigt ar jauniem iepakojumu dizainiem un produktiem arī!!:)

      Dzēst
  4. Excellent pieces. Keep writing such kind of info on your site.
    Im really impressed by your blog.
    Hello there, You have done an excellent job. I'll certainly digg it and in my view recommend to my friends. I'm sure they will be benefited from this web
    site.
    My web site :: transfer news football premier league

    AtbildētDzēst
  5. This paragraph will help the internet users for creating new webpage or even
    a weblog from start to end.
    My page latest transfer news for arsenal the gunners

    AtbildētDzēst

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan